想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


大宅

積分: 4981


341#
發表於 11-3-10 17:03 |只看該作者
我完全係唔飲奶, 係接受唔到佢地D騷味... 我諗全脂仲騷~~

的士太,

醫生CFM左星期六幫我做IUI... 好緊張呀!!


大宅

積分: 1367


342#
發表於 11-3-10 17:12 |只看該作者
吓... 我第一次聽飲熱雞精咋 @@"

HEHE.... 等我又試下先....

原帖由 的士太 於 11-3-10 10:40 發表
我坐熱先飲, 又覺得無乜嘢喎, 好似飲湯咁之嘛 (我飲當歸雞精 / 蟲草雞精的)


大宅

積分: 1367


343#
發表於 11-3-10 17:18 |只看該作者
真係介得好辛苦呀, 我係寒底, 已經好多野唔食得, 再加上我身子弱... 三文魚, 香蕉, 西瓜, 瓜類食物都唔得, 豆類又唔得... 都唔記得幾耐冇飲凍野...


大宅

積分: 1367


344#
發表於 11-3-10 17:20 |只看該作者
同我一樣呀.... 蟹係我至愛~~
原帖由 chu.c9 於 11-3-10 13:10 發表

唉係啦,我最鐘意食辣同埋日本野,之前都有戒過但咁耐都冇聲氣,有時間中都會食下。你講得啱下心情都好緊要,有時屈都顛真係要間中放縱下~~


大宅

積分: 1367


345#
發表於 11-3-10 17:21 |只看該作者
奶茶真係介唔到呀, 一日一杯應該ok瓜, 有時太累就二杯,
原帖由 milysin001 於 11-3-10 12:06 發表
其實我都係做完IUI先無飲奶茶, 咖啡.


大宅

積分: 1138


346#
發表於 11-3-10 17:26 |只看該作者
sa80,
咁真係好, 一切盡在預計中, 一定係好嘅開始, 加油 ~

kitty2011,
哈哈, 我覺得熱嘢易入口啲, 所以我未試過就咁開嚟飲呀 ...
我都係寒底架, 真係 N 咁多嘢要介囉, 不過都係嗰句啦, 間中一次又可以令自己開心下, 都無妨嘅 heheheeee ~


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


347#
發表於 11-3-10 18:54 |只看該作者

回覆 7# 的士太 的文章

哈哈,我都係好怕熱奶,尤其係加左野好似煲蛋或者麥片,放入口好似想嘔咁XD


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


348#
發表於 11-3-10 18:59 |只看該作者
原帖由 kitty2011 於 11-3-10 17:20 發表
同我一樣呀.... 蟹係我至愛~~

辣蟹正到暈呀!放精果晚放肆左之後,宜家係辣野、生冷野、凍飲同熱氣野都戒晒,好痛苦呀 >o<


大宅

積分: 4134


349#
發表於 11-3-10 19:21 |只看該作者
各位做iui有無睇中醫呀?我尋日睇咗,但我諗住聽日食埋最後一粒排卵藥,星期六先開始飲中藥呀!中醫話我脾胃唔好喎!調理好就會好d,希望加埋中醫會好少少啦!

我聽日下晝會同老公去睇醫生,唔知到時醫生會唔會幫我照埋有無卵子呢?


大宅

積分: 4134


350#
發表於 11-3-10 19:24 |只看該作者
kitty2011,
我想問下你記唔記得之前睇Dr.蘇,佢做iui嘅過程係點架?Thanks!


男爵府

積分: 5503


351#
發表於 11-3-10 22:03 |只看該作者

回覆 2# 史迪仔 的文章

我有睇埋中醫架.不過我唔覺有效囉.原本做完iui當日都有諗過針炙.不過c6唔同意.所以放棄了.


男爵府

積分: 5503


352#
發表於 11-3-10 22:05 |只看該作者

回覆 4# chu.c9 的文章

當你bingo時就會覺得呢d"希生"係值得的.
為了完成做媽媽的大計.有時係要有所"希生"的.
有咁多jm陪你. 忍忍啦.


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


353#
發表於 11-3-11 07:52 |只看該作者

回覆 1# MimiKwan 的文章

我梗係忍啦,都係忍到1個禮拜多啲就知可以放縱定要長忍,大家吉咁多針食咁多藥咁辛苦都捱到,戒口真係好濕碎啦 XD
我尋晚打第一支針啦,好彩冇特別唔舒服,呼...


男爵府

積分: 5503


354#
發表於 11-3-11 08:29 |只看該作者

回覆 1# chu.c9 的文章

呢二日有冇特別呢身體?


大宅

積分: 1367


355#
發表於 11-3-11 09:34 |只看該作者
的士太,

尋晚買左喇, 我怕夜晚睡不著, 打算今早飲, 又唔記得帶番公司, 你話我幾大蒙呢....
原帖由 的士太 於 11-3-10 17:26 發表
kitty2011,
哈哈, 我覺得熱嘢易入口啲, 所以我未試過就咁開嚟飲呀 ...
我都係寒底架, 真係 N 咁多嘢要介囉, 不過都係嗰句啦, 間中一次又可以令自己開心下, ...


大宅

積分: 4981


356#
發表於 11-3-11 09:46 |只看該作者
史廸仔

我之前睇左成年中醫都完全無起色, 而且醫生唔準我食中藥, 話怕有影響, 所以都唔敢食~ 我聽日就做IUI啦, 今朝C6幫我燉左花膠, 今晚食囉~


原帖由 史迪仔 於 11-3-10 19:21 發表
各位做iui有無睇中醫呀?我尋日睇咗,但我諗住聽日食埋最後一粒排卵藥,星期六先開始飲中藥呀!中醫話我脾胃唔好喎!調理好就會好d,希望加埋中醫會好少少啦!

我聽日下晝會同老公去睇醫生,唔知到時醫生會唔會幫我照埋有無卵子呢? ...


大宅

積分: 1138


357#
發表於 11-3-11 10:35 |只看該作者
我係早上返工前係屋企飲架, 不過我只會係M完之後&排卵前飲的, 妳明天放精, 今晚又有花膠食, 唔洗飲啦


原帖由 kitty2011 於 11-3-11 09:34 發表
的士太,

尋晚買左喇, 我怕夜晚睡不著, 打算今早飲, 又唔記得帶番公司, 你話我幾大蒙呢....


複式洋房

積分: 242


358#
發表於 11-3-11 11:54 |只看該作者
如果沒有飲開奶類的話,
忠告大家不要在這段時間飲,

我上次有了約5weeks,
自以為多飲一些高鈣奶,
會對胎兒好 (我以前沒飲奶習慣)
怎知道瀉了幾天, 跟著便小產了,
本來不覺得有關連,
不過姑娘說可能腸子不適而急速移動,
容易擠壓到子宮, 容易引起小產,
不過本身胎兒不健康可能是主要問題


大宅

積分: 1367


359#
發表於 11-3-11 14:50 |只看該作者
係呀, 一提流口水, 心思思又想去食...哈哈

希望你黎近呢10個月都"食唔到"啦 ~~
原帖由 chu.c9 於 11-3-10 18:59 發表

辣蟹正到暈呀!放精果晚放肆左之後,宜家係辣野、生冷野、凍飲同熱氣野都戒晒,好痛苦呀 >o


大宅

積分: 1367


360#
發表於 11-3-11 15:29 |只看該作者
我冇理呀.... 繼續食中藥....
原帖由 史迪仔 於 11-3-10 19:21 發表
各位做iui有無睇中醫呀?我尋日睇咗,但我諗住聽日食埋最後一粒排卵藥,星期六先開始飲中藥呀!中醫話我脾胃唔好喎!調理好就會好d,希望加埋中醫會好少少啦!

我聽日下晝會同老公去睇醫生,唔知到時醫生會唔會幫我照埋有無卵子呢? ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo