在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3401


341#
發表於 08-7-11 00:07 |只看該作者
我會想16-17:00, 因為14-15:00逸希一定瞓左覺.

Mavis, clubhouse打嚟話游泳班改咗:<br />
日子: Tue & Thur<br />
時間: 14:00-15:00 or 16:-17:00 (任擇其一)<br />
堂數: 4堂 or 6堂 <br />
三個BB己可開班!<br />
<br />
妳ok嗎? prefer幾點?<br />
<br />
HoiYau mama, 妳想join嗎? ...
<br />


大宅

積分: 3401


342#
發表於 08-7-11 00:11 |只看該作者
唔好咁講, 都係逸希哥哥整喊妹妹先.
多謝你咁遠都來陪下7

原文章由 vane@nana 於 08-7-9 19:54 發表



今曰十分多謝......女兒不斷扭計很不好意思!多謝 cottoncandy特別送我!


大宅

積分: 3401


343#
發表於 08-7-11 00:12 |只看該作者
多謝你咁遠都來陪下我地玩左咁耐!


大宅

積分: 3401


344#
發表於 08-7-11 00:14 |只看該作者
酌媽,
好番d就好啦. 等下星期好天少少我地再一齊玩啦.
整酌b間房係大工程, 放鬆d, 雜物野係要慢慢收拾的 !!!


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


345#
發表於 08-7-11 09:03 |只看該作者
嘩, 咁咪三"希" 一齊玩
原文章由 vane@nana 於 08-7-10 13:44 發表



昨天去了Mavis家玩啊!!!

tupytupy, 我完全明白你的感受, 我很不開心時也和你一樣收起自已不會見人不想講話的, 寫出來也能舒發下...... 每人處理傷心的情緒也不同啊!

不需强迫自已....... 需要時間...... ...


侯爵府

積分: 20493


346#
發表於 08-7-11 09:09 |只看該作者
早呀,大長老
係喎,3希呀

原文章由 joannelai930 於 08-7-11 09:03 發表
嘩, 咁咪三"希" 一齊玩


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


347#
發表於 08-7-11 09:14 |只看該作者
早晨酌長老, how are you ?
i am fine, thanks
原文章由 tupytupy 於 08-7-11 09:09 發表
早呀,大長老
係喎,3希呀


侯爵府

積分: 20493


348#
發表於 08-7-11 09:17 |只看該作者
早晨呀,各位
我今日心情好返好好好好好好多喇
仲有呀,我晏d同酌b去睇佢人生中第一個舞台劇呀"thomas & friends友情奇遇記";聽聞幾好睇而且仲會有得同火車頭影相又有野玩,我諗酌b會好開心呀 我返來再同各位報告啦

mavis,我呢個大工程要比逼o係酌爸下個week off o既時候清好晒,如果可以我真係想將所有野dum晒佢無眼睇呀
p.s. mavis,你呢位2 in 1做咩咁野都唔訓呀?早d休息下o麻

原文章由 mavis_chiu 於 08-7-11 00:14 發表
酌媽,
好番d就好啦. 等下星期好天少少我地再一齊玩啦.
整酌b間房係大工程, 放鬆d, 雜物野係要慢慢收拾的 !!!


侯爵府

積分: 20493


349#
發表於 08-7-11 09:20 |只看該作者
我都好好多喇,回復正常中
大長老,我未得閒覆個blog o既回覆呀,你叫我影係咪kitchen入面個櫃o既層架呀? 我今晚影,tomorrow貓比你o丫

原文章由 joannelai930 於 08-7-11 09:14 發表
早晨酌長老, how are you ?
i am fine, thanks


侯爵府

積分: 20493


350#
發表於 08-7-11 09:22 |只看該作者
oh, 原來係去mavis屋企,唉,我同mavis屋企真係無緣份呀,次次都係咁o岩去唔到

原文章由 vane@nana 於 08-7-10 13:44 發表



昨天去了Mavis家玩啊!!!

tupytupy, 我完全明白你的感受, 我很不開心時也和你一樣收起自已不會見人不想講話的, 寫出來也能舒發下...... 每人處理傷心的情緒也不同啊!

不需强迫自已....... 需要時間...... ...


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


351#
發表於 08-7-11 09:22 |只看該作者
係呀係呀, 唔該哂, 我要參考下先
星期日同甜爸出旺角買料
原文章由 tupytupy 於 08-7-11 09:20 發表
我都好好多喇,回復正常中
大長老,我未得閒覆個blog o既回覆呀,你叫我影係咪kitchen入面個櫃o既層架呀? 我今晚影,tomorrow貓比你o丫

...


侯爵府

積分: 20493


352#
發表於 08-7-11 09:23 |只看該作者
我兩個時段都無問題

原文章由 CottonCandy 於 08-7-10 18:47 發表
Mavis, clubhouse打嚟話游泳班改咗:
日子: Tue & Thur
時間: 14:00-15:00 or 16:-17:00 (任擇其一)
堂數: 4堂 or 6堂
三個BB己可開班!

妳ok嗎? prefer幾點?

HoiYau mama, 妳想join嗎? ...


侯爵府

積分: 20493


353#
發表於 08-7-11 09:25 |只看該作者
準備出發


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


354#
發表於 08-7-11 09:28 |只看該作者
唔係櫃入面, 係洗手盤上面果d不锈鋼器具
原文章由 tupytupy 於 08-7-11 09:20 發表
我都好好多喇,回復正常中
大長老,我未得閒覆個blog o既回覆呀,你叫我影係咪kitchen入面個櫃o既層架呀? 我今晚影,tomorrow貓比你o丫

...


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


355#
發表於 08-7-11 09:28 |只看該作者
睇得開心d
原文章由 tupytupy 於 08-7-11 09:25 發表
準備出發


伯爵府

積分: 15067


356#
發表於 08-7-11 12:44 |只看該作者
原文章由 joannelai930 於 08-7-4 08:31 發表
你地真係開心, 我就做左一日苦工
好累, 仲差窗簾就全部野訂哂啦

全部野要收同裝&執修果d仲和味呢!
我奮鬥佐兩個星期... 就來搞掂啦!
今次我同汶爸好多野係DIY, 加上日日西北-->東南咁跑法, 所以特別累! :;pppp:


大宅

積分: 3207


357#
發表於 08-7-11 13:22 |只看該作者
Mavis & 酌媽, 己confirmed:

日期: Jul 15, 17, 22 & 24 (如覺得好而再報)
時間: 16:00-17:00

Mavis, 我明日會幫妳交埋$360.

好期待呀, 希望3個小朋友都玩得開心, 兼學到點游水啦!

原文章由 mavis_chiu 於 08-7-11 00:07 發表
我會想16-17:00, 因為14-15:00逸希一定瞓左覺.


大宅

積分: 3207


358#
發表於 08-7-11 13:24 |只看該作者
sorry呀, 佢地咁啱只喺Tue & Thu 辦游泳班

原文章由 HoiYauBB 於 08-7-10 22:47 發表
改咗:都沒用, tue , Thur 返 playgroup ar....


大宅

積分: 3207


359#
發表於 08-7-11 13:26 |只看該作者
等我留意天氣報告, 邊個week好天就約去玩!

原文章由 HoiYauBB 於 08-7-10 22:49 發表
好呀, 地話事幾時la... 早幾日安排我借屋企人個証就得了.


大宅

積分: 3207


360#
發表於 08-7-11 13:48 |只看該作者
妳同甜媽開始為入伙倒數, 心情係咪好雀躍? 攰d都值得!

diy會好有滿足感架

原文章由 jjtseung 於 08-7-11 12:44 發表

全部野要收同裝&執修果d仲和味呢!
我奮鬥佐兩個星期... 就來搞掂啦!
今次我同汶爸好多野係DIY, 加上日日西北-->東南咁跑法, 所以特別累! :;pppp: ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo