立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 16322
原帖由 kcpak 於 10-4-18 00:36 發表 停一停啦~我個仔都試過死忍......講真有d真係急唔黎,夏天先再戒啦~ 我同佢兩個戒都唔用potty,,直接去廁所,我當時覺得坐potty,跟住又要戒potty,,咪做多左野,買個小童廁板,要佢坐係到疴出先起身,璇姐個陣係廁所訓埋... ...
水晶宮
積分: 56756
原帖由 manman 於 10-4-18 00:48 發表 我就係諗既然佢識忍, 又識講即係有意識要疴, 但就硬係疴唔出, 攪到我R晒頭~
子爵府
積分: 13323
原帖由 kcpak 於 10-4-18 00:48 發表 悠媽:我未試過煲雞湯架,,隻雞點攪呀?
原帖由 yau.yau 於 10-4-18 00:53 發表 去皮,開邊,洗乾淨,出水
原帖由 kcpak 於 10-4-18 00:53 發表 健康院姑娘講過呢個係心理關口.....簡單黎講(唔慣)
原帖由 manman 於 10-4-18 00:57 發表 要去皮,咪會出好多油?
原帖由 yau.yau 於 10-4-18 01:01 發表 唔去雞皮會好油,去完皮後出水,d湯好清
原帖由 manman 於 10-4-18 01:09 發表 我以前煲雞湯, 係洗淨後, 完隻出水至煲, 都無乜油~
原帖由 kcpak 於 10-4-18 01:13 發表 manman:你湊個bb依家點呀?有無話幾時比返你湊呀?
原帖由 manman 於 10-4-18 01:19 發表 尋日打左比佢知道佢都病埋後, 我都唔敢打比佢住, 之前話佢99試下湊住先,所以都未知比唔比我湊喎~
原帖由 kcpak 於 10-4-18 01:27 發表 28號咪可以k囉......
原帖由 yau.yau 於 10-4-18 01:22 發表 咁幾時去宵夜呀~~
原帖由 manman 於 10-4-18 01:33 發表 呢幾日都得架~
原帖由 yau.yau 於 10-4-18 01:39 發表 咁不如聽晚啦 可兒ok嗎))))))
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy