跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5053


341#
發表於 08-4-29 23:50 |只看該作者
加上我hubby同阿仔早走了, 其實只車多我們兩母女law!

原文章由 mmak 於 08-4-29 22:59 發表
哦~原來有8人車架, 我真係"背"......


禁止發言

積分: 3135


342#
發表於 08-4-30 01:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13826


343#
發表於 08-4-30 01:54 |只看該作者
all,

我upload左D相(影得好少) send 左條link俾大家, pls check e .......
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


子爵府

積分: 13826


344#
發表於 08-4-30 02:15 |只看該作者
馬師傅既功夫係 "武當派" 一炁五行拳... 我講真架, 你唔好笑吖~~唔係太極, 但好似的 ...

樓下D太極 班??... 我hubby話: 唔好去學... 嘥時間, 佢好吋的, 佢話未見過有真正嘅太極班, 尢其係D平嘢 什麼興趣班/公園教嘅 都係搵笨, 呃C9......., even "李輝"都係得個樣, 去表演還可以, 不能叫做功夫喎...


原文章由 嘉理子 於 08-4-30 01:15 發表
多謝各位幫手既媽咪。
唔好意思, 因為感冒喉嚨痛聲都變o左, 靜o左少少。
諗番當年1歲生日會, 個個媽咪身材仲係走晒樣, 今日個個靚媽咪容光煥發身材fit都漏, 個個小朋友精精靈靈...真係斬o下眼就5歲啦。

mmak, 馬師 ...

Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


男爵府

積分: 9540


345#
發表於 08-4-30 10:27 |只看該作者
原文章由 mmak 於 29/4/08 03:35 PM 發表
shanshan,

你換左車咩??... 可以坐咁多人嘅 ???


mmak
係買多咗+, 之前個+依家多數比公司用. 我哋個日都只係5個大人加4個囡咋.



原文章由 Icycream 於 29/4/08 10:42 PM 發表


我代答...代父買左架全新8人車. 唸住載我一家4口+佢一家4口. right? 哈.....我都未坐過, 下次要試吓先.


icycream
唔該哂代我哋答喎. 係呀, 咁你幾時得閒坐呀?

其實架車係 licenced for "8人車", 但唔 full house 既話, 中排分開係兩個大班椅, 做 "7人車" 又得.


別墅

積分: 542


346#
發表於 08-4-30 13:46 |只看該作者
mmak,

部相機係當日party被臻臻跌壞左, 食野前仲好好地, 就係個老豆,無啦啦攞個相機比亞囡玩, 跌左之後, 個鏡頭矇哂, 真想佢.

今次亞媽生日我負責攪, 因為亞哥同家姐都唔得閒,亞哥要照顧亞嫂(剛出院), 家姐常常上大陸工作, 所以我又要book地方食飯, 安排雀局, 訂及取蛋糕, 早些打點好, 所以要早些離開party. 其實當天早上要十點開始play mahjong. 12:00pm 等奶奶來接我才可以join the party.

Anyway, thanks for your photos in the link.


原文章由 mmak 於 08-4-29 15:44 發表
臻臻媽,

乜你走左咩??... 我無留意tim...

相機壞 ??.. 唔緊要喇... 梗有D 親戚朋友 影左相, 叫人 e 返俾你...
我都試過部相機壞左一排... 我係好唔怕醜咁, 每次都叫人幫我影埋, send 返俾我咋 ...

下次叫 阿馬 ...


子爵府

積分: 13826


347#
發表於 08-4-30 15:15 |只看該作者
臻臻媽咪,

算喇, 有時大人都會唔小心....
我平日都有俾個相機阿囡玩, 臻臻見到小朋友有得自己揸機, 佢實會想學......

我會事先提佢穿好條繩先, & warn 佢跌左會壞....

D 相俾你 ??.... 我D video 都有少少影到臻臻, 我得閒會upload 俾你睇吓, 如有需要我燒俾你吖~~


原文章由 臻臻媽咪 於 08-4-30 13:46 發表
mmak,

部相機係當日party被臻臻跌壞左, 食野前仲好好地, 就係個老豆,無啦啦攞個相機比亞囡玩, 跌左之後, 個鏡頭矇哂, 真想佢.

今次亞媽生日我負責攪, 因為亞哥同家姐都唔得閒,亞哥要照顧亞嫂(剛出院), 家 ...
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


大宅

積分: 3348


348#
發表於 08-4-30 16:17 |只看該作者
mmak,
收到d photos, thanks!!
唔該e SL270923比我, thanks again!!


子爵府

積分: 11080

醒目開學勳章


349#
發表於 08-4-30 16:59 |只看該作者
mmak,

rec'd the photos, thanks. Zoe係張床好sexy啊!


子爵府

積分: 13826


350#
發表於 08-4-30 21:11 |只看該作者
xanthe,

zoe 要清場, 關左房門唔俾爸爸入房, only 得我同佢2個人先肯影依批艶照咋~~

原文章由 Xanthe 於 08-4-30 16:59 發表
mmak,

rec'd the photos, thanks. Zoe係張床好sexy啊!
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


子爵府

積分: 13826


351#
發表於 08-4-30 22:03 |只看該作者
Candybb,

Sent, Pls check

原文章由 CandyBB 於 08-4-30 16:17 發表
mmak,
收到d photos, thanks!!
唔該e SL270923比我, thanks again!!
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


子爵府

積分: 11080

醒目開學勳章


352#
發表於 08-4-30 22:23 |只看該作者
mmak,

Alex睇完d相,我問佢記唔記得Zoe,佢陰陰嘴笑就行開左!不過佢就記得d咸濕ee成日要影Zoe後面同除衫喎!


子爵府

積分: 10240


353#
發表於 08-5-1 00:15 |只看該作者
MMAk,

Received photos with thanks. Can u email the photo which has April & Oscar to me? SL270912.

BTW, my hubby said if the tail should be at the back?


子爵府

積分: 10240


354#
發表於 08-5-1 00:17 |只看該作者
MMAK,

Received the photo with thanks. Can u email the photo which has April & Oscar to me? SL270912.

BTW, my hubby said if the tail should be at the back?


大宅

積分: 4717


355#
發表於 08-5-1 01:15 |只看該作者
all,

sorry, 咁遲先上黎 show up....因 29/4 發燒 + 勁喉嚨痛...要食 antibiotics....

生日會真係玩得好開心, 多謝哂各位幫手嘅mami....

最開心係澍森...因 alex 借左部 nds 佢玩...

個個小朋友都跟馬師傅打功夫, 佢就睇都唔睇多兩眼, 真係走寶,

好希望年年都同大家一起慶祝...大家友誼永固....yeah!


大宅

積分: 4717


356#
發表於 08-5-1 01:16 |只看該作者
dear all,

I have sent photos by email to you all.


大宅

積分: 4717


357#
發表於 08-5-1 01:26 |只看該作者
mmak,

Zoe 批艶照好正呀..

原文章由 mmak 於 08-4-30 21:11 發表
xanthe,

zoe 要清場, 關左房門唔俾爸爸入房, only 得我同佢2個人先肯影依批艶照咋~~


子爵府

積分: 11080

醒目開學勳章


358#
發表於 08-5-1 11:48 |只看該作者
cindyma,

rec'd the photos. please send the photos have Alex and myself to me if not you can give the cd to me later, thanks.


原文章由 Cindy媽咪 於 08-5-1 01:16 發表
dear all,

I have sent photos by email to you all.


大宅

積分: 4717


359#
發表於 08-5-1 17:01 |只看該作者
dear xanthe,

will send tonight.


原文章由 Xanthe 於 08-5-1 11:48 發表
cindyma,

rec'd the photos. please send the photos have Alex and myself to me if not you can give the cd to me later, thanks.


子爵府

積分: 11080

醒目開學勳章


360#
發表於 08-5-1 18:51 |只看該作者
thanks.

原文章由 Cindy媽咪 於 08-5-1 17:01 發表
dear xanthe,

will send tonight.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo