興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


341#
發表於 14-6-17 12:24 |只看該作者
dororo68 發表於 14-6-17 12:20
有, 阿SO 上次就係...

但E+好多學生EXAM 完,
唔係嘛................

係咪得兩個途徑架咋?

無得就咁walk in架?


珊瑚宮

積分: 118281


342#
發表於 14-6-17 12:24 |只看該作者
亞貴 發表於 14-6-17 12:16
啱啱就係上網睇個預約期,

最快都要7月6號喎,
有呀, 要一早6/7點去排, 有限籌, 試下灣仔總部啦。


ERR, 即係你要5點起身, 難度高過煮早餐呀呵


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


343#
發表於 14-6-17 12:25 |只看該作者
亞貴 發表於 14-6-17 12:22
我最衰係中間有忽崩咗....

而家分返界梳73 咁囉,

如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


344#
發表於 14-6-17 12:26 |只看該作者
亞貴 發表於 14-6-17 12:24
唔係嘛................

係咪得兩個途徑架咋?

要好早去排隊呀

如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


345#
發表於 14-6-17 12:26 |只看該作者
wonderlulu 發表於 14-6-17 12:24
有呀, 要一早6/7點去排, 有限籌, 試下灣仔總部啦。
......................5點起身.........................


咁嗰日我要請sick leave.........

搞完我得番半條人命都似

呀.....我講7月6日已經係總部時間喇,

我見其餘嗰d 7月15定16號tim呀,

但我7月24號出發,

趕得切架嘛?


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


346#
發表於 14-6-17 12:41 |只看該作者
YEAH!我搵到元朗可以6月有期呀,

正呀,可以去埋後面千色店嗰邊食刀削面呀

點評

wonderlulu  預兩星期有。 有快證架,但要機票證明咯。   發表於 14-6-17 13:07


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


347#
發表於 14-6-17 13:01 |只看該作者
回覆 亞貴 的帖子

貴貴,
係樹答你... 費事咁公開...

我無擔心... 因象仔已轉校了....
仍有同D 舊同學仔聯絡, 佢地好慘囉... 日日操左TSA先上堂... 又比老師嚇佢地....

禾至嬲係.... 果間學校係C校, 操O黎做乜..... 重有答我果個 重係主任添呀.....
以前賣點係有愛心 愛學生 以學生為本 ... 變哂....


去食LUNCH.... 88


珊瑚宮

積分: 111982


348#
發表於 14-6-17 13:21 |只看該作者
wonderlulu 發表於 14-6-17 12:24
有呀, 要一早6/7點去排, 有限籌, 試下灣仔總部啦。
又去排咩???

點評

wonderlulu  阿貴要換 派士卜。  發表於 14-6-17 13:25


珊瑚宮

積分: 111982


349#
發表於 14-6-17 13:22 |只看該作者
jolo 發表於 14-6-17 13:01
以前賣點係有愛心 愛學生 以學生為本 ... 變哂....


珊瑚宮

積分: 111982


350#
發表於 14-6-17 13:23 |只看該作者
gemiling 發表於 14-6-17 11:56
你影完相有file send 俾我,我可以幫你執返pat陰
and then ...........?




print 出嚟當面具戴出街呀?


珊瑚宮

積分: 111982


351#
發表於 14-6-17 13:28 |只看該作者
wonderlulu 發表於 14-6-17 07:09
晚上在家不長開,因為總有人投訴凍
開窗開風扇,就聽到球迷喧叫聲。

...
好羡慕里家 ..... 我今年尊登收埋冬天被,諗住冷氣可以唔駛開咁大,點知隔離個位瞓醒真係成日濕哂,結果温度只好回復正常 (即係唔正常 ),而我就谷住冚兩張珊瑚被瞓教


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


352#
發表於 14-6-17 13:47 |只看該作者
jolo 發表於 14-6-17 13:01
回覆 亞貴 的帖子

貴貴,

..我女個間係津校, 跟本唔覺佢地有操TSA, 只係多一本練習平時做咋.....連佢考左未我都唔肯定...佢好似上年3年級時考左了...

點評

jolo  C校又話咩有愛心, 原來為面子....  發表於 14-6-17 14:06
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


珊瑚宮

積分: 118281


353#
發表於 14-6-17 13:53 |只看該作者
bing-jing 發表於 14-6-17 13:28
好羡慕里家 ..... 我今年尊登收埋冬天被,諗住冷氣可以唔駛開咁大,點知隔離個位瞓醒真係成日濕哂:s ...
係姐姐投訴最多,日日阿仔放學返嚟叫熱,佢至肯開。    
禾隔離果位好抵得熱,係我唔抵得,仲成日俾企話心靜自然涼心諗接埋啲汗沖涼都夠,咪仲環保

好在禾呢頭夜晚有山風,同有人呢排要去書房睇波呢





珊瑚宮

積分: 118281


354#
發表於 14-6-17 14:09 |只看該作者
jolo 發表於 14-6-17 13:01
回覆 亞貴 的帖子

貴貴,
因為佢地升中有壓力?個試影響學生BANDING,冇得直升,私立壓力一樣咁大。 


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


355#
發表於 14-6-17 14:13 |只看該作者
jolo 發表於 14-6-17 13:01
回覆 亞貴 的帖子

貴貴,
你仔而家補習補成點呀?


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


356#
發表於 14-6-17 14:14 |只看該作者
本帖最後由 jolo 於 14-6-17 14:14 編輯
wonderlulu 發表於 14-6-17 14:09
因為佢地升中有壓力?個試影響學生BANDING,冇得直升,私立壓力一樣咁大。 
...

不是, 是講緊 P3 TSA...


http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=11987516&extra=&page=1




珊瑚宮

積分: 118281


357#
發表於 14-6-17 14:16 |只看該作者
180 發表於 14-6-17 13:47
..我女個間係津校, 跟本唔覺佢地有操TSA, 只係多一本練習平時做咋.....連佢考左未我都唔肯定... ...
TSA係小3&小6考ONLY,但小6如果考PRE-S1就唔使同時考TSA。

鵝仔佢地都要考架,老師一樣要求大家認真對待,練習下個模式

不過P3果次,我係開始咗先知 


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


358#
發表於 14-6-17 14:16 |只看該作者
180 發表於 14-6-17 13:47
..我女個間係津校, 跟本唔覺佢地有操TSA, 只係多一本練習平時做咋.....連佢考左未我都唔肯定... ...
貴仔上年考咗啦,

佢學校考嗰時其他級別仲放假,

貴仔仲鬼殺咁嘈話人地有假放佢地就要返學囉,

所以我記得.........


嗰時佢地有操卷架,

但唔深喎....佢地學校D課程仲深D,

所以無鬼理佢呀


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


359#
發表於 14-6-17 14:20 |只看該作者
亞貴 發表於 14-6-17 14:13
你仔而家補習補成點呀?
依家間學校 少好多功課....基本上一定係我接佢前做哂... 做緊 補習社D 練習.....

依家其實已經係第3間了...
第一間, 老師控制唔到D 小朋友 (又突然執左唔預先通知).....慶幸我傻人有傻福, 係佢執前咁O岩手搵左第2間...


第2間返左半年, 比商場收鋪....
轉左依家第3間................


珊瑚宮

積分: 118281


360#
發表於 14-6-17 14:20 |只看該作者
jolo 發表於 14-6-17 14:14
不是, 是講緊 P3 TSA...
P3果次,好似目標本來善良,做落就變"無良"~~~係令好多學校,小一教小二野,小二谷成小四咁嘅催命符。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo