想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 21177


341#
發表於 11-8-3 16:23 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-3 16:21
係wor~~我已經當咗係女仔

連我地個個都當左你bb係女仔。
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


伯爵府

積分: 17022


342#
發表於 11-8-3 16:23 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-3 16:17
HAHAHA!!!!!比你笑鬼死啦!等遲D會清楚D。唔好買衫仔住啦!DOUBLE CONFIRM下先啦! ...

係啦...
仲買咗幾件粉紅色添


水晶宮

積分: 67414

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


343#
發表於 11-8-3 16:33 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-3 16:21
係wor~~我已經當咗係女仔

你都係睇定D先好買喎


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


344#
發表於 11-8-3 16:47 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-3 16:00
係貴~~不過好work
我朋友上星期又係窒咗又發燒
不過好過奶廠倒閉嗎~~

咁又係......
你個朋友推完係唔係暢通番??? 奶量有冇回升?

貪心D問句, 冇事嗰邊, 推完會唔會多奶D架!??? hehe~


伯爵府

積分: 17022


345#
發表於 11-8-3 16:55 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-3 16:47
咁又係......
你個朋友推完係唔係暢通番??? 奶量有冇回升?
推完即刻暢通番
不過佢推一邊咋


伯爵府

積分: 17022


346#
發表於 11-8-3 16:56 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-3 16:33
你都係睇定D先好買喎

買d粉藍/黃/綠咪男女都ok law~~


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


347#
發表於 11-8-3 17:00 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-3 16:06
會唔會係個D,好野似哂爸爸,
衰野就話似媽媽

咁又冇
淨係問點解啫~


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


348#
發表於 11-8-3 17:01 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-3 16:20
d大6人成日唔booking都鍾去健康院啦!你帶埋bb去,叫曬救命咁,實有人黎幫你。

但我地d HK人係做唔出lee d ...

帶埋叮叮去冇得睇就仲唔抵
左撲右撲


水晶宮

積分: 67414

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


349#
發表於 11-8-3 17:03 |只看該作者

引用:Quote:悅同+發表於+11-8-3+16:20+d大6人成

原帖由 KiKiWitch 於 11-08-03 發表
帶埋叮叮去冇得睇就仲唔抵
左撲右撲
斷估啲姑娘唔會咁衰掛




子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


350#
發表於 11-8-3 17:04 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-3 16:21
如果發燒真係要立刻處理。多多錢都要比!!仲好過only食藥退燒。

唔又係呀! 乳腺塞/乳腺炎應該好辛苦, 好痛
我早兩日係痛, 但未至於好嚴重, 又冇發過燒
E+個胸係有粒嘢按落去痛 & 嗰個位實
我係擔心越整越少奶啫~
好在暫時雪櫃有5L以上存貨, 未到絕路


伯爵府

積分: 15140

好媽媽勳章


351#
發表於 11-8-3 17:04 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-3 15:45
今日去覆診有新發現
余醫生話見到疑似Ger Ger物體
仲係50/50, 好神秘


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


352#
發表於 11-8-3 17:05 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-3 16:23
係啦...
仲買咗幾件粉紅色添

唔怕~
生多個囉!


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


353#
發表於 11-8-3 17:06 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-3 16:55
推完即刻暢通番
不過佢推一邊咋

每次收費只會推一邊?
定係會幫人檢查, 邊一邊塞先推?


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


354#
發表於 11-8-3 17:06 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-3 14:34
雖然係工人整爛張枱, 其實我一早都想換
遲d叮叮學行, 用璃玻枱都危險, 因為bb鍾意隨手拎d嘢敲嚟敲去
e+只 ...
如果真係塞左既話...可以去萬寧買一隻gnc 既卵磷脂...呢隻野可以通返塞左既乳腺架...個時係d mama 介紹我既...你都可以試下...



哈哈


伯爵府

積分: 17022


355#
發表於 11-8-3 17:16 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-3 17:06
每次收費只會推一邊?
定係會幫人檢查, 邊一邊塞先推?
會幫人檢查
邊一邊塞先推


伯爵府

積分: 17022


356#
發表於 11-8-3 17:16 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-3 17:05
唔怕~
生多個囉!

送俾人好過啦


伯爵府

積分: 17022


357#
發表於 11-8-3 17:17 |只看該作者
minna00 發表於 11-8-3 17:04
仲係50/50, 好神秘

係啦~~


水晶宮

積分: 67414

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


358#
發表於 11-8-3 17:18 |只看該作者

引用:Quote:minna00+發表於+11-8-3+17:04+仲係50

原帖由 gangting 於 11-08-03 發表
係啦~~
唔知幾時真相大白,好期待




男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


359#
發表於 11-8-3 17:20 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-3 17:17
係啦~~
我都要8月中先會知道係仔仔定女女...hehe...好想知你個個係仔定女囉...



哈哈


水晶宮

積分: 67414

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


360#
發表於 11-8-3 17:26 |只看該作者

引用:Quote:gangting+發表於+11-8-3+17:17+係啦~

原帖由 small531 於 11-08-03 發表
我都要8月中先會知道係仔仔定女女...hehe...好想知你個個係仔定女囉...
咁好快




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo