影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   31


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3561#
發表於 16-9-8 14:42 |只看該作者
babybabywanted 發表於 16-9-8 14:35
好心急~~~ 你想要咩結局?
我要哲有HAPPY ENDING,有家人,有BB, 做爸爸


侯爵府

積分: 22849


3562#
發表於 16-9-8 14:51 |只看該作者
Pollyowen 發表於 16-9-8 14:42
我要哲有HAPPY ENDING,有家人,有BB, 做爸爸
唉,我都開始習慣碩碩演有老婆的角式了,聽到佢同人講妍珠係佢「阿呢」(即老婆),聽多幾次,我都接受左啦,如果佢有BB,我最多聽多幾次個細路叫佢「阿波支」咁我應該都OK既……


大宅

積分: 3249


3563#
發表於 16-9-8 15:21 |只看該作者
Pollyowen 發表於 16-9-8 14:42
我要哲有HAPPY ENDING,有家人,有BB, 做爸爸

如果個結局係咁就好嘞


珍珠宮

積分: 46302

牛年勳章 月餅勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


3564#
發表於 16-9-8 15:30 |只看該作者
我都好想要Happy Ending 呀


侯爵府

積分: 22849


3565#
發表於 16-9-8 15:31 |只看該作者
本帖最後由 babybabywanted 於 16-9-8 15:33 編輯

【OSEN】#W两个世界# 将播出“W Special-还没有结束的故事”特辑 ,据MBC方透露,将于17日早上9时20分播出特辑。由于《W》将于14日晚播出第16集大结局,为了安慰观众们感到可惜的心情,特辑中将播出电视剧拍摄现场和电视剧中的精彩场面,还准备了解开观众好奇的部分以及主演们的各种故事。

注意係香港時間8:20分呀!


侯爵府

積分: 22311


3566#
發表於 16-9-8 15:47 |只看該作者
回覆 babybabywanted 的帖子

睇黎... 結局係要分開 不過咁先合理。


侯爵府

積分: 22849


3567#
發表於 16-9-8 15:52 |只看該作者
anma 發表於 16-9-8 15:47
回覆 babybabywanted 的帖子

睇黎... 結局係要分開 不過咁先合理。

我覺得唔關事喎..... 應該係類似製作特輯之類....佢話觀眾可惜的心情,應該係無得再睇W而可惜..... 我係咁諗咋~ 無諗到會同本身結局有關~


子爵府

積分: 12868


3568#
發表於 16-9-8 15:58 |只看該作者
juicy媽 發表於 16-9-8 15:30
我都好想要Happy Ending 呀
我覺得係happy ending 實有辦法一齊既, 呢D故事難唔到編劇


伯爵府

積分: 17078


3569#
發表於 16-9-8 16:06 |只看該作者
babybabywanted 發表於 16-9-5 16:00
係呀~ 之前我同另一位jm已傾過呢樣,佢又係睇戲先知原來係吳父,但我入戲院前已經知,所以唔會俾佢嚇親~ ...
哈哈你講個位JM係我呀
佢搞到男角死左.. 我好傷心~~
我第一次入戲院睇到講粗口


伯爵府

積分: 17078


3570#
發表於 16-9-8 16:07 |只看該作者
like_travel 發表於 16-9-5 16:36
回覆 babybabywanted 的帖子

我都好鐘意大隻佬, 有個咁既老公超級安全 可惜大隻佬死得太早! 我 ...
我個陣都係度諗, 大獲啦, 佢變左ZOOMBIES好難對付佢WOR~ 可惜佢唔出場LUI~

點評

like_travel    發表於 16-9-8 16:38


伯爵府

積分: 17078


3571#
發表於 16-9-8 16:09 |只看該作者
岩岩睇完新個集, 點解又番番轉頭~~> <
個衰人死極都死唔去架.... 我想睇多D sweet鏡頭~
唔想再咁刺激, 今集睇到我好緊張呀!
仲有哲比人打個陣唔想睇, 睇到好心痛~


伯爵府

積分: 17078


3572#
發表於 16-9-8 16:10 |只看該作者
babybabywanted 發表於 16-9-5 18:09
咁樣會好淒美~
我地諗得太浪漫~


伯爵府

積分: 17078


3573#
發表於 16-9-8 16:14 |只看該作者
本帖最後由 俙俙媽咪 於 16-9-8 16:16 編輯
機場炒麵 發表於 16-9-5 22:13
無唔明
以為你話最後一集係哲心情變化帶返受傷既妍珠返去,但我感覺係個待續送返受傷既妍珠返去,所以問下 ...

丫, 我都唔明e個位, 點解珠中槍入左傷會無啦啦入番現實既~
咩情況先有待續話?


侯爵府

積分: 22849


3574#
發表於 16-9-8 16:24 |只看該作者
俙俙媽咪 發表於 16-9-8 16:07
我個陣都係度諗, 大獲啦, 佢變左ZOOMBIES好難對付佢WOR~ 可惜佢唔出場LUI~

你知唔知我睇到大隻佬被咬時,我心係咁諗:「快d斬左隻手佢!斬左隻手就無事架啦!」我睇得美式喪屍太多~~

原來韓國喪屍咬左就全身感染....
我有同朋友傾開,唔同國家,喪屍都會有唔同特質,點知我朋友話,如果香港人變左喪屍,應該會走去買樓花,會全部喪屍排隊買樓!笑到碌地~

點評

like_travel    發表於 16-9-8 16:39


伯爵府

積分: 17078


3575#
發表於 16-9-8 16:25 |只看該作者
babybabywanted 發表於 16-9-8 08:50
我估係咪兩個靈魂share同一塊面?或者應該係話係黑衣人只係吳父分身?因為,黑衣人的記憶,吳父都有!!
...
係啦, 原來吳父share左塊面都記得黑衣人做過d咩, 好神奇~


伯爵府

積分: 17078


3576#
發表於 16-9-8 16:27 |只看該作者
babybabywanted 發表於 16-9-8 16:24
你知唔知我睇到大隻佬被咬時,我心係咁諗:「快d斬左隻手佢!斬左隻手就無事架啦!」我睇得美式喪屍太多~ ...
哈哈我又無諗到要斬左隻手wor~
我一心認為感染左就無得救, 不過可能佢地都唔知咁多, 個陣都嚇死, 仲邊有動力去斬自已隻手~
排隊買樓咁好笑~


伯爵府

積分: 17078


3577#
發表於 16-9-8 16:30 |只看該作者
babybabywanted 發表於 16-9-8 11:56
有度好搞笑,秀峰話韓哲浩係速遞員,笑死我!
佢d對白真係正, 係緊張關頭都不忘搞笑


男爵府

積分: 6716


3578#
發表於 16-9-8 16:42 |只看該作者
本帖最後由 like_travel 於 16-9-8 16:44 編輯
babybabywanted 發表於 16-9-8 16:24
你知唔知我睇到大隻佬被咬時,我心係咁諗:「快d斬左隻手佢!斬左隻手就無事架啦!」我睇得美式喪屍太多~ ...[url=]Center[/url]

我都有諗快斬手, 到孔被咬手時,我又諗快D斬隻手 ! 可惜, 韓人唔興
本來好鍾意孔劉, 不過原來佢好無風度, 花絮拍到佢係咁腳踢大肚婆, 唔比佢上火車一幕 (玩時玩都唔係咁踢人啦) 失望


侯爵府

積分: 22311


3579#
發表於 16-9-8 16:43 |只看該作者
btw, 吳父演技好好, 一個做兩個角色, 性格鮮明, 好出色。


男爵府

積分: 6716


3580#
發表於 16-9-8 16:45 |只看該作者
俙俙媽咪 發表於 16-9-8 16:30
佢d對白真係正, 係緊張關頭都不忘搞笑
睇睇下秀峰好可愛, 角色好討人喜歡

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo