自由講場

跳至

首頁

尾頁
   19


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


341#
發表於 14-10-6 19:27 |只看該作者
Baby531 發表於 14-10-6 16:30
呢位jm其實有讀過書係唔會有咁多錯別字,另外,每個人都有腦,無腦會死,你指嘅應該係IQ嘅高低吧
最後勸你 ...
我一路都話我係無乜讀過書既C9, 肯話佢地唔用腦諗野, 好過陰陰濕濕由得佢地去死... 唔會反醒下係咪用腦


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


342#
發表於 14-10-6 19:29 |只看該作者
Phoebe0434 發表於 14-10-6 16:29
你自己家裡小孩不懂,不代表上街的學生不懂。
每件事也有正反面,如何正面解讀給孩子認識,是家長責任。將 ...
我屋企三個細路, 我覺得佢有問題果個唔係我身邊.... 我會適當時間慢慢教, 多謝關心... 呢個星期, 都係做鍵盤戰士多, 係屋企都無乜談及政治 , 幸運地係我身邊既兩個細路, 雖然有曳既時間, 但大是大非是知道的


禁止訪問

積分: 93097


343#
發表於 14-10-6 19:31 |只看該作者

引用:好似講到一百頁都同樓主溝通唔到,你有你反

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1059


344#
發表於 14-10-6 19:35 |只看該作者

回覆:為人子女 的帖子

我想問下有史以黎, 香港有幾時易過上樓?或者世界上邊個地方係畢業2.年就買得起樓既, 阿努阿圖?

人不進則退, 你發現退步果時要諗諗係咪唔夠努力!

點評

小小bb    發表於 14-10-6 19:43


男爵府

積分: 7386

BK猜猜猜慶中秋


345#
發表於 14-10-6 19:35 |只看該作者

引用:一口氣追晒咁多版,好佩服呢到嘅JM, 句句到

原帖由 loklok0104 於 14-10-06 發表
一口氣追晒咁多版,好佩服呢到嘅JM, 句句到point 希望年輕人可以細心咀嚼,明白當中事理



...
得閒睇下正反相方意見可以擴闊思想空間,對件事睇得更通透。不過真係有排追,追到電話都無電呢


男爵府

積分: 9346

BB防敏心得分享勳章 Xmas吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回


346#
發表於 14-10-6 19:42 |只看該作者
樓主啲自問自答答案好明顯顯示頭腦簡單,點解唔去維園集會,佢竟然答去左公民廣場你地有支持正視咩?


男爵府

積分: 9346

BB防敏心得分享勳章 Xmas吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回


347#
發表於 14-10-6 19:43 |只看該作者
不擇手段後美化自己行為,仲講到自己英雄,好笑


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


348#
發表於 14-10-6 19:44 |只看該作者
baby_hui 發表於 14-10-6 19:35
我想問下有史以黎, 香港有幾時易過上樓?或者世界上邊個地方係畢業2.年就買得起樓既, 阿努阿圖?

人不進 ...
你想笑死我咩? 阿努阿圖... 哈哈哈....


大宅

積分: 2498


349#
發表於 14-10-6 19:45 |只看該作者
回覆 為人子女 的帖子

你地走啦.. 唔想你地流血, 做人父母唔通想見到你地流血? 放過自己!放過自己父母!
在 youtube 見到你地
有些係屈人地打你地 / 非禮你地事件,收手啦!


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


350#
發表於 14-10-6 19:55 |只看該作者
為人子女 發表於 14-10-6 18:40
回覆 上善若水 的帖子

我其實不想回这條
你咁偏心, 回佢都唔我既#3


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


351#
發表於 14-10-6 20:00 |只看該作者
為人子女 重申, 香港是中國的 發表於 1 小時前


我知你知丫, 但你又知唔知, 而家好多人係度推波助欄咁扭曲你地既爭取普選呀? 你地控制唔到人地扭曲你地, 係咪應該停, 唔好咁笨比人有機可乘呢? 個個虎視眈眈喇. 個個都想黎分杯'更' 喇..


翡翠宮

積分: 76426

熱血勳章 好媽媽勳章 hashtag影視迷勳章


352#
發表於 14-10-6 20:09 |只看該作者

引用:我想問下有史以黎, 香港有幾時易過上樓?

原帖由 baby_hui 於 14-10-06 發表
我想問下有史以黎, 香港有幾時易過上樓?或者世界上邊個地方係畢業2.年就買得起樓既, 阿努阿圖?

人不進 ...
樓主點會知以前啲人有啲窮到成家瞓係一張床丫!
公主同平民講:無麵包食,點解唔食蛋糕呀!

點評

sumyau  笑咗!  發表於 14-10-6 20:20


禁止訪問

積分: 1892


353#
發表於 14-10-6 20:19 |只看該作者

引用:回覆+starcatcat+的帖子納稅人比錢,+請問警

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 46531

2024年龍年勳章 畀面勳章


354#
發表於 14-10-6 20:28 |只看該作者
本帖最後由 hinhin_ma 於 14-10-6 20:29 編輯

精彩, E度D JM 點只是C9, 回應下下到位,指出問題所在....

點評

ungoobee    發表於 14-10-6 21:44
Stay Hungry , stay foolish !!


翡翠宮

積分: 76426

熱血勳章 好媽媽勳章 hashtag影視迷勳章


355#
發表於 14-10-6 20:57 |只看該作者

引用:這個高風險的手術(佔中)的代價太大,我相信

原帖由 bobolam 於 14-10-06 發表
這個高風險的手術(佔中)的代價太大,我相信大部分香港市民選擇唔做,寧願吃中藥調理,系慢一點,但安全及也 ...
樓主睇咗未?等你……


禁止訪問

積分: 13147


356#
發表於 14-10-6 21:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18231

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


357#
發表於 14-10-6 21:24 |只看該作者

引用:Quote:為人子女 發表於 14-10-6 13:59 回覆

原帖由 Sindy 於 14-10-06 發表
我支持, 非禮唔單單係掂到人就可以構成非禮罪的, 唔該唔好咁單純, 佢發左癲咁沖入人群, 個女仔為左擋住佢沖 ...
女仔前面揹住袋. 夠死話grabbed her breast. 咁都可以老屈. 真喺無言


大宅

積分: 1442


358#
發表於 14-10-6 21:27 |只看該作者

引用:其實樓主都好乖!有聽大家嘅意見!亦有解答

原帖由 Onlok 於 14-10-06 發表
其實樓主都好乖!有聽大家嘅意見!亦有解答!欣賞樓主呢點!
不過政治唔係得黑同白咁簡單!
謝謝分享! 之前未諗過呢個perspective!


男爵府

積分: 9753


359#
發表於 14-10-6 21:28 |只看該作者
樓主你今日很在意的非禮事件, 個女仔認左係佢踢人, 仲屈人非禮. 所以凡事不能看表面, 人云亦云. 要看事實的全部. 不要只將一點無限放大.

點評

monmon108    發表於 14-10-7 04:55


複式洋房

積分: 314


360#
發表於 14-10-6 21:29 |只看該作者
Support!!!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo