在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16322

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章


341#
發表於 10-4-18 00:48 |只看該作者
我就係諗既然佢識忍, 又識講即係有意識要疴, 但就硬係疴唔出, 攪到我R晒頭~
原帖由 kcpak 於 10-4-18 00:36 發表
停一停啦~我個仔都試過死忍......講真有d真係急唔黎,夏天先再戒啦~
我同佢兩個戒都唔用potty,,直接去廁所,我當時覺得坐potty,跟住又要戒potty,,咪做多左野,買個小童廁板,要佢坐係到疴出先起身,璇姐個陣係廁所訓埋... ...
  


水晶宮

積分: 56756


342#
發表於 10-4-18 00:53 |只看該作者
原帖由 manman 於 10-4-18 00:48 發表
我就係諗既然佢識忍, 又識講即係有意識要疴, 但就硬係疴唔出, 攪到我R晒頭~
健康院姑娘講過呢個係心理關口.....簡單黎講(唔慣)
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


子爵府

積分: 13323

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


343#
發表於 10-4-18 00:53 |只看該作者
原帖由 kcpak 於 10-4-18 00:48 發表
悠媽:我未試過煲雞湯架,,隻雞點攪呀?

去皮,開邊,洗乾淨,出水


伯爵府

積分: 16322

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章


344#
發表於 10-4-18 00:57 |只看該作者
要去皮,咪會出好多油?
原帖由 yau.yau 於 10-4-18 00:53 發表

去皮,開邊,洗乾淨,出水

  


水晶宮

積分: 56756


345#
發表於 10-4-18 00:58 |只看該作者
原帖由 yau.yau 於 10-4-18 00:53 發表

去皮,開邊,洗乾淨,出水
哦~~等我下次試下先
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


伯爵府

積分: 16322

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章


346#
發表於 10-4-18 00:58 |只看該作者
THX...
原帖由 kcpak 於 10-4-18 00:53 發表
健康院姑娘講過呢個係心理關口.....簡單黎講(唔慣)
  


子爵府

積分: 13323

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


347#
發表於 10-4-18 01:01 |只看該作者
原帖由 manman 於 10-4-18 00:57 發表
要去皮,咪會出好多油?

唔去雞皮會好油,去完皮後出水,d湯好清


伯爵府

積分: 16322

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章


348#
發表於 10-4-18 01:09 |只看該作者
我以前煲雞湯, 係洗淨後, 完隻出水至煲, 都無乜油~

原帖由 yau.yau 於 10-4-18 01:01 發表

唔去雞皮會好油,去完皮後出水,d湯好清
  


水晶宮

積分: 56756


349#
發表於 10-4-18 01:13 |只看該作者
原帖由 manman 於 10-4-18 01:09 發表
我以前煲雞湯, 係洗淨後, 完隻出水至煲, 都無乜油~
manman:你湊個bb依家點呀?有無話幾時比返你湊呀?
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


伯爵府

積分: 16322

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章


350#
發表於 10-4-18 01:19 |只看該作者
尋日打左比佢知道佢都病埋後, 我都唔敢打比佢住, 之前話佢99試下湊住先,所以都未知比唔比我湊喎~
原帖由 kcpak 於 10-4-18 01:13 發表
manman:你湊個bb依家點呀?有無話幾時比返你湊呀?
  


子爵府

積分: 13323

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


351#
發表於 10-4-18 01:21 |只看該作者
原帖由 manman 於 10-4-18 01:09 發表
我以前煲雞湯, 係洗淨後, 完隻出水至煲, 都無乜油~

因為我個煲係闊唔夠高身,如果唔開邊d水蓋唔晒


子爵府

積分: 13323

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


352#
發表於 10-4-18 01:22 |只看該作者
原帖由 manman 於 10-4-18 01:19 發表
尋日打左比佢知道佢都病埋後, 我都唔敢打比佢住, 之前話佢99試下湊住先,所以都未知比唔比我湊喎~

咁幾時去宵夜呀~~


水晶宮

積分: 56756


353#
發表於 10-4-18 01:27 |只看該作者
原帖由 manman 於 10-4-18 01:19 發表
尋日打左比佢知道佢都病埋後, 我都唔敢打比佢住, 之前話佢99試下湊住先,所以都未知比唔比我湊喎~
28號咪可以k囉......
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


伯爵府

積分: 16322

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章


354#
發表於 10-4-18 01:32 |只看該作者
如果確實唔使湊就可以羅
原帖由 kcpak 於 10-4-18 01:27 發表
28號咪可以k囉......
  


伯爵府

積分: 16322

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章


355#
發表於 10-4-18 01:33 |只看該作者
呢幾日都得架~
原帖由 yau.yau 於 10-4-18 01:22 發表

咁幾時去宵夜呀~~
  


子爵府

積分: 13323

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


356#
發表於 10-4-18 01:39 |只看該作者
原帖由 manman 於 10-4-18 01:33 發表
呢幾日都得架~

咁不如聽晚啦
可兒ok嗎))))))


伯爵府

積分: 16322

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章


357#
發表於 10-4-18 01:41 |只看該作者

原帖由 yau.yau 於 10-4-18 01:39 發表

咁不如聽晚啦
可兒ok嗎))))))
  


水晶宮

積分: 56756


358#
發表於 10-4-18 01:43 |只看該作者
原帖由 yau.yau 於 10-4-18 01:39 發表

咁不如聽晚啦
可兒ok嗎))))))
聽晚我呀妹生日,我入大埔食晚飯..你地約幾點先?如果早我怕唔得
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


伯爵府

積分: 16322

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章


359#
發表於 10-4-18 01:44 |只看該作者
唉, 成晚囉囉鸞, 聽日搞我MAMI撒灰
  


伯爵府

積分: 16322

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章


360#
發表於 10-4-18 01:46 |只看該作者
聽日仲話有雷雨
  

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo