立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 68587
kcm 發表於 17-7-20 13:53 會呀! 水神好叻 而家想睇下佢幾時先大笑, 等.....
翡翠宮
積分: 80261
kcm 發表於 17-7-20 14:01 水神學野好快, 我最LIKE男人識煮野 女主叫佢水鬼
amychoi 發表於 17-7-20 14:42 頭先睇埋ep3尾, 飛出街救女主, 但唔覺男朋友好man, 太唔鍾意佢個cool樣. 我估計今晚會繼續睇 ...
mcyw888 發表於 17-7-20 15:01 仲有6呀, 快D睇, 等你
積分: 68772
kcm 發表於 17-7-20 15:20 唔man 我都唔鍾意佢cool樣 我可能想等佢笑樣所以唔跳
mcyw888 發表於 17-7-20 15:29 睇開就睇埋落去架啦
amychoi 發表於 17-7-20 16:12 近排寂寞無人陪, 得閒到死, 要搵劇攝時間. 何止決心, 仲要加埋勇氣.
男爵府
積分: 5944
kcm 發表於 17-7-20 19:06 都未必架!我試冇睇最後個集大結局
ibmabc 發表於 17-7-20 20:14 我覺得第1至4集都幾悶下, 本想跳船!! 但第5集開始有曖曖昧昧的粉紅, 開始好好睇!!!!!!! ...
瑪瑙宮
積分: 141888
mcyw888 發表於 17-7-20 21:38 吓,邊套連大結局都可以棄
mcyw888 發表於 17-7-20 21:39 頭幾集係悶d
Pollyowen 發表於 17-7-20 22:40 可以直接睇ep5嗎?
Pollyowen 發表於 17-7-20 22:39 三流我大結局都未睇
子爵府
積分: 13063
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy