跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18922


341#
發表於 08-8-27 16:23 |只看該作者
原文章由 elkykit 於 08-8-27 04:22 PM 發表

妳今日又行近咗一步喇...




仲有15日....


大宅

積分: 3765


342#
發表於 08-8-27 16:23 |只看該作者
原文章由 elkykit 於 08-8-27 16:20 發表

咁妳嗰個係女仔...又好難接受光頭LOOK



其實gracy細個好似男仔ga~


子爵府

積分: 10674


343#
發表於 08-8-27 16:24 |只看該作者
個蛋糕好靚呀, 個師父都好後生下喎, 果然青出於藍
原文章由 julieann 於 08-8-27 16:21 發表




我又黎喇~ 一陣五點幾同wallace出機場搵d朋友, 拎野比佢地~

係呀....所以我好期待wallace既蛋糕呀


男爵府

積分: 6936


344#
發表於 08-8-27 16:24 |只看該作者
原文章由 babymilkmilk 於 08-8-27 16:18 發表

我諗係真ge,我mami都gum講,但我唔捨得,所以gracy d 頭髮仲係好小~


我c6都唔係多hair架啦,遺傳左比bb都唔出奇啦


子爵府

積分: 10503


345#
發表於 08-8-27 16:24 |只看該作者
原文章由 babymilkmilk 於 08-8-27 16:23 發表



其實gracy細個好似男仔ga~

係啫...佢始終係女仔嘛!!!


大宅

積分: 3765


346#
發表於 08-8-27 16:25 |只看該作者
原文章由 TVb08 於 08-8-27 16:20 發表


hi milk milk, 冇開枱?



好耐無開~不過將會開 ....


子爵府

積分: 10674


347#
發表於 08-8-27 16:25 |只看該作者
yeah~~~~~
原文章由 elkykit 於 08-8-27 16:22 發表

妳今日又行近咗一步喇...


男爵府

積分: 6936


348#
發表於 08-8-27 16:26 |只看該作者
原文章由 elkykit 於 08-8-27 16:19 發表

係架...我都聽過人咁講!!! 好彩妳亞B係男仔啫 唔怕啦...橫掂咁熱...好快生番出嚟架


咁又係...


大宅

積分: 3765


349#
發表於 08-8-27 16:26 |只看該作者
原文章由 毛B 於 08-8-27 16:20 發表
912囉, 因為阿姐911 last day麻

家下唔切乳豬喇, 老細話比錢買隻雞同燒豬一齊食, 當請我地食lunch咁話喎!!!!!

(p.s.我地初時係諗住幾個人夾錢買隻乳仔返黎切, 點知老細聽到, 即刻比錢仲話訂燒豬添呀):hap ...



你阿姐d人緣真係"好"!!


伯爵府

積分: 18922


350#
發表於 08-8-27 16:26 |只看該作者
原文章由 毛B 於 08-8-27 04:24 PM 發表
個蛋糕好靚呀, 個師父都好後生下喎, 果然青出於藍




係呀...如果wallace係女仔, 我一定訂barbie蛋糕


子爵府

積分: 10674


351#
發表於 08-8-27 16:27 |只看該作者
得八日咋, 扣埋星期六日, 佢放下假, 好快唔駛見到佢喇
原文章由 julieann 於 08-8-27 16:23 發表




仲有15日....


男爵府

積分: 6936


352#
發表於 08-8-27 16:27 |只看該作者
原文章由 julieann 於 08-8-27 16:22 發表

唔緊要啦...男仔無所謂既~
果時我99都有問我會唔會同佢剃, 我話唔會啦....佢咁多頭髮, 做咩無啦啦剃晒佢喎...我又唔捨得嘛mouth: mouth:


wallace真係好多頭髮呀
希望我個b遲d都好似wallace一樣啦


伯爵府

積分: 18922


353#
發表於 08-8-27 16:27 |只看該作者
原文章由 毛B 於 08-8-27 04:27 PM 發表
得八日咋, 扣埋星期六日, 佢放下假, 好快唔駛見到佢喇






子爵府

積分: 10503


354#
發表於 08-8-27 16:28 |只看該作者
本來諗住睇琴晚集"家好月圓"架...但見咁熱鬧........都係唔睇住喇


子爵府

積分: 10674


355#
發表於 08-8-27 16:28 |只看該作者
佢d人緣簡直 '好到無朋友"
原文章由 babymilkmilk 於 08-8-27 16:26 發表



你阿姐d人緣真係"好"!!


大宅

積分: 3765


356#
發表於 08-8-27 16:28 |只看該作者
原文章由 毛B 於 08-8-27 16:22 發表
果日見到瑤瑤同你好似樣呀~~~好可愛好靚女呀




似我 .... ??可愛??靚女??


你有無search S.H.E. 既Selina ?


男爵府

積分: 6936


357#
發表於 08-8-27 16:28 |只看該作者
原文章由 babymilkmilk 於 08-8-27 16:25 發表



好耐無開~不過將會開 ....


我都好耐冇打lu...


伯爵府

積分: 18922


358#
發表於 08-8-27 16:29 |只看該作者
原文章由 TVb08 於 08-8-27 04:27 PM 發表


wallace真係好多頭髮呀
希望我個b遲d都好似wallace一樣啦




wallace似我細個呀...如果似c6就慘喇...c6細個無頭髮架...光頭仔黎架, 所以wallace一出世, 我就好開心因為佢多頭髮..但有樣唔好就係會好大汗...


子爵府

積分: 10674


359#
發表於 08-8-27 16:29 |只看該作者
晏d先喇, 家下傾得咁開心
原文章由 elkykit 於 08-8-27 16:28 發表
本來諗住睇琴晚集"家好月圓"架...但見咁熱鬧........都係唔睇住喇


子爵府

積分: 10503


360#
發表於 08-8-27 16:29 |只看該作者
原文章由 毛B 於 08-8-27 16:27 發表
得八日咋, 扣埋星期六日, 佢放下假, 好快唔駛見到佢喇

睇嚟妳真係好期待喎...計得咁清楚

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo