立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
公爵府
積分: 28259
原文章由 tupytupy 於 07-9-5 16:24 發表 頭先去同牛王頭bath呀
伯爵府
積分: 18124
原文章由 蝦蝦 於 07-9-5 16:35 發表 哇 ~~ 巧多架啵, 小姐 ...
侯爵府
積分: 20065
琥珀宮
積分: 192715
原文章由 chanfan 於 07-9-5 16:42 發表 小太陽,小時候,小星星,刷牙歌,小小姑娘,排排坐,世界真細小,月光光照地堂...... 浚禧全部都like唱, 因我買左兒歌小天地 (共8隻)比佢聽
原文章由 Mrswong1998 於 07-9-5 16:33 發表 蝦蝦 蝦仔昨日睇完醫生有冇好d???
原文章由 chanfan 於 07-9-5 16:29 發表 Casual 到每人都有個 GUCCI or LV 旁身 (但我咩都無喎 ), 肥膏就有好多 :lol
原文章由 joannelai930 於 07-9-5 16:35 發表 佢係太太黎架
原文章由 joannelai930 於 07-9-5 16:44 發表 甜b一隻都唔識啊
原文章由 蝦蝦 於 07-9-5 16:46 發表 你又唔抵得
男爵府
積分: 8509
原文章由 蝦蝦 於 07-9-5 16:44 發表 佢今次氣管發炎, 有排搞啦, 醫生都話就算食藥都要成個禮拜先好轉, 佢咪咳不停囉 :cry: 仲幾次咳到嘔, 搞到眼又 dup, 又黑眼圈, 又唔肯食野 ...
原文章由 chanfan 於 07-9-5 16:46 發表 妳估癲b又識唱咩, 佢都係跟住d音"law"過咋, 每句歌詞頭尾果2隻字佢唱得特別大聲o既
積分: 20493
原文章由 tupytupy 於 07-9-5 16:50 發表 酌b而家好搞野,有時同佢去街街,經過公園佢心情好就會自己唱bb話歌,好似好enjoy咁
原文章由 BaByQ113 於 07-9-5 16:49 發表 我一首都未教過聰聰 真係懶得緊要.....
原文章由 chanfan 於 07-9-5 16:52 發表 我都無教架, 係播vcd比佢聽之麻, 聽得多佢自然會唱架喇
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy