想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17022


341#
發表於 11-8-23 09:52 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-23 09:48
同呀婆死有咩關係??
因為佢d仔女冇人俾$$做喪事
我62又孤寒唔係好肯俾
所以我地二公婆俾咗好多$搞掂


侯爵府

積分: 21177


342#
發表於 11-8-23 10:04 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-23 09:52
因為佢d仔女冇人俾$$做喪事
我62又孤寒唔係好肯俾
所以我地二公婆俾咗好多$搞掂

我諗你99果時都幾無助,你地比錢佢,真係了左佢好大個心願。你99無兄弟jm架?要佢一個人搞喪事?

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


343#
發表於 11-8-23 10:07 |只看該作者
我想問,我22/8正式放產假,我仲有5日AL,我係咪7/11正式放完產假??加埋有11個weeks
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


伯爵府

積分: 17022


344#
發表於 11-8-23 10:09 |只看該作者
本帖最後由 gangting 於 11-8-23 10:16 編輯
悅同 發表於 11-8-23 10:04
我諗你99果時都幾無助,你地比錢佢,真係了左佢好大個心願。你99無兄弟jm架?要佢一個人搞喪事?

有=冇

我同C6拍拖到結婚咁多年都未見過(除咗喪事果日)
連99果邊d親戚都唔知我地結咗婚
人地問佢乜你有個新抱咩?
佢仲要唔出聲兼冇介紹過我係邊個

你諗吓點解我咁憎佢


侯爵府

積分: 21177


345#
發表於 11-8-23 11:44 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-23 10:09
有=冇

我同C6拍拖到結婚咁多年都未見過(除咗喪事果日)

我同C6拍拖到結婚咁多年都未見過(除咗喪事果日)
連99果邊d親戚都唔知我地結咗婚

Ha…………..
關係差成咁呀!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


346#
發表於 11-8-23 12:00 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-8-23+09:29+你係

原帖由 悅同 於 11-08-23 發表
唔係,下面有少少痛。
咁應該未係




大宅

積分: 4028


347#
發表於 11-8-23 12:46 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-23 10:09
有=冇

我同C6拍拖到結婚咁多年都未見過(除咗喪事果日)
連99果邊d親戚都唔知我地結咗婚-->請飲冇請佢地?
終於明白點解你地關係咁差lu...


大宅

積分: 4028


348#
發表於 11-8-23 12:54 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-23 10:07
我想問,我22/8正式放產假,我仲有5日AL,我係咪7/11正式放完產假??加埋有11個weeks ...
我睇左calender,係呀,11月7日
我好out-dated,想問下產假期間d public holiday會唔會有得補架?


複式洋房

積分: 108


349#
發表於 11-8-23 12:58 |只看該作者
本帖最後由 cola2102 於 11-8-23 12:59 編輯

我8月2日day 1, 個cycle都準ga, 係36日, 但係今日有m come感覺... 睇怕都係失敗居多...


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


350#
發表於 11-8-23 13:13 |只看該作者

引用:Quote:悅同+發表於+11-8-23+10:07+我想問,

原帖由 rabbitbaby1 於 11-08-23 發表
我睇左calender,係呀,11月7日
我好out-dated,想問下產假期間d public holiday會唔會有得補架?
...
冇得補嫁




水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


351#
發表於 11-8-23 14:27 |只看該作者

回覆:等待bingo振作會 - 26

我屋企本身冇風扇,但係b豬因為鼻水倒流,搞到咳兼嘔奶,總於星期日買左把風扇,而家同b豬係屋企,冇開冷氣,開窗開風扇,希望佢會有改善




子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


352#
發表於 11-8-23 14:31 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-22 18:34
煮飯對我黎講,係好方便,好快手既事,最多食得簡單d。叫我落街搵食,仲覺得累 and side時間! 係怕集中唔 ...

咁又係, 你home office, bb一喊就做唔到公司嘢


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


353#
發表於 11-8-23 14:31 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-22 19:23
我都係用橫抱式,有時佢會鍾意趴係我身度食

趴喺度食!?? 好高難度喎!


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


354#
發表於 11-8-23 14:33 |只看該作者
rabbitbaby1 發表於 11-8-22 20:27
我99同你99相反,7月1日見完bb後就冇見過bb喇!乜都唔問,乜都唔理架!
咁我又冇乜所謂既..
kiki,你EQ好高呀!:g ...

我EQ好低架咋! 我有黑過面架~
好似擺滿月嗰日咁, 我諗我塊面黑過鑊底~
不過, 有人EQ超高, 睇唔到~


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


355#
發表於 11-8-23 14:33 |只看該作者
rabbitbaby1 發表於 11-8-22 20:34
咁我想問下kiki
你結婚時,你99有冇好唔捨得你老公?

唔知佢有冇唔捨得喎! 又冇講出口~
不過, 我哋斟茶俾佢, 佢喊囉!!


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


356#
發表於 11-8-23 14:34 |只看該作者
Vana 發表於 11-8-22 17:42
真係唔知算唔算好彩....我99真係乜人都唔care.... 佢淨係當佢外家既人係自己人...

自己仔女/ 老公及其他 ...

你99又真係冷漠得滯喎!!!
點解d 99 咁極端!??


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


357#
發表於 11-8-23 14:35 |只看該作者
Vana 發表於 11-8-22 22:15
Wah... 你仲耐....

但我99都唔會主動見我地or 62.... 都係間中62約食飯佢先局見仔女們,但會盡快閃

吓!? 仔女都唔想見!??? 咁古怪既~


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


358#
發表於 11-8-23 14:37 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-22 22:27
女人出嫁,新娘同媽媽喊就聽過,99都要喊真係第一次聽

我99都有喊
你今日一次過聽到兩個奇聞, 哈~哈~哈~


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


359#
發表於 11-8-23 14:37 |只看該作者

引用:Quote:rabbitbaby1+發表於+11-8-22+20:27+

原帖由 KiKiWitch 於 11-08-23 發表
我EQ好低架咋! 我有黑過面架~
好似擺滿月嗰日咁, 我諗我塊面黑過鑊底~
不過, 有人EQ超高, 睇唔到~
佢唔係EQ高,只係佢眼中得叮叮,睇你地唔到,佢理得你黑面定白面




子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


360#
發表於 11-8-23 14:37 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-23 09:49
唔係,下面有少少痛。

陣痛宮縮嗰時全個肚實晒, 全個都痛架!!!
唔使feel, 摸都摸得出~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo