想生BB

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 4874


341#
發表於 11-7-20 20:59 |只看該作者

回覆:等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(舊帖乃"有冇JM六月中day 1等bingo?")

我無用紅d check啊!因為我次次m前紅d都有線!不過我見紅了!今個cycle又失敗了,只系奇怪點解溫度重未跌啊!




子爵府

積分: 10259


342#
發表於 11-7-20 21:04 |只看該作者

引用:我無用紅d+check啊!因為我次次m前紅d都有

原帖由 scytsin 於 11-07-20 發表
我無用紅d check啊!因為我次次m前紅d都有線!不過我見紅了!今個cycle又失敗了,只系奇怪點解溫度重未跌啊 ...
好似來m先跌果日先跌!




男爵府

積分: 6375


343#
發表於 11-7-20 22:47 |只看該作者

回覆:等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(舊帖乃"有冇JM六月中day 1等bingo?")

希望明天有進展




男爵府

積分: 6375


344#
發表於 11-7-20 23:21 |只看該作者

回覆:等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(舊帖乃"有冇JM六月中day 1等bingo?")

我m後第二日即跌





男爵府

積分: 8819


345#
發表於 11-7-20 23:40 |只看該作者
我心急想驗下中唔中,在萬寧見到一隻話經前5日都知結果,即買來試下,我22/6 day 1,今日20/7,係未到期驗,但就失望而回,我諗m小姐這幾日會找我呢!又再一次失落添!
我拿住支棒問自己點解要咁早驗,俾自己開心多幾日都好!點解要多手呢?


大宅

積分: 3575


346#
發表於 11-7-21 00:47 |只看該作者
MW148 發表於 11-7-20 23:40
我心急想驗下中唔中,在萬寧見到一隻話經前5日都知結果,即買來試下,我22/6 day 1,今日20/7,係未到期驗 ...
我明白, 你都係因為心急好想知結果啫
唔好唔開心, 我今日day 2 了, 我好樂觀咁諗, 上個cycle唔得, 咁個cycle再努力, 好快就會到我,
你一日未來m都仲有希望, 就算真係m來左, 都係一個新cycle, 新希望.


大宅

積分: 3575


347#
發表於 11-7-21 00:48 |只看該作者
回覆 bear88 的帖子

我係降溫第三日來m ka.
我諗可能個個唔同, 但都係體溫一跌就好快來m


男爵府

積分: 8819


348#
發表於 11-7-21 01:36 |只看該作者
回覆 izumiwai 的帖子

我自細就是比較悲觀的人,就算把口同親友講唔心急,其實個心急到暈,係呢,您試了幾耐呀?
我3月中小產,當時5個半月多,昨天原本是預產期,個心真是好難受!加上這幾日作m情緒好波動,有次在車上聽到首歌係譚詠麟<孩兒> ,我一路聽一路喊,可能是俾的歌詞感動到!

在這分享下這舊歌的歌詞!
孩兒出生一聲哭叫 曾替你兩老慰寂寥 曾是願望夢幻的化身
時時刻刻關心相指引 教你養你已成人 獻出一生多少苦與辛

知否兩老對你那片愛 你無法報答這似海深恩
關心你既對與錯 對你既愛惡都關心

年華一天一天的過 見你轉眼已成人 可知雙親多開心
孩兒可知雙親多苦惱 你每每放縱與放任 嚷著自立想高飛遠奔

輕輕碰上了困惱 你永遠抱怨你雙親
可知兩老對你愛顧 你那有說過感恩

點評

izumiwai  加油, 樂觀d, 開心d先易d有bb ka.  發表於 11-7-21 09:27


男爵府

積分: 8819


349#
發表於 11-7-21 01:42 |只看該作者
回覆 bear88 的帖子

我想問您食邊種抗敏藥呢?我都是時不時皮膚會出濕疹,同樣想有bb而唔夠膽食藥,令晚上痕到訓唔著,真是好辛苦!我就傳統的食以前黃色MP藥,食了好眼訓果隻,您呢?


子爵府

積分: 10259


350#
發表於 11-7-21 08:29 |只看該作者

引用:我心急想驗下中唔中,在萬寧見到一隻話經前

原帖由 MW148 於 11-07-20 發表
我心急想驗下中唔中,在萬寧見到一隻話經前5日都知結果,即買來試下,我22/6 day 1,今日20/7,係未到期驗 ...
我上次驗左無我喊左出來呀!今次吾得咪下次 囉!加油!



點評

MW148  多謝大家!我會努力下去  發表於 11-7-21 18:08


子爵府

積分: 10259


351#
發表於 11-7-21 08:32 |只看該作者

回覆:等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(舊帖乃"有冇JM六月中day 1等bingo?")

我食呢隻呀!醫生話有在食都無問題!吾知真吾真
myphoto.jpg




子爵府

積分: 10259


352#
發表於 11-7-21 08:33 |只看該作者

引用:回覆+bear88+的帖子 我想問您食邊種抗敏藥

原帖由 MW148 於 11-07-21 發表
回覆 bear88 的帖子

我想問您食邊種抗敏藥呢?我都是時不時皮膚會出濕疹,同樣想有bb而唔夠膽食藥,令晚上 ...
我係敏感吾係濕診!



點評

MW148  這種應該是每日食一次,無睡意,我之前都有食過!  發表於 11-7-21 18:09


子爵府

積分: 10259


353#
發表於 11-7-21 08:34 |只看該作者

引用:希望明天有進展 +

原帖由 siuangel1 於 11-07-20 發表
希望明天有進展
今天你點?我今曰36.89 !呢兩日總係有點喉嚨痛!




男爵府

積分: 6375


354#
發表於 11-7-21 09:20 |只看該作者
bear88 發表於 11-7-21 08:34
今天你點?我今曰36.89 !呢兩日總係有點喉嚨痛!

我今日又跌返去36!!! 點解會咁ga….

我開始好唔了解自己嘅身體>.<

Bear 88, 你係唔係作病?


子爵府

積分: 10259


355#
發表於 11-7-21 09:27 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-7-21 09:20
我今日又跌返去36!!! 點解會咁ga….我開始好唔了解自己嘅身體>.< Bear 88, 你係唔係作病? ...

你上個月有無咁 ???

我又吾覺病... >.<


男爵府

積分: 6375


356#
發表於 11-7-21 09:46 |只看該作者
bear88 發表於 11-7-21 09:27
你上個月有無咁 ???

我又吾覺病... >.<

我上個月冇keep record… 12/6 day 1 先開始ja


男爵府

積分: 9634


357#
發表於 11-7-21 10:15 |只看該作者
尋日終於呢左m,可能第1次食排卵葯,又塞葯,攪到谷唔出m好耐,谷到病左,喉嚨發炎,尋日那那聲請假睇醫生,要快d好返再開始下一cycle再努力試

點評

ilovedogs322  過多10日又可以努力啦!  發表於 11-7-21 14:21


別墅

積分: 832


358#
發表於 11-7-21 11:02 |只看該作者
回覆 lovekenken 的帖子

加油, 我都黎左喇, YEAH~~ 可以再試....

點評

lovekenken  THANKS,m 一齊加油  發表於 11-7-21 17:49


男爵府

積分: 6375


359#
發表於 11-7-21 11:22 |只看該作者
我上個月應該冇卵排, 但又冇m…… 咁即係點…


大宅

積分: 4874


360#
發表於 11-7-21 15:52 |只看該作者

回覆:等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(舊帖乃"有冇JM六月中day 1等bingo?")

我都來了!20/7 day1




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo