興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   31


水晶宮

積分: 74673


341#
發表於 15-6-5 15:34 |只看該作者
Elenalan 發表於 15-6-5 15:24
呢D我鞋櫃起碼有三對
要簡單又要好著, 真係要試清楚


翡翠宮

積分: 87425


342#
發表於 15-6-5 15:35 |只看該作者

回覆:超媽衣著心得交流室 (2)

我之前上網買左呢對,但點知佢應該係偏大,明明係34號,但根本就係35號,結果我比左人,一次都無著過呀
1433489689087.jpg


翡翠宮

積分: 87425


343#
發表於 15-6-5 15:38 |只看該作者

引用:但最常買就係呢D 款既一字帶涼鞋, 黑色同裸

原帖由 上校車 於 15-06-05 發表
但最常買就係呢D 款既一字帶涼鞋, 黑色同裸色最穩陣
呢2對我都鍾意呀,但可惜依架好少地方有34號鞋,好多最細都35號~


水晶宮

積分: 74673


344#
發表於 15-6-5 15:41 |只看該作者


呢對同事在tb 搵到叫我試下, 我都想試下



http://detail.tmall.com/item.htm?spm=a230r.1.14.1.kHKmQ0&id=39449451857&cm_id=140105335569ed55e27b&_u=55f5k5id8b4&abbucket=2








翡翠宮

積分: 87425


345#
發表於 15-6-5 15:43 |只看該作者

引用:呢對同事在tb 搵到叫我試下, 我都想試下 ht

原帖由 上校車 於 15-06-05 發表
呢對同事在tb 搵到叫我試下, 我都想試下

http://detail.tmall.com/item.htm?spm=a230r.1.14.1.kHKmQ0&i ...
呢對ok喎!!

I like


水晶宮

積分: 74673


346#
發表於 15-6-5 15:43 |只看該作者
小manman 發表於 15-6-5 15:38
呢2對我都鍾意呀,但可惜依架好少地方有34號鞋,好多最細都35號~

你講得對, 有朋友早幾年做鞋店, 佢都話入鞋依幾年最多係37, 38, 39, 40

有時要訂D 41返黎賣, 因為依家D女仔腳愈來愈大

以前最多係34, 35, 36,而家每碼只會入一對, 34 未必入添架



水晶宮

積分: 74673


347#
發表於 15-6-5 15:45 |只看該作者
小manman 發表於 15-6-5 15:35
我之前上網買左呢對,但點知佢應該係偏大,明明係34號,但根本就係35號,結果我比左人,一次都無著過呀:nau ...
呢對好睇, 因為係我既type

有無試下後跟貼, 貼左會令鞋內籠細DD, 我地有時見D model 都係咁做
拎左對39返來, 點知鬆到甩鞋


水晶宮

積分: 67605


348#
發表於 15-6-5 15:54 |只看該作者

引用:Quote:小manman 發表於 15-6-5 15:38 呢2對

原帖由 上校車 於 15-06-05 發表
你講得對, 有朋友早幾年做鞋店, 佢都話入鞋依幾年最多係37, 38, 39, 40有時要訂D 41返黎賣, 因為依家D女仔 ...
41號鞋真係好誇張!!! 乜hk真係咁多高大女仔?!


水晶宮

積分: 74673


349#
發表於 15-6-5 15:55 |只看該作者
Elenalan 發表於 15-6-5 15:54
41號鞋真係好誇張!!! 乜hk真係咁多高大女仔?!

唔係講笑, 依家好多中學生已經著40

41真係一D 都唔出奇

我見過有D 男仔要著44, 45 ,

以前我地年代就算女仔高人都係著39

而家矮人都著39



水晶宮

積分: 67605


350#
發表於 15-6-5 16:00 |只看該作者

引用:Quote:Elenalan 發表於 15-6-5 15:54 41號

原帖由 上校車 於 15-06-05 發表
唔係講笑, 依家好多中學生已經著40著41真係一D 都唔出奇我見過有D 男仔要著44, 45 號, 以前我地年代就算女 ...
係進化定營養太好
但女仔腳太闊太大真係唔多好睇。好怕見到樹根大腳著好lady嘅高跟鞋,即時對高跟鞋幻想破滅。。。


翡翠宮

積分: 87425


351#
發表於 15-6-5 16:03 |只看該作者

引用:Quote:小manman 發表於 15-6-5 15:35 我之

原帖由 上校車 於 15-06-05 發表
呢對好睇, 因為係我既type

有無試下後跟貼, 貼左會令鞋內籠細DD, 我地有時見D model 都係咁做
貼左喇,仲要貼埋後半墊,但都唔得~

後面睇得出係大左,因為完全唔貼腳~


伯爵府

積分: 18587


352#
發表於 15-6-5 16:40 |只看該作者

回覆:超媽衣著心得交流室 (2)

我都腳細大約34-35,呢排想買尖頭鞋 著到對腳望落大啲




翡翠宮

積分: 87425


353#
發表於 15-6-5 17:31 |只看該作者

引用:我都腳細大約34-35,呢排想買尖頭鞋 著到對

原帖由 carebearsss 於 15-06-05 發表
我都腳細大約34-35,呢排想買尖頭鞋 著到對腳望落大啲



...
我著尖頭鞋都要有ban帶先著到,而且太耐無著高踭鞋,日日只係湊女返學放學,都無需要著,而且湊女出街好辛苦,著高踭鞋追唔到佢,整整下依架唔想亦無動力著囉!!

之前買左一對黑色平底少少尖頭的鞋,個款唔算好靚,因為靚既都無我份
1433496655665.jpg


已刪除用户

積分: 42578


354#
發表於 15-6-5 17:42 |只看該作者

回覆:超媽衣著心得交流室 (2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 80247


355#
發表於 15-6-5 17:46 |只看該作者

回覆:nsychristy 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 42578


356#
發表於 15-6-5 17:47 |只看該作者

回覆:超媽衣著心得交流室 (2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 74673


357#
發表於 15-6-5 17:49 |只看該作者
nsychristy 發表於 15-6-5 17:42
打咭,今日求其笠,點知個袋有對耳環,加左個look立即變靚亦得,得左。
簡約, 好睇


水晶宮

積分: 56409


358#
發表於 15-6-5 17:50 |只看該作者

引用:Quote:Elenalan+發表於+15-6-5+15:54+41號

原帖由 上校車 於 15-06-05 發表
唔係講笑, 依家好多中學生已經著40著41真係一D 都唔出奇我見過有D 男仔要著44, 45 號, 以前我地年代就算女 ...
有次去大6,有個肥小男孩小一,著36 號鞋!大過我呀



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


水晶宮

積分: 74673


359#
發表於 15-6-5 17:50 |只看該作者
Superman-GF 發表於 15-6-5 17:46
無時間追帖住。打個咭先。
都係一樣, 簡約, 好睇
膊頭鎖骨靚真係多D 露都唔怕


水晶宮

積分: 56409


360#
發表於 15-6-5 17:52 |只看該作者

引用:無時間追帖住。打個咭先。+ +

原帖由 Superman-GF 於 15-06-05 發表
無時間追帖住。打個咭先。
超媽,我成日唔敢著呢啲露肩衫,好似好girly 發姣咁.... 啲人會點睇呢啲衫架其實?



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo