立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 17022
悅同 發表於 11-8-23 09:48 同呀婆死有咩關係??
侯爵府
積分: 21177
gangting 發表於 11-8-23 09:52 因為佢d仔女冇人俾$$做喪事 我62又孤寒唔係好肯俾 所以我地二公婆俾咗好多$搞掂
我諗你99果時都幾無助,你地比錢佢,真係了左佢好大個心願。你99無兄弟jm架?要佢一個人搞喪事?
悅同 發表於 11-8-23 10:04 我諗你99果時都幾無助,你地比錢佢,真係了左佢好大個心願。你99無兄弟jm架?要佢一個人搞喪事?
gangting 發表於 11-8-23 10:09 有=冇 我同C6拍拖到結婚咁多年都未見過(除咗喪事果日)
Ha………….. 關係差成咁呀!
水晶宮
積分: 67428
原帖由 悅同 於 11-08-23 發表 唔係,下面有少少痛。
大宅
積分: 4028
悅同 發表於 11-8-23 10:07 我想問,我22/8正式放產假,我仲有5日AL,我係咪7/11正式放完產假??加埋有11個weeks ...
複式洋房
積分: 108
原帖由 rabbitbaby1 於 11-08-23 發表 我睇左calender,係呀,11月7日 我好out-dated,想問下產假期間d public holiday會唔會有得補架? ...
子爵府
積分: 10627
悅同 發表於 11-8-22 18:34 煮飯對我黎講,係好方便,好快手既事,最多食得簡單d。叫我落街搵食,仲覺得累 and side時間! 係怕集中唔 ...
黃二少奶 發表於 11-8-22 19:23 我都係用橫抱式,有時佢會鍾意趴係我身度食
rabbitbaby1 發表於 11-8-22 20:27 我99同你99相反,7月1日見完bb後就冇見過bb喇!乜都唔問,乜都唔理架! 咁我又冇乜所謂既.. kiki,你EQ好高呀!:g ...
rabbitbaby1 發表於 11-8-22 20:34 咁我想問下kiki 你結婚時,你99有冇好唔捨得你老公?
Vana 發表於 11-8-22 17:42 真係唔知算唔算好彩....我99真係乜人都唔care.... 佢淨係當佢外家既人係自己人... 自己仔女/ 老公及其他 ...
Vana 發表於 11-8-22 22:15 Wah... 你仲耐.... 但我99都唔會主動見我地or 62.... 都係間中62約食飯佢先局見仔女們,但會盡快閃
黃二少奶 發表於 11-8-22 22:27 女人出嫁,新娘同媽媽喊就聽過,99都要喊真係第一次聽
原帖由 KiKiWitch 於 11-08-23 發表 我EQ好低架咋! 我有黑過面架~ 好似擺滿月嗰日咁, 我諗我塊面黑過鑊底~ 不過, 有人EQ超高, 睇唔到~
悅同 發表於 11-8-23 09:49 唔係,下面有少少痛。
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy