跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


341#
發表於 05-8-4 12:29 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

栗子:

我都唔係成日 果d人,不過未搵到d 得意既大頭,用著呢張先啦
栗子 寫道:
花子

梗係好似佢嗰張大頭相咁... 得好甜嘞 到唔知醒吖


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


342#
發表於 05-8-4 12:32 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

草子:

呢排要睇著'馬騮'嘛
草子 寫道:

花子~

咁你唔駛理我地呢班"禽獸"啦, :-( :-(


洋房

積分: 267


343#
發表於 05-8-5 07:35 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

草子、花子

我周身都好痛呀 :-( :-( :-(
珍惜身邊的所有....


洋房

積分: 267


344#
發表於 05-8-5 07:41 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

花子

我咪同妳一樣 妳都好吖!可以同d仔玩吓"雞雞" 之前我都可以同佢哋去吓游水....唉~依家病咗,等遲d先可以同佢哋去游 :-( :-( :-(
花子 寫道:
草子:

呢排要睇著'馬騮'嘛 [quote]
草子 寫道:

花子~

咁你唔駛理我地呢班"禽獸"啦, :-( :-(
[/quote]

珍惜身邊的所有....


複式洋房

積分: 380


345#
發表於 05-8-5 21:46 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


栗子:

你搞咩呀,做過咩野搞到周身痛[img align=left]http://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_19_4.gif[/img]





我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


複式洋房

積分: 380


346#
發表於 05-8-7 17:23 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


D人去晒邊呀 :-( :-(

我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


複式洋房

積分: 380


347#
發表於 05-8-12 18:56 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


:-( :-( 個個都忘記咗我啦, :-( :-(

我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


348#
發表於 05-8-12 19:24 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

點會呢 :mrgreen:
草子 寫道:

:-( :-( 個個都忘記咗我啦, :-( :-(


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


349#
發表於 05-8-16 15:43 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

栗子:

你好翻d未呀 :cry:
栗子 寫道:
草子、花子

我周身都好痛呀 :-( :-( :-(


洋房

積分: 267


350#
發表於 05-8-17 08:26 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

花子

我好番好多lu,多謝妳關心~
妳近排點呀 仲有無同妳d寶貝玩"雞雞"game呀 妳唔好玩敢多呀 唔係妳d近視鏡要換咯
珍惜身邊的所有....


洋房

積分: 267


351#
發表於 05-8-17 08:28 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

草子

妳身體好d未呀 仲有無去睇嗰個醫生呀 妳得閒就上嚟話我哋知妳點啦
珍惜身邊的所有....


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


352#
發表於 05-8-17 20:40 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

栗子:

好番好多咁即係仲未好番晒啦,小心保重身體呀!
我近排咪對住d馬騮囉,無乜自由時間,打"雞"呢家玩意都好少自己落手,我都係做教路多,唔係坐定定架


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


353#
發表於 05-8-17 20:43 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

草子:

乜你又唔舒服咩 小心身體呀!


複式洋房

積分: 380


354#
發表於 05-8-17 21:17 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


花子:

你番黎啦, :-( 你好衰架,成日掛住打雞雞, :-( :-(

我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


複式洋房

積分: 380


355#
發表於 05-8-17 21:19 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


栗子:

睇咗一次痕4日呀,點頂呀,個醫生幾好都無用啦,我唔睇佢啦,and個醫生真係好好,祗係我無福消受啫 :-(

我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


複式洋房

積分: 380


356#
發表於 05-8-17 21:20 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


花子:

我條腰好痛去睇醫生,點知我皮膚敏感呀,真激氣

我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


357#
發表於 05-8-18 00:44 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

草子:

咁有無同e生講埋皮膚敏感呀 有抗敏藥家嘛


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


358#
發表於 05-8-18 17:54 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

唉~~三日唔埋兩日雨
真是悶透了
沒有風濕骨痛
快些出陽光吧
讓我們可以到外面走走


洋房

積分: 267


359#
發表於 05-8-18 23:05 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

花子

出唔到街街咪上嚟搵吓我哋傾偈囉 我哋幾時可以一齊又再傾過呀
珍惜身邊的所有....


複式洋房

積分: 380


360#
發表於 05-8-18 23:05 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

花子:

個天要落雨,我地可以點,順其自然啦,
我地幾時去[img align=left]http://smileys.smileycentral.com/cat/7/7_4_3.gif[/img]








我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo