心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 14241


341#
發表於 11-4-20 14:56 |只看該作者
patmama 發表於 11-4-20 14:36
因自選時佢叫亞仔進取d就揀d b1校...點知就兩個星期前話好多學校都會縮班而由舊年嘅有多400幾個位而縮到 ...

填個三十間學校真係人都發神經.
唔知亞女幾時先會叮一聲


伯爵府

積分: 16992


342#
發表於 11-4-20 14:59 |只看該作者
patmama 發表於 11-4-20 14:36
因自選時佢叫亞仔進取d就揀d b1校...點知就兩個星期前話好多學校都會縮班而由舊年嘅有多400幾個位而縮到 ...

咁你囝囝係band 1都係自己讀到書果類, 派咩學校都唔怕, 都唔會派到band 3


伯爵府

積分: 16992


343#
發表於 11-4-20 15:01 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-4-20 14:40
係呢,你地信唔信末日論ar?

係咪2012末日? 係美國一個好出名的小說作家出的科幻小說.


伯爵府

積分: 16992


344#
發表於 11-4-20 15:04 |只看該作者
mimichong 發表於 11-4-20 14:42
我指年紀越老越小氣

你上司唔係暗戀你.......原來係暗戀你老公!!! 可能企更年期.




伯爵府

積分: 16992


345#
發表於 11-4-20 15:05 |只看該作者
heihei媽 發表於 11-4-20 14:56
其實越睇日本個壇野, 就越覺得end of the world 越來越近...

點解呀?


珍珠宮

積分: 34865

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


346#
發表於 11-4-20 15:08 |只看該作者
yk0108 發表於 11-4-20 15:04
你上司唔係暗戀你.......原來係暗戀你老公!!! 可能企更年期.

之前未見過~結婚見過一次咁大把
前面是絕路~希望在轉角


子爵府

積分: 14241


347#
發表於 11-4-20 15:11 |只看該作者
yk0108 發表於 11-4-20 15:05
點解呀?

唔知呀, 只係直覺咋, natural disaster 引起既災害到人類自己種下既禍根... 都係個句啦, 要末日都唔驚得咁多.
唔知亞女幾時先會叮一聲


伯爵府

積分: 16992


348#
發表於 11-4-20 15:14 |只看該作者
mimichong 發表於 11-4-20 15:08
之前未見過~結婚見過一次咁大把

就係見完之後唔睬你?


伯爵府

積分: 16992


349#
發表於 11-4-20 15:16 |只看該作者
heihei媽 發表於 11-4-20 15:11
唔知呀, 只係直覺咋, natural disaster 引起既災害到人類自己種下既禍根... 都係個句啦, 要末日都唔驚得 ...

天災人禍幾千年以來那裏都有, 人類依然存在!


子爵府

積分: 14241


350#
發表於 11-4-20 15:17 |只看該作者
yk0108 發表於 11-4-20 15:16
天災人禍幾千年以來那裏都有, 人類依然存在!

所以咪話唔驚得咁多囉. ^.^
唔知亞女幾時先會叮一聲


伯爵府

積分: 16184

好媽媽勳章 畀面勳章


351#
發表於 11-4-20 15:19 |只看該作者
heihei媽 發表於 11-4-20 14:56
填個三十間學校真係人都發神經.

我叫咗我老公填

              


伯爵府

積分: 16184

好媽媽勳章 畀面勳章


352#
發表於 11-4-20 15:22 |只看該作者
yk0108 發表於 11-4-20 14:59
咁你囝囝係band 1都係自己讀到書果類, 派咩學校都唔怕, 都唔會派到band 3

佢唔係b1呀 佢係b2頭只係老師自選時叫佢進取d揀b1嚟in呀而家統一又叫佢保守d揀返b2因為縮班好煩喎......救命呀
              


珍珠宮

積分: 34865

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


353#
發表於 11-4-20 15:22 |只看該作者
yk0108 發表於 11-4-20 15:14
就係見完之後唔睬你?

呵呵~之前
前面是絕路~希望在轉角


伯爵府

積分: 16184

好媽媽勳章 畀面勳章


354#
發表於 11-4-20 15:24 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-4-20 14:40
係呢,你地信唔信末日論ar?

睇到日本咁有d信lor
              


伯爵府

積分: 17134


355#
發表於 11-4-20 15:24 |只看該作者
heihei媽 發表於 11-4-20 15:11
唔知呀, 只係直覺咋, natural disaster 引起既災害到人類自己種下既禍根... 都係個句啦, 要末日都唔驚得 ...

我都係咁諗呀,如果真係要末日ge,個個都死,都無咩可怕啦~~


伯爵府

積分: 16184

好媽媽勳章 畀面勳章


356#
發表於 11-4-20 15:26 |只看該作者
heihei媽 發表於 11-4-20 14:56
其實越睇日本個壇野, 就越覺得end of the world 越來越近...

              


伯爵府

積分: 16992


357#
發表於 11-4-20 15:30 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-4-20 15:24
我都係咁諗呀,如果真係要末日ge,個個都死,都無咩可怕啦~~

或者有外星人來打救我們! (殊不知就係啱啱西伯利亞死了果個)


子爵府

積分: 14241


358#
發表於 11-4-20 15:33 |只看該作者
好holiday mood, 唔想做野呀!!!!!!!!!!!!!!
唔知亞女幾時先會叮一聲


伯爵府

積分: 17134


359#
發表於 11-4-20 15:43 |只看該作者
heihei媽 發表於 11-4-20 15:33
好holiday mood, 唔想做野呀!!!!!!!!!!!!!!

係勁勁勁無心機做野~~
一路係度睇睇睇,等收工,快d呀~~~


子爵府

積分: 14241


360#
發表於 11-4-20 15:49 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-4-20 15:43
係勁勁勁無心機做野~~
一路係度睇睇睇,等收工,快d呀~~~

仲有2個鐘呀.
唔知亞女幾時先會叮一聲

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo