跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4180


3561#
發表於 08-9-27 11:00 |只看該作者
乜唔係你媽咪幫手, 會有多D時間上黎咩!

BTW, 你媽咪有冇帶D乜BB野比你呀? 之前見你諗D野點PACK好, 怕會壓爛.

原文章由 little-angie 於 08-9-27 03:37 發表
我媽咪嚟咗啦,所以呢輪會少 d 上嚟啦!
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


子爵府

積分: 10880


3562#
發表於 08-9-27 11:44 |只看該作者
早..................


大宅

積分: 3763


3563#
發表於 08-9-27 19:01 |只看該作者
咁我地要快d搵日出黎tea一tea聽你訴苦啦!

原文章由 kawaiimama 於 08-9-27 00:42 發表


一言難盡...o係度講...又驚隔牆有耳...


子爵府

積分: 10880


3564#
發表於 08-9-27 20:24 |只看該作者
要啦...要啦........
原文章由 BiscuitBB 於 08-9-27 19:01 發表
咁我地要快d搵日出黎tea一tea聽你訴苦啦!


大宅

積分: 4180


3565#
發表於 08-9-27 23:52 |只看該作者
今晚靜英英0既
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3566#
發表於 08-9-28 12:03 |只看該作者
早早
我想問如果我係mother care 買野, 要唔要有咭or 電話就得嫁喇~??


子爵府

積分: 11870


3567#
發表於 08-9-28 13:26 |只看該作者
原文章由 日落 於 08-9-28 12:03 發表
早早
我想問如果我係mother care 買野, 要唔要有咭or 電話就得嫁喇~??

hi~~~~~~
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


子爵府

積分: 11870


3568#
發表於 08-9-28 13:37 |只看該作者
原文章由 日落 於 08-9-28 12:03 發表
早早
我想問如果我係mother care 買野, 要唔要有咭or 電話就得嫁喇~??

想買咩呀?有筍野?
我尋晚入左元朗生日bbq,玩到11點先走,好
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


子爵府

積分: 11870


3569#
發表於 08-9-28 15:10 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-9-28 13:37 發表

想買咩呀?有筍野?
我尋晚入左元朗生日bbq,玩到11點先走,好

d人去晒邊
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


子爵府

積分: 10880


3570#
發表於 08-9-28 16:25 |只看該作者
到~~~ 我有D作感冒, 食咗藥瞓一覺, 啱啱醒返, 又好似好好多~ mouth:

原文章由 waiwai1234 於 08-9-28 15:10 發表

d人去晒邊


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3571#
發表於 08-9-28 18:42 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-9-28 13:37 發表

想買咩呀?有筍野?
我尋晚入左元朗生日bbq,玩到11點先走,好

我琴晚去左大姑婆既大壽呀~~12點先係將軍澳走~~勁攰
我想係mother care 買 maclearn士的車


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3572#
發表於 08-9-28 18:43 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-9-28 15:10 發表

d人去晒邊

去曬覺豬~我下星期去大埔bbq喔


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3573#
發表於 08-9-28 18:44 |只看該作者
原文章由 LamCoco 於 08-9-28 16:25 發表
到~~~ 我有D作感冒, 食咗藥瞓一覺, 啱啱醒返, 又好似好好多~ mouth:

小心d呀~上次我病左~浩浩又貪心, 到依家都仲有鼻水係咁流~點算


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3574#
發表於 08-9-28 18:45 |只看該作者
依家又冇曬人喇~唔通出街食飯~


子爵府

積分: 11870


3575#
發表於 08-9-28 21:12 |只看該作者
原文章由 日落 於 08-9-28 18:43 發表

去曬覺豬~我下星期去大埔bbq喔

下個WK黎大埔CALL我啦,請你食TEA
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


子爵府

積分: 10880


3576#
發表於 08-9-28 22:11 |只看該作者
有無同佢去睇醫生呀???

原文章由 日落 於 08-9-28 18:44 發表

小心d呀~上次我病左~浩浩又貪心, 到依家都仲有鼻水係咁流~點算


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3577#
發表於 08-9-28 22:47 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-9-28 21:12 發表

下個WK黎大埔CALL我啦,請你食TEA

係邊度食先~你帶我去食咩呀


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3578#
發表於 08-9-28 22:48 |只看該作者
原文章由 LamCoco 於 08-9-28 22:11 發表
有無同佢去睇醫生呀???

睇過一次~之前發燒..果次
不過依家仲有鼻水~唔知帶唔帶佢睇多次好


子爵府

積分: 11870


3579#
發表於 08-9-28 23:01 |只看該作者
原文章由 日落 於 08-9-28 22:47 發表

係邊度食先~你帶我去食咩呀

你黎到未帶你食low,你想食咩都得
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


子爵府

積分: 11870


3580#
發表於 08-9-28 23:03 |只看該作者
原文章由 日落 於 08-9-28 22:48 發表

睇過一次~之前發燒..果次
不過依家仲有鼻水~唔知帶唔帶佢睇多次好

甘d鼻水多唔多?如果多就要睇多次啦,唔係變黃色就煩啦
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo