影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   1


禁止發言

積分: 70805


3561#
發表於 16-11-12 20:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


3562#
發表於 16-11-12 20:51 |只看該作者
felixthemom 發表於 16-11-12 20:14
聽你地講大約都估到方案A係為事業離開,方案B係為愛情留低,但又唔見到會好幸福果隻

可唔可 ...

你真係好聰明


水晶宮

積分: 63751


3563#
發表於 16-11-12 21:37 |只看該作者
janjan28 發表於 16-11-12 18:33
荼蘼

楊丞琳?佢仲拍緊台劇?唔係返大陸搵人仔?


水晶宮

積分: 63751


3564#
發表於 16-11-12 21:39 |只看該作者
felixthemom 發表於 16-11-12 19:18
Download 咗兩集,星期一開來睇下
其實流星花園之後我冇睇過台劇,因為覺得台灣人好矯情



...

下一站幸福好睇


禁止發言

積分: 70805


3565#
發表於 16-11-12 21:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 63751


3566#
發表於 16-11-12 21:48 |只看該作者
janjan28 發表於 16-11-12 21:40
佢揀左好耐先揀呢套黎拍架

唔知點解覺得楊好冇女一氣質,個覺得幾大茄,我估同韓智敏參不多

大S出黎的氣場好過佢,就正如全女神氣場勁過韓智敏


水晶宮

積分: 63751


3567#
發表於 16-11-12 21:48 |只看該作者

回覆樓主:

台劇應該可以同無聊劇拼一拼,拼下邊個爛d


禁止發言

積分: 70805


3568#
發表於 16-11-12 21:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


3569#
發表於 16-11-12 21:56 |只看該作者

引用:台劇應該可以同無聊劇拼一拼,拼下邊個爛d

原帖由 靚寶 於 16-11-12 發表
台劇應該可以同無聊劇拼一拼,拼下邊個爛d
所以我一向都台劇冇好感,不過見得6集又有janjan 和kcm推薦就挑戰下




水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


3570#
發表於 16-11-12 23:29 |只看該作者
靚寶 發表於 16-11-12 21:39
下一站幸福好睇

我有睇,但都係覺麻麻


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


3571#
發表於 16-11-12 23:30 |只看該作者
felixthemom 發表於 16-11-12 21:56
所以我一向都台劇冇好感,不過見得6集又有janjan 和kcm推薦就挑戰下



...

其實我都係
台劇我應該最鍾意係流星花園


水晶宮

積分: 63751


3572#
發表於 16-11-13 00:12 |只看該作者
janjan28 發表於 16-11-12 21:52
我唔認同其實女主角就女主角,我唔覺得點解要有做女一既氣質

因為有d係妹仔樣,唔似擔到大旗


水晶宮

積分: 63751


3573#
發表於 16-11-13 00:13 |只看該作者
kcm 發表於 16-11-12 23:29
我有睇,但都係覺麻麻

我有哭呀,幾感動, 果時台劇算好睇,痞子英雄前半好睇,後半失控,爛尾


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


3574#
發表於 16-11-13 00:49 |只看該作者
靚寶 發表於 16-11-13 00:13
我有哭呀,幾感動, 果時台劇算好睇,痞子英雄前半好睇,後半失控,爛尾
...

痞子英雄都好睇呀
我鍾意下站幸福既女角


禁止發言

積分: 70805


3575#
發表於 16-11-13 01:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 70805


3576#
發表於 16-11-13 01:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 63751


3577#
發表於 16-11-13 09:28 |只看該作者
janjan28 發表於 16-11-13 01:24
我都鐘意個女主角

痞子英雄最後埋唔到尾,個個都係間碟,唔知攪乜,呢套爛尾得幾誇張


水晶宮

積分: 63751


3578#
發表於 16-11-13 09:30 |只看該作者
janjan28 發表於 16-11-13 01:23
下一站幸福我覺得普通

吳建豪呢套幾靚仔呀,安以軒係唔錯


水晶宮

積分: 63751


3579#
發表於 16-11-13 10:29 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 靚寶 於 16-11-13 10:36 編輯

唔知有幾多隱型人鍾意印戲及米叔,我實在要分享我所喜愛及欣賞的人,我信有人天生為藝術而生,就好似梅艷芳在最後一口氣都要以歌會友,而米叔也為電影而生,未試過咁欣賞一個藝人


這是2016年7月訪問,雖然覺得佢睇自己太重要,不過中毒的我只覺得佢與電影已混在一起,欣賞

我才剛拍完《幻影車神3》和《PK》,我的身材處在最佳狀態。我只有9%的體脂。我已經50歲了,但我演的角色看上去只有30歲。所以我想,『要成為一個55歲的灰髮老父親,我要增肥嗎?我能等到60歲的時候才拍這個電影嗎?』這個劇本很讓我著迷。所以[數個月後]再次給我講劇本... 那是我八個月還是一年後第三次聽了。那一刻我決定『我要接下這部電影。』」

「我一直都很害怕電影不朝著我們的目標發展。我經常為小細節糾結,比如說如何編排日程。我經常擔心,『如果我死了怎麼辦?整部電影都靠我扛起,如果我重傷了怎麼辦?』所以,通常在拍攝快要結束的時候,我會給我身邊的人寫個紙條說,『如果我死了,這些是我覺得必須得做的...』,那些是創意或者與發佈相關的東西,」他說。「任何事都有可能發生,生命不可預知。『無論我發生了什麼意外,一切都得繼續。你只需重新找一個人來演年輕的Mahavir,你的電影仍會好好的。』瓦倫·德哈萬,沙希德·卡普 - 他們都會願意接手。又或者是蘭維爾·辛格或蘭比爾·卡普。」

阿米爾肯定地說他的選擇沒有既定模式,也不是通過科學篩選,但我們會發現他接下電影之前通常要進行非常頻繁且深入的研究。「首先我得愛上那個故事,」他說。「故事要和我產生共鳴。」

阿米爾·汗可能比被稱作活動家更討厭被稱作演技派。「我甚至不知道演技是什麼鬼,」他開玩笑說。「我從未接受過正規的表演訓練。」

電影系列:2013年拍左上,2015年拍左下,右上明年一月上畫的摔角手,右下拍完極速修身。
1029038dgpkp8xpiyz0ix8.jpeg_thumb.JPEG


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


3580#
發表於 16-11-13 11:30 |只看該作者

引用:+本帖最後由+靚寶+於+16-11-13+10:36+編輯+

原帖由 靚寶 於 16-11-13 發表
本帖最後由 靚寶 於 16-11-13 10:36 編輯

唔知有幾多隱型人鍾意印戲及米叔,我實在要分享我所喜愛及欣賞 ...
佢嚟緊有新戲?咁佢係一個值得尊重和欣賞的藝術家




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo