立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
琥珀宮
積分: 198236
原帖由 lestat 於 10-3-11 13:20 發表 薑辟腥 咁果皮for what purpose?
侯爵府
積分: 24981
原帖由 jcy 於 10-3-11 13:23 發表 我淨係知化痰...唔知仲有咩原因...只係mami教落...除左魚湯唔落之外...其他都放...青紅蘿蔔 & 魚湯就落埋薑
珍珠宮
積分: 33596
原帖由 lestat 於 10-3-11 13:15 發表 仲想問下, 煲老火湯使唔使落羗 我一向冇落, 但最近有個fd同我講要落, 仲係咩湯都要.
原帖由 lestat 於 10-3-11 13:34 發表 Thanks~ 咁煲羅漢果瘦肉使唔使+薑/果皮
禁止訪問
積分: 25295
原帖由 jacqueline_law 於 10-3-11 13:52 發表 jcy, smypig : 唔該晒 ~ 似乎唔難 bor ... 如果唔使好辣 ... 係咪唔落指天椒都得
原帖由 smypig 於 10-3-11 13:56 發表 yes~ 其實好隨意...整好後又想食辣...味到時先加"七味粉"都得
原帖由 jacqueline_law 於 10-3-11 14:02 發表 咁 ... 蒜頭同乾蔥頭係咪都 一樣 ... 落唔落都得 ... 我屋企冇乾蔥頭 ...
原帖由 smypig 於 10-3-11 13:39 發表 係大多數要落果皮...香好多
原帖由 smypig 於 10-3-11 14:09 發表 料頭其實好緊要...有就最好落...but 如果無都可以唔落既
原帖由 lestat 於 10-3-11 14:11 發表 咁乾蔥頭係咪即係綠色一棵棵大蔥個頭
原帖由 jacqueline_law 於 10-3-11 14:20 發表 tks ... 咁去買 d 返黎看門口先 ... 又想問, 係酒樓食過椒鹽豆腐 (細細粒, 大概 2cm 丁方果 d) 好好食 ... 係咪難整好多 ?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy