立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 73497
stkyo 發表於 11-6-22 19:58 我都係得把口架咋,雖然我得把口,但係我講唔出我愛國I am so sorry
翡翠宮
積分: 75533
laamling 發表於 11-6-22 20:18 明白晒,而且聽日可能都會好大雨,囡囡返醫院睇報告呀?~~~
stkyo 發表於 11-6-22 19:58 我尋晚早訓左,sorry!
stkyo 發表於 11-6-22 19:59 我未睇呀,去完街街返黎我C6上網睇戲,攪到個網絡慢哂!
stkyo 發表於 11-6-22 19:59 係呀,之前有人POST過古天樂同個腊像既相出黎,真係一模一樣。。。
stkyo 發表於 11-6-22 20:01 係出到去先買既,因為佢對鞋本身有D窄,經過鞋鋪咪同佢去試鞋,跟住經過色物鋪見到有好多野特價,又有手袋 ...
stkyo 發表於 11-6-22 20:07 我之前一望到個返工時間都覺得長,不過如果可以,你可以繼續鼓勵佢試下搵其他短少少時間既工作去做,同埋佢 ...
jk923 發表於 11-6-22 20:30 最主要佢每星期條導管要沖2次水(怕會塞),順便抽血檢查。
laamling 發表於 11-6-22 20:41 咁會唔會好辛苦架?聽日有雨記得帶遮~~~
jk923 發表於 11-6-22 21:00 而家星期五先返去,唔辛苦的,因為而家咩都用條導管(我地叫喉仔),咁抽血、落藥都係經喉仔,所以係唔會痛 ...
jk923 發表於 11-6-22 21:05 你今日有無去才華呀?我晏晝入唔到去
jk923 發表於 11-6-22 21:09 有無今日vip條link呀?
laamling 發表於 11-6-22 21:10 今朝有去過去到,但下晝就冇開電腦,到依家先上,但才華上到喎,佢有時會係咁架,有時上唔到但一陣就又OK~~ ...
jk923 發表於 11-6-22 21:25 岩岩得左。
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy