影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   18


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


341#
發表於 17-10-7 18:48 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-10-7 13:37
有次電視播金師傅, 我c6話好睇, 我幾驚呀!>>>比你笑C同我一樣佢咁講係bad news
...

比你同Amy笑死,好彩我c6唔睇韓劇


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


342#
發表於 17-10-7 18:50 |只看該作者
fanny590 發表於 17-10-7 18:11
宰璨帶著爸爸的期望做到檢察官, 因為唔想爸爸失望, 迫自己做到最好, 有時辛苦到想逃跑

洪珠就好似他爸爸 ...

分析得好好


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


343#
發表於 17-10-7 18:52 |只看該作者
jackw852 發表於 17-10-7 18:14
最唔合理個位係唔駛釘牌

韓國真係好黑暗㗎睇劇完全反映曬出嚟


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


344#
發表於 17-10-7 18:52 |只看該作者
fanny590 發表於 17-10-7 18:11
宰璨帶著爸爸的期望做到檢察官, 因為唔想爸爸失望, 迫自己做到最好, 有時辛苦到想逃跑

洪珠就好似他爸爸 ...

但洪珠有講做唔做到都會支持佢的, 只係宰燦自己怕, 所以連愛情都唔咁開始嗎?

[


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


345#
發表於 17-10-7 18:53 |只看該作者
stella816 發表於 17-10-7 18:45
你驚佢同你一齊睇啵啵鏡頭呀

當然唔係啦!
我c6成日彈劇的, 我好唔鍾意囉!
[


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


346#
發表於 17-10-7 18:55 |只看該作者
stella816 發表於 17-10-7 18:48
比你同Amy笑死,好彩我c6唔睇韓劇

妳c6唔彈真係一齊睇都好的, 韓劇愛情景拍得好浪漫的。
[


珍珠宮

積分: 37060


347#
發表於 17-10-7 19:00 |只看該作者
amychoi 發表於 17-10-7 18:52
但洪珠有講做唔做到都會支持佢的, 只係宰燦自己怕, 所以連愛情都唔咁開始嗎?
...

是宰璨的自我保護機制開啟, 所以寧願唔開始
不過進撃的洪珠, 宰璨應該好難抵擋


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


348#
發表於 17-10-7 19:02 |只看該作者
fanny590 發表於 17-10-7 19:00
是宰璨的自我保護機制開啟, 所以寧願唔開始
不過進撃的洪珠, 宰璨應該好難抵擋

警察韓宇卓咁熟口面, 原來我睇過佢幾套劇的, 百年新娘、鬼怪、blood.
[


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


349#
發表於 17-10-7 19:02 |只看該作者
amychoi 發表於 17-10-7 18:55
妳c6唔彈真係一齊睇都好的, 韓劇愛情景拍得好浪漫的。

我c6唔睇㗎所以唔會彈,但我都覺如果同c6一齊睇會冇左嗰份浪漫,自己煲好好多


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


350#
發表於 17-10-7 19:04 |只看該作者
fanny590 發表於 17-10-7 19:00
是宰璨的自我保護機制開啟, 所以寧願唔開始
不過進撃的洪珠, 宰璨應該好難抵擋

無錯, 都幾難抵擋, 如加上三條龍做三角戀的話, 更好睇。
[


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


351#
發表於 17-10-7 19:06 |只看該作者
stella816 發表於 17-10-7 19:02
我c6唔睇㗎所以唔會彈,但我都覺如果同c6一齊睇會冇左嗰份浪漫,自己煲好好多
...

自己煲更陶醉
[


子爵府

積分: 11412


352#
發表於 17-10-7 19:09 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-10-7 10:25
我覺得遲d有機會睇架,可能洪珠會去恭喜佢我覺得我地好變態
...

我鐘意睇宰璨比洪珠進激,等睇佢幾時忍唔住爆


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


353#
發表於 17-10-7 19:12 |只看該作者
jackw852 發表於 17-10-7 19:09
我鐘意睇宰璨比洪珠進激,等睇佢幾時忍唔住爆

好期待


子爵府

積分: 11412


354#
發表於 17-10-7 19:15 |只看該作者
Pollyowen 發表於 17-10-7 10:29
碩個後悔樣好想睇, 佢依套劇入面好多表情都好攪笑! 同細佬響燒肉店入面又係
...

玻璃房都好好笑,臨尾仲要比女二篤爆


子爵府

積分: 11412


355#
發表於 17-10-7 19:20 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-10-7 13:29
見到你又想同你分享我剛聽左一首btob的歌,你實聽過,let's kiss right here right now,好好聽
...

Btob 我鐘意 so pretty 同 insane,好好聽



琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


356#
發表於 17-10-7 19:22 |只看該作者
Pollyowen 發表於 17-10-7 14:28
暫時我未搵到一首唔好聽嘅

我又冇你咁盲嘅,我覺得有d歌都悶但85%好聽


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


357#
發表於 17-10-7 19:22 |只看該作者
jackw852 發表於 17-10-7 19:15
玻璃房都好好笑,臨尾仲要比女二篤爆

係呀!瘀爆,希望之後都有笑料啦!


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


358#
發表於 17-10-7 19:24 |只看該作者
Pollyowen 發表於 17-10-7 15:09
你聽日文歌多?我聽韓文多

如果未聽過韓文的版本,我又唔介意聽日本喎,反正都唔知佢唱乜,最緊要個旋律啱聽


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


359#
發表於 17-10-7 19:25 |只看該作者
jackw852 發表於 17-10-7 19:15
玻璃房都好好笑,臨尾仲要比女二篤爆

係係係


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


360#
發表於 17-10-7 19:26 |只看該作者
jackw852 發表於 17-10-7 19:20
Btob 我鐘意 so pretty 同 insane,好好聽

本帖最後由 mcyw888 於 17-10-7 19:30 編輯

其實有好多首都好聽架,beyond the time, stand by me等等。。。。。。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo