立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 6708
珍珠宮
積分: 32876
cmsm 發表於 15-5-29 10:33 可以去掃貨....哈...
saisai0325 發表於 15-5-29 10:37 雞蛋一隻應該幾重到?? 今朝無磅 如果唔鍾意食蛋黃, 可以試下整流心蛋, 會易接受好多, 我平時都唔鍾意食蛋 ...
積分: 47875
cmsm 發表於 15-5-29 10:35 我公司都係, 好似尋日咁.... 8個人, 先得2個菜, 3個肉
積分: 47917
原帖由 AKI_hisashi 於 15-05-29 發表 睇緊公海個減重post...
原帖由 小草王道 於 15-05-29 發表 肉定骨先 上次見你比個張相都係得骨加少少肉
kin818kin 發表於 15-5-29 10:37 你屋企煮左帶返公司補,可以嗎?
goddamnit 發表於 15-5-29 10:39 我食既係魚雜,全肉黎
小草王道 發表於 15-5-29 10:40 我就係煮左 明明有4舊番薯, 但有2舊出曬水, 唔敢食扔左
積分: 6101
原帖由 goddamnit 於 15-05-29 發表 好趣?
saisai0325 發表於 15-5-29 10:41 三色椒又用咩字眼SEARCH好? 我今日食雞扒炒三色椒炒露筍
小草王道 發表於 15-5-29 10:42 咁爽, 我呢都無. 呢邊雪藏三文魚骨先做到25蚊, 要有肉既只可以買新鮮既, 就40-50蚊啦
原帖由 kin818kin 於 15-05-29 發表 講來聽下有什麼扒?什麼餐時食?
AKI_hisashi 發表於 15-5-29 10:44 有d 怪,佢行多菜少肉,運動近乎0,但又減到wor
珊瑚宮
積分: 121414
kin818kin 發表於 15-5-29 10:38 咁少
goddamnit 發表於 15-5-29 10:45 多菜少肉唔計 kCal 既情況下.. 你覺得有幾多人食倒 1Kg 菜?
原帖由 goddamnit 於 15-05-29 發表 多菜少肉唔計 kCal 既情況下.. 你覺得有幾多人食倒 1Kg 菜?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy