立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 3518
積分: 1139
原帖由 ksorange 於 09-8-30 20:03 發表 我個bb都大左兩週 但係c+又冇話預產期提早?
積分: 4438
積分: 2419
原帖由 gobby926 於 09-8-31 01:17 發表 我都係一個講座都未聽過.
積分: 2579
原帖由 jojodic 於 09-8-31 00:02 發表 我坐第一行,最後發問
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-31 00:49 發表 佢係一時時, 有時熱飲有時就係雪櫃拎出黎放 around 10 mins 先飲, 我最記得佢話當佢八點食完飯, 十點後先飲起碼飯落隔先飲, 冇咁多野嘔喎 ~~~
原帖由 gobby926 於 09-8-31 01:16 發表 咁而家食唔食得?
原帖由 Piggyhui 於 09-8-31 10:38 發表 紅色衫果個~~~ 不過我見唔到你的面~~~ 不過望到小小你先生
積分: 1540
積分: 3899
原帖由 gracedolly 於 09-8-31 09:36 發表 早晨~~ 自從有左好似未試過一覺瞓天光, 早期我都要半夜去一次vv.... 講起上黎, 其實我更懷念朝早杯醒神咖啡 XD 距離生產日, 我重有50日咋.... 期待~ ...
別墅
積分: 983
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-31 11:02 發表 我同老公坐第四行bor.
積分: 4684
積分: 1794
原帖由 ~JackCon~ 於 09-8-31 11:34 發表 早晨呀各位!!
原帖由 jojodic 於 09-8-31 11:29 發表 haha 我只係食藥感冒個星期大昏迷可以一覺瞓天光,呢D野都係唔好期望啦haha 不如你下次問下營養師可唔可以一杯醒神咖啡啦,我上堂時話ok架 :)
原帖由 ~JackCon~ 於 09-8-31 11:44 發表 我上個SAT去左聽產前講座... 第一堂...OVERRUN左45MINS ^^"
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-31 11:48 發表 長左咁多, 去邊度聽呀 ??
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy