跳至

首頁

尾頁
   0


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


341#
發表於 08-1-3 11:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 14059

好媽媽勳章 畀面勳章


342#
發表於 08-1-3 11:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


343#
發表於 08-1-3 11:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15130

畀面勳章


344#
發表於 08-1-3 11:08 |只看該作者
我之前駝住阿仔去過bbq, 唔....冇乜特別....我地淨係响平台bbq....燒之前响黃金海岸行下d攤位咁lor...

原文章由 esther_fong 於 08-1-3 11:01 發表
我想問下你地有無人去過呢度呀

http://www.yl.hk/ccbbq/


好似好“正”咁wow


侯爵府

積分: 23339


345#
發表於 08-1-3 11:10 |只看該作者
原文章由 Baby承恩 於 08-1-3 11:06 發表
尋日一路都唔得閒同你地report番機場d野

1. 我地11:45分到....玩到4:00走
2. 展覽館唔大...我都差唔多影哂d spot...$20per head入場...不過入場費可以用嚟買野....承恩個背包就買左$60
3. 食野嘅choice好多...少少 ...


個report好詳細wow


侯爵府

積分: 23339


346#
發表於 08-1-3 11:11 |只看該作者
原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-3 11:08 發表
我之前駝住阿仔去過bbq, 唔....冇乜特別....我地淨係响平台bbq....燒之前响黃金海岸行下d攤位咁lor...



thx:mrgreen: :mrgreen:


伯爵府

積分: 15130

畀面勳章


347#
發表於 08-1-3 11:18 |只看該作者
去頂啦, 所以瑞瑞話如果baba mama唔帶佢去, 佢到時會跟我去leeeewor?!

原文章由 anaBB 於 08-1-3 11:04 發表
蛋蛋去唔去呀?


伯爵府

積分: 16588


348#
發表於 08-1-3 11:20 |只看該作者
原文章由 esther_fong 於 08-1-3 10:57 發表



oh......no:cry: :cry: :cry:


me 2 :-( :-( :-(
  


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


349#
發表於 08-1-3 11:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15130

畀面勳章


350#
發表於 08-1-3 11:26 |只看該作者
不如考慮吓lee個, o個度大d, 中間好多位可以比dbb玩, 如果你邀請蛋蛋去嘅, 我可以車埋d車車, 小滑梯過去比佢地玩...

http://www.flowerandfood.com/index.htm


原文章由 esther_fong 於 08-1-3 11:11 發表



thx:mrgreen: :mrgreen:


伯爵府

積分: 15130

畀面勳章


351#
發表於 08-1-3 11:28 |只看該作者
可能真係要唔出街先得喇...:-P

原文章由 anaBB 於 08-1-3 11:23 發表
咁蛋蛋哩兩個星期要養好身體啦!:mrgreen:


翡翠宮

積分: 94358

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


352#
發表於 08-1-3 11:29 |只看該作者
蛋媽...你唔想要d紅卜卜既士多喇

原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-3 11:26 發表
不如考慮吓lee個, o個度大d, 中間好多位可以比dbb玩, 如果你邀請蛋蛋去嘅, 我可以車埋d車車, 小滑梯過去比佢地玩...

http://www.flowerandfood.com/index.htm


...


伯爵府

積分: 15130

畀面勳章


353#
發表於 08-1-3 11:35 |只看該作者
吓, 梗係唔係啦...凱喬媽佢講梗同一日咩? 我諗住遊說佢同我地去完再搵個禮拜去bbq咋...

凱喬媽, 做乜你唔同我地去士多呀?

原文章由 littlecar 於 08-1-3 11:29 發表
蛋媽...你唔想要d紅卜卜既士多喇


侯爵府

積分: 23339


354#
發表於 08-1-3 11:37 |只看該作者
原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-3 11:26 發表
不如考慮吓lee個, o個度大d, 中間好多位可以比dbb玩, 如果你邀請蛋蛋去嘅, 我可以車埋d車車, 小滑梯過去比佢地玩...

http://www.flowerandfood.com/index.htm


...


蛋媽你去過呀咁熟既

好吸引咁bor:mrgreen: :mrgreen: 唔知引唔引到其他mami呢


侯爵府

積分: 23339


355#
發表於 08-1-3 11:40 |只看該作者
原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-3 11:35 發表
吓, 梗係唔係啦...凱喬媽佢講梗同一日咩? 我諗住遊說佢同我地去完再搵個禮拜去bbq咋...

凱喬媽, 做乜你唔同我地去士多呀?


我梗係唔係講梗13號啦

士多巴利團我去唔到lu,c6果日唔得閒,我去唔到:cry: :cry: :cry:


伯爵府

積分: 15130

畀面勳章


356#
發表於 08-1-3 11:45 |只看該作者
去過幾次, 响科大隔離咋...之前有茶飲tim呀, e家改左淨係bbq...佢地地方好大, 都幾干淨, 我鍾意佢地有d花花草草, 中間有d地方可以比bb玩吓(不過可能要自己帶d地墊, 玩具去)...最主要佢有van仔到...入黎都幾方便呢!

原文章由 esther_fong 於 08-1-3 11:37 發表


蛋媽你去過呀咁熟既

好吸引咁bor:mrgreen: :mrgreen: 唔知引唔引到其他mami呢


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


357#
發表於 08-1-3 11:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 94358

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


358#
發表於 08-1-3 11:47 |只看該作者
我要近...好似味千近我d....

原文章由 anaBB 於 08-1-3 11:45 發表
小車, 你揀邊個? 銀座貴d靜d可book位, 味千平d噪d要等位.

銀座藏人
Kuraudo
中環萬宜大廈213室
2259 5300
日本菜
10 http://www.openrice.com/Images/Ico ...


伯爵府

積分: 15130

畀面勳章


359#
發表於 08-1-3 11:48 |只看該作者
叫婆婆/99/62陪你啦...o個度應該唔錯架, 我好耐冇見凱喬喇...你能能計啦...?

原文章由 esther_fong 於 08-1-3 11:40 發表


我梗係唔係講梗13號啦

士多巴利團我去唔到lu,c6果日唔得閒,我去唔到:cry: :cry: :cry:


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


360#
發表於 08-1-3 11:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo