ohoh0407 發表於 11-8-13 18:31 
你c6有無去睇中醫,其實我唔知中醫有無用,要遲d去驗下就知道,董醫生叫我c6食善存及做運動,不過我c6好懶,成日 ...
佢都有同我一齊睇過中醫. 食咗幾個月中藥, 反而差咗咁多, 好難明!
佢仲有食gnc 蠔皇素, 男士維生素, 茄紅素. 日日都食.
之前未食, 都冇咁差!
iui 前幾個weeks開始, c6 都會踢波/per week, 有時陪我跑步.
可能湯水唔夠啦!
I just want to have healthy babies!