想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


別墅

積分: 673


341#
發表於 11-8-10 21:05 |只看該作者

引用:我約了仁安的龍醫生,11月看他,不知仁安好

原帖由 sammihuang 於 11-08-10 發表
我約了仁安的龍醫生,11月看他,不知仁安好還是瑪麗好,你們現在看仁安覺得點樣。



...
我估仁安/瑪麗都好,睇你邊區方便你啦!



點評

zarara188  agree!  發表於 11-8-10 21:33


別墅

積分: 673


342#
發表於 11-8-10 21:07 |只看該作者

引用:我都是一邊切著,另一邊不通,醫生都話吾通

原帖由 sammihuang 於 11-08-10 發表
我都是一邊切著,另一邊不通,醫生都話吾通了,直接試管,私家好貴。



...
係呀私家好貴,我都洗了一筆$$,有冇考慮過睇政府?



點評

zarara188  但政府要等好耐囉!  發表於 11-8-10 21:33


子爵府

積分: 13137


343#
發表於 11-8-11 16:54 |只看該作者
gonggongpopo 發表於 11-8-10 21:07
係呀私家好貴,我都洗了一筆$$,有冇考慮過睇政府?

明天就派彩啦! 你有冇信心?


祝你好孕!!
I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


344#
發表於 11-8-12 12:35 |只看該作者
gonggongpopo 發表於 11-8-10 21:07
係呀私家好貴,我都洗了一筆$$,有冇考慮過睇政府?

GONGGONGPOPO,

我已經知道咗 result 啦!

同pnd, rcbaby 一樣, 我都failed!!!



I just want to have healthy babies!


男爵府

積分: 7674


345#
發表於 11-8-12 15:25 |只看該作者
再接再厲


別墅

積分: 673


346#
發表於 11-8-12 16:27 |只看該作者

引用:Quote:gonggongpopo+發表於+11-8-10+21:07+

原帖由 zarara188 於 11-08-12 發表
GONGGONGPOPO,

我已經知道咗 result 啦!
不要放棄,努力加油!we all here to support you...我要等醫生明天睇完報告先有結果




男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


347#
發表於 11-8-12 17:05 |只看該作者
zarara188 發表於 11-8-12 12:35
GONGGONGPOPO,

我已經知道咗 result 啦!

唔緊要, 再來過, 我哋會支特你!



大宅

積分: 2447


348#
發表於 11-8-12 19:26 |只看該作者

回覆:rcbaby 的帖子

E...13號可能趕得切,唔駛等到10月先做bor




大宅

積分: 1649


349#
發表於 11-8-13 15:31 |只看該作者
zarara188 發表於 11-8-12 12:35
GONGGONGPOPO,

我已經知道咗 result 啦!

唔緊要..再努力呀..我地會支持你...我遲d都要做ivf..我都怕失敗~


子爵府

積分: 13137


350#
發表於 11-8-13 15:45 |只看該作者
ohoh0407 發表於 11-8-13 15:31
唔緊要..再努力呀..我地會支持你...我遲d都要做ivf..我都怕失敗~
thanks...
你以前做過iui 未?
我好想連續做多一次.......
I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


351#
發表於 11-8-13 15:46 |只看該作者
rcbaby, rabbit, gonggongpopo, ohoh0407,

thanks for all your support!!

i will be fine!
I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


352#
發表於 11-8-13 15:47 |只看該作者
gonggongpopo 發表於 11-8-12 16:27
不要放棄,努力加油!we all here to support you...我要等醫生明天睇完報告先有結果



...

係咪昨天抽血, 驗咗hcg?

I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 1649


353#
發表於 11-8-13 16:00 |只看該作者
zarara188 發表於 11-8-13 15:45
thanks...
你以前做過iui 未?
我好想連續做多一次.......

唉..我都想做iui..我連iui資格都無..我兩條輸卵管塞左..只可以做ivf...董e生話叫我老公再驗多一次精子先比我地做ivf...因為我老公精子超差..連做ivf資格都無呀~我而家叫我老公睇中e調理下..睇下會唔會好些少


子爵府

積分: 13137


354#
發表於 11-8-13 16:15 |只看該作者
ohoh0407 發表於 11-8-13 16:00
唉..我都想做iui..我連iui資格都無..我兩條輸卵管塞左..只可以做ivf...董e生話叫我老公再驗多一次精子先比 ...

你老公精子有咩問題? 係量? 形態? 活動?


I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 1649


355#
發表於 11-8-13 16:33 |只看該作者
回覆 zarara188 的帖子

我老公d精子數量超細...驗唔到形態同埋活動力..佢轉介我地去睇泌尿科呀..不過我想試下睇中醫先....上年都驗過一次精子,都合格..唔知點解今次會咁樣...


子爵府

積分: 13137


356#
發表於 11-8-13 16:55 |只看該作者
ohoh0407 發表於 11-8-13 16:33
回覆 zarara188 的帖子

我老公d精子數量超細...驗唔到形態同埋活動力..佢轉介我地去睇泌尿科呀..不過我想 ...

上年佢驗過一次精子, 係去邊喥驗?
係咪唔同地方?

我c6婚前都驗過, 去美邦醫學, 佢d 數字應該係亂作的. 完全唔準!!
搞到我一直都以為自己有問題, c6係冇問題.
睇咗中醫年幾, 都唔得!!!

激c我!
I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 1649


357#
發表於 11-8-13 17:32 |只看該作者
zarara188 發表於 11-8-13 16:55
上年佢驗過一次精子, 係去邊喥驗?
係咪唔同地方?

我結婚個時係美邦做婚前檢查,佢係合格..不過試左一年都仲未bingo..之後我有以為自己問題,係咁樣睇中醫,後來中醫叫我老公去驗精子..不過係化驗所驗,個時只係活動力唔ok, 今次係翹康轉介我地去化驗所驗,驗都d精子超細,都唔知咩原因
董醫生叫我地再去驗多次,今次要係仁安驗,我打算9月中先去驗~


子爵府

積分: 13137


358#
發表於 11-8-13 17:49 |只看該作者
ohoh0407 發表於 11-8-13 17:32
我結婚個時係美邦做婚前檢查,佢係合格..不過試左一年都仲未bingo..之後我有以為自己問題,係咁樣睇中醫,後 ...

又係美邦!!!!

我估佢地真係冇去化驗過, 係咪都話pass!!!!

好離譜囉! 點咁寫d 數字去玩我地!

累我搞咗咁多年!!


我c6去仁安驗過三次, 今次係最差.

I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 1649


359#
發表於 11-8-13 18:31 |只看該作者
zarara188 發表於 11-8-13 17:49
又係美邦!!!!

我估佢地真係冇去化驗過, 係咪都話pass!!!!
你c6有無去睇中醫,其實我唔知中醫有無用,要遲d去驗下就知道,董醫生叫我c6食善存及做運動,不過我c6好懶,成日都唔做運動~


子爵府

積分: 13137


360#
發表於 11-8-13 19:16 |只看該作者
ohoh0407 發表於 11-8-13 18:31
你c6有無去睇中醫,其實我唔知中醫有無用,要遲d去驗下就知道,董醫生叫我c6食善存及做運動,不過我c6好懶,成日 ...

佢都有同我一齊睇過中醫. 食咗幾個月中藥, 反而差咗咁多, 好難明!
佢仲有食gnc 蠔皇素, 男士維生素, 茄紅素. 日日都食.
之前未食, 都冇咁差!

iui 前幾個weeks開始, c6 都會踢波/per week, 有時陪我跑步.

可能湯水唔夠啦!
I just want to have healthy babies!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo