跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 764


341#
發表於 08-1-6 01:22 |只看該作者
原文章由 zoe98chan 於 08-1-6 00:33 發表


我用緊nuk奶樽, 想問果奶樽上面,奶嘴下面果隆有咩用. 喂奶時, 個隆向上定向下?

囡囡飲果陣, 將成個奶嘴連個隆都含進去一起吸, 你地果bb係唔係都係咁? ...

我都係用NUK的肥樽的.. 阿囡一出世就用到呢家.. 埋身同食樽都食得好好..
0個個係氣孔黎的.. 用黎減少BB食奶時吸入太多空氣.. 係向上的... BB食奶奶時唔會連埋個孔都含埋架..


複式洋房

積分: 322


342#
發表於 08-1-6 11:58 |只看該作者

回覆 #5 tsznok 的文章

^^"" 我成日都話佢蠢 取難不取易,食奶樽幾易呀~唔洗用力就有奶~咁都唔食
其實佢初生時會食,仲好快,只係無食三星期就唔記得左~


男爵府

積分: 6482


343#
發表於 08-1-7 07:49 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-5 15:54 發表
3妹都係唔食樽...我21號就要番工喇,好擔心之後唔知會點....

今日諗左一大餐,終於決定買部AMEDA電奶泵,配埋兩個軟膜,咁就使左二千多,約左星期一送貨...唉,勁肉痛呀!!算啦...只要我餵多過3個月人奶,已經抵得番D奶粉錢 ...


餵多d餵耐d就抵返晒


男爵府

積分: 6482


344#
發表於 08-1-7 07:50 |只看該作者
原文章由 sum2410 於 08-1-5 16:22 發表
想問下大家用咩牌子既奶樽︳想睇下係唔係有某隻牌子bb比較容易接受~
我試過用nuk and avent



piegon
bb都好受落


男爵府

積分: 6482


345#
發表於 08-1-7 07:52 |只看該作者
原文章由 zoe98chan 於 08-1-6 00:24 發表


多謝!
我都會試下一日泵3次, 希望儲多d冰奶.
可能都會買多一個電泵.
我而家果個係nuk電泵.
你用咩牌子架?


電泵我0個個係medela
mini 0個隻
nuk...我聽呢度d媽媽講好似麻麻


男爵府

積分: 7224


346#
發表於 08-1-7 09:34 |只看該作者
我本來有個手動,好用但好易「手軟」。我剛買左個2nd hand medela swing($850)方便(要清洗的配件無avento禁多)又好用喎。
奶瓶/咀,我亞b無mud所謂,總之有得食就得,琴晚混左d保嬰丹係奶佢都欲拒還迎咁照飲...b以食為天!
nuk、pegion、avent、chu chu我都試過(我真係自己放入嘴試架!)不過我個人會選chu chu,因為chu chu係要小b自己用大力吸,好似吸媽咪奶咁,唔似得其他奶咀o禁d奶自己流出來。
原文章由 phoebe_liu 於 08-1-7 07:52 發表


電泵我0個個係medela
mini 0個隻
nuk...我聽呢度d媽媽講好似麻麻

[ 本文章最後由 余魚媽 於 08-1-7 09:41 編輯 ]


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


347#
發表於 08-1-7 11:12 |只看該作者
個軟膜係用黎套落個cup位(基本配件個cup位應係硬杯),就好似avent手泵果個cup位咁...根據sales既說法,加埋個軟膜去泵,就可以做到massage埋個乳暈位既效果,引發噴奶反射,泵得多d。

我心諗...個泵都1.7k,都唔爭在加多幾舊水.....

今日收貨後用過再話你知效果~! lol

原文章由 JD11 於 08-1-6 01:18 發表

歡迎你加入ameda泵奶行列..
個軟膜用黎做咩架?
我最近發現HEIZ的baby fruit juice個玻璃樽係fit到ameda個泵的.. 所以我諗住買幾樽.. 第時返工方便泵奶.. 裝落奶樽度好怕運送途中會倒瀉.. 但用HEIZ的玻璃樽.. ...
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


別墅

積分: 764


348#
發表於 08-1-7 14:59 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-7 11:12 發表
個軟膜係用黎套落個cup位(基本配件個cup位應係硬杯),就好似avent手泵果個cup位咁...根據sales既說法,加埋個軟膜去泵,就可以做到massage埋個乳暈位既效果,引發噴奶反射,泵得多d。

我心諗...個泵都1.7k,都唔爭在加多 ...

咁你用完話我知..
事關每次泵奶我都只可以按摩cup位以外的地方.. 我成日都覺得cup位個d位地方應該都仲可以按到奶出黎..
不過泵咁多我呢家都唔知點算.. 個冰格已經無位放了.. 我已經有三十幾包冰奶.. 差唔多有成280安奶..
如果開左工奶量唔因為壓力而影響.. 其實d冰奶真係得個冰字..
係呢.. 過左期個d.. 你會點算呀? 掉左佢呀?


大宅

積分: 1274


349#
發表於 08-1-7 15:24 |只看該作者
原文章由 phoebe_liu 於 08-1-7 07:52 發表


電泵我0個個係medela
mini 0個隻
nuk...我聽呢度d媽媽講好似麻麻


想問medela
mini 個隻
幾多錢?

同埋你地平時一邊泵幾耐, 事關泵得耐果乳頭好痛.


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


350#
發表於 08-1-7 19:28 |只看該作者
你真係勁,一邊全人奶之仔餘仲可以泵到咁多奶!

如果d冰奶過期,我會掉左去傢~
不過早前我o向"母乳餵哺"果邊見d人講可以用黎同bb沖涼,話可以令d皮膚滑d喎...?!

哎呀,講番個泵,今日都仲未收到貨,因為果間康xx漏左單,最快聽日先俾個用後感過你,格格格~~

原文章由 JD11 於 08-1-7 14:59 發表

咁你用完話我知..
事關每次泵奶我都只可以按摩cup位以外的地方.. 我成日都覺得cup位個d位地方應該都仲可以按到奶出黎..
不過泵咁多我呢家都唔知點算.. 個冰格已經無位放了.. 我已經有三十幾包冰奶.. 差唔多有成28 ...
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


複式洋房

積分: 397


351#
發表於 08-1-8 13:25 |只看該作者
唉....就快番工啦....試左幾日用奶樽餵人奶..但阿仔都唔肯食! 唔知點算??!! #_#


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


352#
發表於 08-1-8 15:37 |只看該作者
我個女呢幾日轉性!之前都仲講緊1-2小時就要食一次奶,但佢呢幾日好似突然大個女左咁,日頭隔到3個鐘一次,夜晚就4個鐘一次,通常0100左右食完,到0430-0530左右先要食,跟住就0800-0900先要食...攪到我個胸忽然成日谷得好緊要,
頭先餵完個女,都仲泵到6安出黎,真係驚親!~

jd,

我收到部機喇~~~未得閒洗....但好想試下,嘻嘻!!
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


男爵府

積分: 6482


353#
發表於 08-1-8 15:47 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-8 15:37 發表
我個女呢幾日轉性!之前都仲講緊1-2小時就要食一次奶,但佢呢幾日好似突然大個女左咁,日頭隔到3個鐘一次,夜晚就4個鐘一次,通常0100左右食完,到0430-0530左右先要食,跟住就0800-0900先要食...攪到我個胸忽然成日谷得好 ...


嘩...我食完先泵...泵到盡
都係得3安咋...
你好勁呀 !!
羨慕死人 ~~


別墅

積分: 764


354#
發表於 08-1-8 17:55 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-8 15:37 發表
我個女呢幾日轉性!之前都仲講緊1-2小時就要食一次奶,但佢呢幾日好似突然大個女左咁,日頭隔到3個鐘一次,夜晚就4個鐘一次,通常0100左右食完,到0430-0530左右先要食,跟住就0800-0900先要食...攪到我個胸忽然成日谷得好 ...

咁咪好. 你無咁辛苦..
你泵晒2邊定一邊呀? 如果泵一邊你仲有6安.. 你真係好好好勁呀~~~
你快d試機啦.. 我想知個效果.. 好心急..


別墅

積分: 764


355#
發表於 08-1-8 17:57 |只看該作者
原文章由 manfishmama 於 08-1-8 13:25 發表
唉....就快番工啦....試左幾日用奶樽餵人奶..但阿仔都唔肯食! 唔知點算??!! #_#

我下星期都返工喇.. 雖然阿囡食樽無問題.. 但我已經開始唔捨得離開佢.. :cry:
你用咩奶樽呀? 試下用d仿乳頭的奶樽咀吖.. 可能會好d..


男爵府

積分: 7224


356#
發表於 08-1-8 18:07 |只看該作者
你就好啦!我亞囡而家5wks仲係1-2小時食一次奶,好困身。(你亞囡即係幾多wk開始可以相隔3hr食一次?)
唔知同我奶少,佢成日得半飽有關?
我禁耐試過1-2次谷奶,我怕開工之後更唔夠奶。
原文章由 tsznok 於 08-1-8 15:37 發表
我個女呢幾日轉性!之前都仲講緊1-2小時就要食一次奶,但佢呢幾日好似突然大個女左咁,日頭隔到3個鐘一次,夜晚就4個鐘一次,通常0100左右食完,到0430-0530左右先要食,跟住就0800-0900先要食...攪到我個胸忽然成日谷得好 ...


大宅

積分: 1414


357#
發表於 08-1-8 19:06 |只看該作者
我同你case一樣, 阿囡就黎6wks, 但係今日仲係隔一兩個中食一次, d時間好緊湊, 本來想泵奶, 每次想泵時, 佢又話要食~~ 有d擔心, 因為我既儲奶計劃仲係原地踏步...

我都有同感係自己奶少, 自己無口乾感覺, 但係咪都照灌水?

谷奶...好耐無試過 :cry:

原文章由 余魚媽 於 08-1-8 18:07 發表
你就好啦!我亞囡而家5wks仲係1-2小時食一次奶,好困身。(你亞囡即係幾多wk開始可以相隔3hr食一次?)
唔知同我奶少,佢成日得半飽有關?
我禁耐試過1-2次谷奶,我怕開工之後更唔夠奶。
...


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


358#
發表於 08-1-8 20:34 |只看該作者
我泵2邊,但閒時食完泵,2邊都係得4安左右,今日未泵清都有6安...對我呢d窮媽媽黎講已經好好!! ;-p

原文章由 JD11 於 08-1-8 17:55 發表

咁咪好. 你無咁辛苦..
你泵晒2邊定一邊呀? 如果泵一邊你仲有6安.. 你真係好好好勁呀~~~
你快d試機啦.. 我想知個效果.. 好心急..
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


大宅

積分: 1883


359#
發表於 08-1-8 20:36 |只看該作者

回覆 #7 manfishmama 的文章

試多幾次佢就肯架啦... 我個女開頭都係唔肯食奶樽.... 不過餓多兩餓... 欲拒還迎咁食多幾餐就ok lor...
我之前用nuk 嘅咀... 轉咗chuchu 母乳咀佢冇咁抗拒呀~~


男爵府

積分: 6482


360#
發表於 08-1-8 21:51 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-8 20:34 發表
我泵2邊,但閒時食完泵,2邊都係得4安左右,今日未泵清都有6安...對我呢d窮媽媽黎講已經好好!! ;-p


三寶媽媽...
唔好玩la...
你都叫窮媽媽 ??
咁我地係乜呀 ???

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo