自由講場

跳至

首頁

尾頁
   25


翡翠宮

積分: 79228


341#
發表於 19-5-10 09:20 |只看該作者
超級特務 發表於 19-5-10 09:17
唔使養4大長老
冇特別需求,夠。
但對我會好冇安全感,我睇錢睇得好重要

me2
我貪錢,極鍾意,簡直迷戀


公爵府

積分: 28042


342#
發表於 19-5-10 09:21 |只看該作者
熱烈恭賀


子爵府

積分: 11411


343#
發表於 19-5-10 09:25 |只看該作者
vivibabyvivi 發表於 19-5-10 09:12
咁D1以上公務員有幾多個?
唉喲,只想講我識幾個D1都唔覺自己有錢,因為使費亦多.真心講句,可能我年紀大些,揾十萬以上一個月的朋友真是不少.


大宅

積分: 4426


344#
發表於 19-5-10 09:27 |只看該作者
本帖最後由 selinwong 於 20-5-14 12:54 編輯
木土土 發表於 19-5-10 09:18
本帖最後由 木土土 於 19-5-10 09:21 編輯

香港地貧富懸殊係人都知。
-






男爵府

積分: 8438


345#
發表於 19-5-10 09:32 |只看該作者
selinwong 發表於 19-5-10 08:58
2016年數據,到2019年,那班比較高薪吾會有機會加薪?

10%家庭年薪百萬,月入8萬,即1人收入有8萬,2公婆 ...

如果一個鋪近九成喺答十萬左右,呢近九成中又有至少三分一喺二十至三十萬,呢個比例令人大開眼界,隻可以話自己見識少,窮L一個,身邊朋友同事等除咗老闆真喺有錢嘅得一兩個咁大把,十幾年前屋企親戚都有老師護士同埋政府工,嗰陣屋企有老人家中意八,佢哋嗰陣都至少做咗十幾年以上不等,但大圍人工都喺二萬頭,斷估點加人工都唔會破五萬吧?唔知呢,可能自己真喺見識少。不過佢哋好多手頭喺揸住至少一兩層樓嘅,但生活都喺好簡樸。


琥珀宮

積分: 182849

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


346#
發表於 19-5-10 09:35 |只看該作者
若曦 發表於 19-5-10 09:25
唉喲,只想講我識幾個D1都唔覺自己有錢,因為使費亦多.真心講句,可能我年紀大些,揾十萬以上一個月的朋友 ...

我都識好多人搵好多錢包括好親既親戚同朋友,不過我唔會同人講我識好多呢啲人香港好多人搵十萬以上,因為我知道既係更多香港人生活好困辣苦


男爵府

積分: 8438


347#
發表於 19-5-10 09:54 |只看該作者
vivibabyvivi 發表於 19-5-10 09:35
我都識好多人搵好多錢包括好親既親戚同朋友,不過我唔會同人講我識好多呢啲人香港好多人搵十萬以上,因為 ...

真心中意妳呢段,其實都唔知點解要開鋪問人人工吖家庭收入吖,我從來唔問人呢D,大家都唔會提,喺以前有老人家八完講返我聽完算。


大宅

積分: 2452


348#
發表於 19-5-10 09:58 |只看該作者
講收入嘅post真係好睇


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


349#
發表於 19-5-10 09:59 |只看該作者
千千萬萬 發表於 19-5-10 09:12
好似賣嘢咁問親實話好得,最後幾件添,手快有手慢冇,唔通話冇人吼咩,等吔k lo...

...

極是...


珊瑚宮

積分: 109544

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


350#
發表於 19-5-10 10:05 |只看該作者
vivibabyvivi 發表於 19-5-10 09:35
我都識好多人搵好多錢包括好親既親戚同朋友,不過我唔會同人講我識好多呢啲人香港好多人搵十萬以上,因為 ...

香港d高官就好似bk咁,身邊個個有錢人,閒閒地搵20零30萬個月,就以為香港無窮人,個個都大把錢,用曬d錢起大笨象工程
所以香港民怨咁大,日日都有人跌樓,大又跳細又跳


珍珠宮

積分: 44174


351#
發表於 19-5-10 10:19 |只看該作者
Fishqqma 發表於 19-5-9 08:34
繼普通文員三萬蚊一個月薪金,
BK又升level,
十萬一個月唔夠使或者掹掹緊, 要慳住慳住使

唔排除有d係真既,因為BK平台咩人都有麻


子爵府

積分: 11411


352#
發表於 19-5-10 10:22 |只看該作者
本帖最後由 若曦 於 19-5-10 10:24 編輯

唉喲,離晒題


公爵府

積分: 27112

2024年龍年勳章 畀面勳章


353#
發表於 19-5-10 10:29 |只看該作者
木土土 發表於 19-5-10 09:18
本帖最後由 木土土 於 19-5-10 09:21 編輯

香港地貧富懸殊係人都知。

有道理。通常同一路人馬會走在一起。咁佢就會覺得身邊有這個收入是好正常。住豪宅隔離左右都係咁嘅收入,住公屋隔離左右又係差唔多收入。所以大家都冇錯。但睇返政府調查就知道其實市民都過得好苦。物價飆升,樓價飆升,人工就跟唔上去升。

點評

若曦    發表於 19-5-10 10:45


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


354#
發表於 19-5-10 10:32 |只看該作者
小小bb 發表於 19-5-10 10:29
有道理。通常同一路人馬會走在一起。咁佢就會覺得身邊有這個收入是好正常。住豪宅隔離左右都係咁嘅收入, ...

個金字塔,實有唔同層。
你若盛開, 蝴蝶便來!


公爵府

積分: 27112

2024年龍年勳章 畀面勳章


355#
發表於 19-5-10 10:35 |只看該作者
若曦 發表於 19-5-10 09:25
唉喲,只想講我識幾個D1都唔覺自己有錢,因為使費亦多.真心講句,可能我年紀大些,揾十萬以上一個月的朋友 ...

年齡層都係一個問題。好似我這個年齡層,朋友大多已經是管理層,有政府高官,有成功生意人,有上市公司管理層,做經理嗰個已經怕俾人笑。

年輕嘅時候都冇諗過佢哋咁勁,個個都係初出茅廬打工仔。


男爵府

積分: 9433


356#
發表於 19-5-10 10:36 |只看該作者
搵3 4萬個d唔好生呀


翡翠宮

積分: 84288


357#
發表於 19-5-10 10:37 |只看該作者

回覆樓主:

港幣??


珍珠宮

積分: 44508


358#
發表於 19-5-10 10:38 |只看該作者
Margaret1011 發表於 19-5-10 08:57
我公司VP 都應該有100k per month (計埋花紅)

本帖最後由 mizuho 於 19-5-10 10:40 編輯

VP比Director低?

我們公司就Director之上先係VP,一般到VP人工已經唔係重點,之後嘅bonus同股票才是最juicy


公爵府

積分: 27112

2024年龍年勳章 畀面勳章


359#
發表於 19-5-10 10:41 |只看該作者
mizuho 發表於 19-5-10 10:38
本帖最後由 mizuho 於 19-5-10 10:40 編輯

VP比Director低?

只係公司嘅一種職位稱呼,間間公司唔同。聽過VP朋友講其實佢仲低過GM。

有個朋友話佢個妹行DBS入邊做VP,咁我諗住佢梗係好勁啦,但係佢講到唔係咁高職位。唔明佢哋架構。


子爵府

積分: 11411


360#
發表於 19-5-10 10:44 |只看該作者
小小bb 發表於 19-5-10 10:35
年齡層都係一個問題。好似我這個年齡層,朋友大多已經是管理層,有政府高官,有成功生意人,有上市公司管 ...
我朋友中有公務員、醫院護士長、大學教授和上市公司高層, 我們不會討論收入,因為不是秘密是公開的,大學畢業二十多年,做這些行業點會冇十萬以上. 

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo