興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   34


男爵府

積分: 6708


341#
發表於 15-5-29 10:37 |只看該作者
雞蛋一隻應該幾重到?? 今朝無磅

如果唔鍾意食蛋黃, 可以試下整流心蛋, 會易接受好多, 我平時都唔鍾意食蛋黃架


珍珠宮

積分: 32876


342#
發表於 15-5-29 10:38 |只看該作者
cmsm 發表於 15-5-29 10:33
可以去掃貨....哈...
係呀 收工去望下759有無先


珍珠宮

積分: 32876


343#
發表於 15-5-29 10:38 |只看該作者
saisai0325 發表於 15-5-29 10:37
雞蛋一隻應該幾重到?? 今朝無磅

如果唔鍾意食蛋黃, 可以試下整流心蛋, 會易接受好多, 我平時都唔鍾意食蛋 ...
60g


珍珠宮

積分: 47875

2024年龍年勳章 開心吸收勳章


344#
發表於 15-5-29 10:38 |只看該作者
cmsm 發表於 15-5-29 10:35
我公司都係, 好似尋日咁....

8個人, 先得2個菜, 3個肉
咁少


珍珠宮

積分: 47917


345#
發表於 15-5-29 10:39 |只看該作者

引用:睇緊公海個減重post... +

原帖由 AKI_hisashi 於 15-05-29 發表
睇緊公海個減重post...
我好好奇

佢用乜嘢去定位低,中,高卡 ?
響明顯失敗中(兩次),第三次係賞試中
冇理據去支持佢唸法



成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


珍珠宮

積分: 47917


346#
發表於 15-5-29 10:39 |只看該作者

引用:Quote:goddamnit+發表於+15-5-29+10:31+我

原帖由 小草王道 於 15-05-29 發表
肉定骨先
上次見你比個張相都係得骨加少少肉
我食既係魚雜,全肉黎



成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


珍珠宮

積分: 32876


347#
發表於 15-5-29 10:40 |只看該作者
kin818kin 發表於 15-5-29 10:37
你屋企煮左帶返公司補,可以嗎?
我就係煮左
明明有4舊番薯, 但有2舊出曬水, 唔敢食扔左

所以下午個餐會唔夠飽

下午個餐我而家得返200g雞, 400g生菜, 睇卡路理已經知唔飽




男爵府

積分: 6708


348#
發表於 15-5-29 10:41 |只看該作者
三色椒又用咩字眼SEARCH好? 我今日食雞扒炒三色椒炒露筍


珍珠宮

積分: 32876


349#
發表於 15-5-29 10:42 |只看該作者
goddamnit 發表於 15-5-29 10:39
我食既係魚雜,全肉黎
咁爽, 我呢都無.
呢邊雪藏三文魚骨先做到25蚊, 要有肉既只可以買新鮮既, 就40-50蚊啦



珍珠宮

積分: 47917


350#
發表於 15-5-29 10:42 |只看該作者
小草王道 發表於 15-5-29 10:40
我就係煮左
明明有4舊番薯, 但有2舊出曬水, 唔敢食扔左
其實頂倒.食肉多唔覺餓
我食兩隻蛋可以頂到下午... 唔夠膽唔食.
成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


男爵府

積分: 6708


351#
發表於 15-5-29 10:43 |只看該作者
我上星期都係吉吉島買左條真空三文魚, 40幾蚊....起左骨, 我諗都起碼500G以上


男爵府

積分: 6101


352#
發表於 15-5-29 10:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+AKI_hisashi+於+15-05-29+發

原帖由 goddamnit 於 15-05-29 發表
好趣?
有d 怪,佢行多菜少肉,運動近乎0,但又減到wor




珍珠宮

積分: 47917


353#
發表於 15-5-29 10:44 |只看該作者
saisai0325 發表於 15-5-29 10:41
三色椒又用咩字眼SEARCH好? 我今日食雞扒炒三色椒炒露筍
PMN0003SI0.FR.CIQUAL.2012
成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


珍珠宮

積分: 47917


354#
發表於 15-5-29 10:45 |只看該作者
小草王道 發表於 15-5-29 10:42
咁爽, 我呢都無.
呢邊雪藏三文魚骨先做到25蚊, 要有肉既只可以買新鮮既, 就40-50蚊啦
得閒四圍搵下.. 我都搵左好耐
成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


男爵府

積分: 6101


355#
發表於 15-5-29 10:45 |只看該作者

引用:Quote:AKI_hisashi+發表於+15-5-29+10:31+

原帖由 kin818kin 於 15-05-29 發表
講來聽下有什麼扒?什麼餐時食?
早餐 兩塊牛扒
lunch 兩塊豬扒
宵夜 兩塊豬扒



點評

kin818kin    發表於 15-5-29 11:18


珍珠宮

積分: 47917


356#
發表於 15-5-29 10:45 |只看該作者
AKI_hisashi 發表於 15-5-29 10:44
有d 怪,佢行多菜少肉,運動近乎0,但又減到wor
多菜少肉唔計 kCal 既情況下..
你覺得有幾多人食倒 1Kg 菜?

1Kg 都係講緊 220kCal <--
成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


珊瑚宮

積分: 121414

畀面勳章 BK Milk勳章


357#
發表於 15-5-29 10:46 |只看該作者
kin818kin 發表於 15-5-29 10:38
咁少

我食得咁少, 都唔會食得飽, 因為D野唔好食, 睇見都唔想食, 仲衰過白烚


珍珠宮

積分: 32876


358#
發表於 15-5-29 10:46 |只看該作者
本帖最後由 小草王道 於 15-5-29 10:47 編輯
goddamnit 發表於 15-5-29 10:45
多菜少肉唔計 kCal 既情況下..
你覺得有幾多人食倒 1Kg 菜?

佢重要落醬, 芝麻醬,

我都係問過教主先敢吃


男爵府

積分: 6101


359#
發表於 15-5-29 10:47 |只看該作者

引用:Quote:AKI_hisashi+發表於+15-5-29+10:44+

原帖由 goddamnit 於 15-05-29 發表
多菜少肉唔計 kCal 既情況下..
你覺得有幾多人食倒 1Kg 菜?
佢係咪餓到瘦不過瘦成十幾磅wor




珍珠宮

積分: 32876


360#
發表於 15-5-29 10:49 |只看該作者
我想問尋日問過泡菜同wasabi, 真係可以食 ??

我當然係指我而家做緊eat clean

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo