影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 73497


341#
發表於 11-6-22 20:29 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-22 19:58
我都係得把口架咋,雖然我得把口,但係我講唔出我愛國I am so sorry
咁你就唔係咁愛國啦,點可以唔大聲咁高呼,"我愛中國,我愛中央政府"架~~~


翡翠宮

積分: 75533


342#
發表於 11-6-22 20:30 |只看該作者
laamling 發表於 11-6-22 20:18
明白晒,而且聽日可能都會好大雨,囡囡返醫院睇報告呀?~~~

最主要佢每星期條導管要沖2次水(怕會塞),順便抽血檢查。


水晶宮

積分: 73497


343#
發表於 11-6-22 20:30 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-22 19:58
我尋晚早訓左,sorry!
唔緊要大把時間~~~


水晶宮

積分: 73497


344#
發表於 11-6-22 20:33 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-22 19:59
我未睇呀,去完街街返黎我C6上網睇戲,攪到個網絡慢哂!
咁你一定要睇啦,簡直係難得一見呀.......睇黎你要加大啲先得喎~~~


水晶宮

積分: 73497


345#
發表於 11-6-22 20:34 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-22 19:59
係呀,之前有人POST過古天樂同個腊像既相出黎,真係一模一樣。。。
真係好恐囉,佢都唔差呀,洗唔洗咁對自己呀,唔通真係唔可以比自己老~~~


水晶宮

積分: 73497


346#
發表於 11-6-22 20:36 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-22 20:01
係出到去先買既,因為佢對鞋本身有D窄,經過鞋鋪咪同佢去試鞋,跟住經過色物鋪見到有好多野特價,又有手袋 ...
你呢個媽咪真係唔話得,我都想要呀~~~


水晶宮

積分: 73497


347#
發表於 11-6-22 20:40 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-22 20:07
我之前一望到個返工時間都覺得長,不過如果可以,你可以繼續鼓勵佢試下搵其他短少少時間既工作去做,同埋佢 ...
我都有同佢講,如果佢想再搵既話可以架,但就要睇下時間係點,佢可能根本真係唔慣,因佢唔係好多嘢講人囉,你講得啱呀,所以我之前先唔會同佢講一定會好辛苦,等佢自己去感受下~~~


水晶宮

積分: 73497


348#
發表於 11-6-22 20:41 |只看該作者
jk923 發表於 11-6-22 20:30
最主要佢每星期條導管要沖2次水(怕會塞),順便抽血檢查。
咁會唔會好辛苦架?聽日有雨記得帶遮~~~


水晶宮

積分: 73497


349#
發表於 11-6-22 20:54 |只看該作者
一個好有感覺MV,但唔知之前有冇POST過~~~


翡翠宮

積分: 75533


350#
發表於 11-6-22 21:00 |只看該作者
laamling 發表於 11-6-22 20:41
咁會唔會好辛苦架?聽日有雨記得帶遮~~~

而家星期五先返去,唔辛苦的,因為而家咩都用條導管(我地叫喉仔),咁抽血、落藥都係經喉仔,所以係唔會痛,係沖鹽水時會覺得有d凍囉


水晶宮

積分: 73497


351#
發表於 11-6-22 21:01 |只看該作者
呢個係一年前响馬來西亞既訪問,我未睇過,你地呢,子華講得好好笑~~~


水晶宮

積分: 73497


352#
發表於 11-6-22 21:03 |只看該作者
jk923 發表於 11-6-22 21:00
而家星期五先返去,唔辛苦的,因為而家咩都用條導管(我地叫喉仔),咁抽血、落藥都係經喉仔,所以係唔會痛 ...
咁都好啲,再過多少時間就好架啦,唔洗再返醫院~~~


翡翠宮

積分: 75533


353#
發表於 11-6-22 21:05 |只看該作者
你今日有無去才華呀?我晏晝入唔到去


翡翠宮

積分: 75533


354#
發表於 11-6-22 21:09 |只看該作者
有無今日vip條link呀?


水晶宮

積分: 73497


355#
發表於 11-6-22 21:10 |只看該作者
jk923 發表於 11-6-22 21:05
你今日有無去才華呀?我晏晝入唔到去
今朝有去過去到,但下晝就冇開電腦,到依家先上,但才華上到喎,佢有時會係咁架,有時上唔到但一陣就又OK~~~


水晶宮

積分: 73497


356#
發表於 11-6-22 21:12 |只看該作者
jk923 發表於 11-6-22 21:09
有無今日vip條link呀?
子華果條,我有POST YOUTUBE 上黎架,你見唔到?


水晶宮

積分: 73497


357#
發表於 11-6-22 21:15 |只看該作者
我POST再過比你睇~~
今日VIP~~




翡翠宮

積分: 75533


358#
發表於 11-6-22 21:25 |只看該作者
laamling 發表於 11-6-22 21:10
今朝有去過去到,但下晝就冇開電腦,到依家先上,但才華上到喎,佢有時會係咁架,有時上唔到但一陣就又OK~~ ...

岩岩得左。


水晶宮

積分: 73497


359#
發表於 11-6-22 21:33 |只看該作者
jk923 發表於 11-6-22 21:25
岩岩得左。
咁OK啦,但呢輪佢地都好似冇乜新嘢POST~~~
係喎,睇唔睇到POST我既今日VIP呀?


水晶宮

積分: 73497


360#
發表於 11-6-22 21:37 |只看該作者
你地睇左"我女友係007"未~~~
http://www.tudou.com/programs/view/9DLa5UbtjJg/


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo