立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 74673
Elenalan 發表於 15-6-5 15:24 呢D我鞋櫃起碼有三對
翡翠宮
積分: 87425
原帖由 上校車 於 15-06-05 發表 但最常買就係呢D 款既一字帶涼鞋, 黑色同裸色最穩陣
呢對同事在tb 搵到叫我試下, 我都想試下
http://detail.tmall.com/item.htm?spm=a230r.1.14.1.kHKmQ0&id=39449451857&cm_id=140105335569ed55e27b&_u=55f5k5id8b4&abbucket=2
原帖由 上校車 於 15-06-05 發表 呢對同事在tb 搵到叫我試下, 我都想試下 http://detail.tmall.com/item.htm?spm=a230r.1.14.1.kHKmQ0&i ...
小manman 發表於 15-6-5 15:38 呢2對我都鍾意呀,但可惜依架好少地方有34號鞋,好多最細都35號~
你講得對, 有朋友早幾年做鞋店, 佢都話入鞋依幾年最多係37, 38, 39, 40
有時要訂D 41返黎賣, 因為依家D女仔腳愈來愈大
以前最多係34, 35, 36,而家每碼只會入一對, 34 未必入添架
小manman 發表於 15-6-5 15:35 我之前上網買左呢對,但點知佢應該係偏大,明明係34號,但根本就係35號,結果我比左人,一次都無著過呀:nau ...
積分: 67605
原帖由 上校車 於 15-06-05 發表 你講得對, 有朋友早幾年做鞋店, 佢都話入鞋依幾年最多係37, 38, 39, 40有時要訂D 41返黎賣, 因為依家D女仔 ...
Elenalan 發表於 15-6-5 15:54 41號鞋真係好誇張!!! 乜hk真係咁多高大女仔?!
唔係講笑, 依家好多中學生已經著40
著41真係一D 都唔出奇
我見過有D 男仔要著44, 45 號,
以前我地年代就算女仔高人都係著39
而家矮人都著39
原帖由 上校車 於 15-06-05 發表 唔係講笑, 依家好多中學生已經著40著41真係一D 都唔出奇我見過有D 男仔要著44, 45 號, 以前我地年代就算女 ...
原帖由 上校車 於 15-06-05 發表 呢對好睇, 因為係我既type 有無試下後跟貼, 貼左會令鞋內籠細DD, 我地有時見D model 都係咁做
伯爵府
積分: 18587
原帖由 carebearsss 於 15-06-05 發表 我都腳細大約34-35,呢排想買尖頭鞋 著到對腳望落大啲 ...
已刪除用户
積分: 42578
禁止訪問
積分: 80247
nsychristy 發表於 15-6-5 17:42 打咭,今日求其笠,點知個袋有對耳環,加左個look立即變靚亦得,得左。
積分: 56409
Superman-GF 發表於 15-6-5 17:46 無時間追帖住。打個咭先。
原帖由 Superman-GF 於 15-06-05 發表 無時間追帖住。打個咭先。
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy