想生BB

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 1683

畀面勳章


341#
發表於 11-9-16 14:38 |只看該作者
桃桃 發表於 11-9-16 14:24
叫<好孕>,只要入個last m日期就可以計到幾時預產期,佢有自動提醒你每個階段嘅身體變化!好多野睇架!



...

Good tools, thanks!


翡翠宮

積分: 93930

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


342#
發表於 11-9-16 15:52 |只看該作者
今天day 32,早上用萬寧牌cheap野check過晨v是陰性,不過依然未來m,我上次day1是8/16,排卵在8/30前後,因為幾天以來(9/10開始)都谷住肚仔唔舒服,好唔好食"綠豆沙"(以前想m快來會食~??) 還是靜觀其變~?

快d來m我可以染髮,嘿嘿!
◕順其自然啦~♥ ◕


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


343#
發表於 11-9-16 17:02 |只看該作者
回覆 mama_2001 的帖子

我今日day 35 la....我13/aug day 1...如果係真...我都希望係咁~~~呵呵呵


大宅

積分: 2277


344#
發表於 11-9-16 17:07 |只看該作者

回覆:8月中 day 1...各jm 加加油, 打打氣

我星期一喉嚨痛食咗四分一碗綠豆沙!





子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


345#
發表於 11-9-16 18:29 |只看該作者
回覆 kekka 的帖子

我覺得你可以食少少既....唔怕的!!


男爵府

積分: 5285


346#
發表於 11-9-16 19:03 |只看該作者

回覆:8月中 day 1...各jm 加加油, 打打氣

其實都無咩特別心得, 我係有透明拉絲分泌果晚dodo,就係咁, 而我既m 一向都幾準, 今次真係好彩!我上一胎試左5 個月先中, 所以今次無唸住咁快.




大宅

積分: 2277


347#
發表於 11-9-16 19:13 |只看該作者

引用:其實都無咩特別心得,+我係有透明拉絲分泌果

原帖由 sonic_bebe 於 11-09-16 發表
其實都無咩特別心得, 我係有透明拉絲分泌果晚dodo,就係咁, 而我既m 一向都幾準, 今次真係好彩!我上一胎試 ...
我啲護士朋友話生過一個,第二胎好易有!




大宅

積分: 1683

畀面勳章


348#
發表於 11-9-17 01:20 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

我都day36 lu, 唔知下個星期check唔check到呢???

你有無咩唔妥呀? 希望大家都bingo啦........加油!!!


大宅

積分: 1683

畀面勳章


349#
發表於 11-9-17 01:21 |只看該作者
回覆 桃桃 的帖子

我咪就係試緊第2胎囉, 可惜6個cycle都未bingo............


大宅

積分: 1683

畀面勳章


350#
發表於 11-9-17 01:22 |只看該作者
回覆 sonic_bebe 的帖子

咦, 我都係有拉絲分泌個兩個do do個喎, 唔知有無機呢............


大宅

積分: 2277


351#
發表於 11-9-17 11:52 |只看該作者

回覆:8月中 day 1...各jm 加加油, 打打氣

大家有冇keep住用紅D?




大宅

積分: 2277


352#
發表於 11-9-17 12:47 |只看該作者

回覆:8月中 day 1...各jm 加加油, 打打氣

今朝同c6 dodo, 流返啲丁丁出黎又係有粉紅色…我唔知係m come定係咩?而家都有啲擔心呀!




大宅

積分: 1683

畀面勳章


353#
發表於 11-9-17 16:54 |只看該作者
回覆 桃桃 的帖子

你不如睇下醫生啦, 穩陣d麻..........


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


354#
發表於 11-9-17 20:53 |只看該作者

回覆:mama_2001 的帖子

我係成日胃脹脹,胸痛囉!仲未到!想下星期check arrrrrrrr




別墅

積分: 794


355#
發表於 11-9-17 21:08 |只看該作者
jocat102 發表於 11-9-16 17:02
回覆 mama_2001 的帖子

我今日day 35 la....我13/aug day 1...如果係真...我都希望係咁~~~呵呵呵
樓主你好,我睇左你呢條 thread 好耐,都好心急希望知道你 bingo,因為我都係咁岩 13/8 DAY 1,而我個 cycle 係超準的 25,所以我12/9 已急不及待用 clear blue,bingo 了。你打算幾時 check 呀?


大宅

積分: 2277


356#
發表於 11-9-18 00:37 |只看該作者

回覆:8月中 day 1...各jm 加加油, 打打氣

今朝有過少少粉紅色野之後,全日直到而家都冇再有啦,究竟咩黎架




大宅

積分: 1683

畀面勳章


357#
發表於 11-9-18 02:02 |只看該作者
yipsylvia 發表於 11-9-17 21:08
樓主你好,我睇左你呢條 thread 好耐,都好心急希望知道你 bingo,因為我都係咁岩 13/8 DAY 1,而我個 cycl ...

又一個jm bingo左喇, 恭喜晒!!!

好都好想check呀, 但係排卵後先一個星期, 驚太早check唔到, 又變左失望,
唉...........要等到幾時呀....................


大宅

積分: 1683

畀面勳章


358#
發表於 11-9-18 02:08 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

唉, 我都等緊呀
如果跟番上個cycle, 應該係44days, 照計應該下星期就m come喇,
所以我諗都要下星期先check得喇,
點解呢d時間難捱架............


大宅

積分: 2277


359#
發表於 11-9-18 02:53 |只看該作者

回覆:8月中 day 1...各jm 加加油, 打打氣

原來我一直用錯方法,我次次用紅D睇兩眼見佢冇線就掉咗佢!
今日遲咗掉,發覺原來有淺線架!:;pppp:




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


360#
發表於 11-9-18 11:27 |只看該作者
回覆 yipsylvia 的帖子

恭喜晒你呀!!!! 快D分享下BINGO左有咩FEEL先.....我....我估我都係唔得多架啦! 我有一頭痛, 胸痛....腰痛+肚痛...而且體溫一直都係36.0-36.3左右......唉~~~~我最高有36.7架! 所以我覺得自己係衰左LAW!!! 唉~~~~ 等等等...M小姐! 快D黎LA~~~~ 嗚嗚嗚!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo