想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


341#
發表於 11-9-2 07:27 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

真係希望今個cycle我地齊齊bingo過版




男爵府

積分: 6375


342#
發表於 11-9-2 08:58 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

大家早,今日36.7..... 高溫中




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


343#
發表於 11-9-2 09:18 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-2 08:58
大家早,今日36.7..... 高溫中

yeah! 我都係36.7~
係咪高過36.5就叫高架喇?


男爵府

積分: 6375


344#
發表於 11-9-2 09:38 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-2+08:58+大家

原帖由 littlezoo 於 11-09-02 發表
yeah! 我都係36.7~
係咪高過36.5就叫高架喇?
唔係,而係同自己之前體溫比較,升高咗幾日就叫高





珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


345#
發表於 11-9-2 09:40 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-2 09:38
唔係,而係同自己之前體溫比較,升高咗幾日就叫高

咁我升左溫lu~


大宅

積分: 3575


346#
發表於 11-9-2 09:44 |只看該作者

引用:大家早,今日36.7.....+高溫中 +

原帖由 siuangel1 於 11-09-02 發表
大家早,今日36.7..... 高溫中
咁岩嘅, 我都係36.7,我第7日升溫啦




男爵府

積分: 6375


347#
發表於 11-9-2 09:48 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-2+09:38+唔係

原帖由 littlezoo 於 11-09-02 發表
咁我升左溫lu~
我最低係36.1之後就36.2,36.3,36.6....我係慢慢上升




男爵府

積分: 6375


348#
發表於 11-9-2 11:06 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

體溫過高係會令人唔舒服




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


349#
發表於 11-9-2 11:11 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-2+09:38+唔係

原帖由 littlezoo 於 11-09-02 發表
咁我升左溫lu~
我仍然係一樣,可能真係未排等陣再驗下紅d, 今晚再開工



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


350#
發表於 11-9-2 11:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+littlezoo+於+11-09-02+發表

原帖由 siuangel1 於 11-09-02 發表
我最低係36.1之後就36.2,36.3,36.6....我係慢慢上升
好有機



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6375


351#
發表於 11-9-2 11:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+littlezoo+於+11-09-02+發表

原帖由 siutreasure 於 11-09-02 發表
我仍然係一樣,可能真係未排等陣再驗下紅d, 今晚再開工
努力呀。我覺得未排keep住做好過高溫後才努力




男爵府

積分: 6375


352#
發表於 11-9-2 11:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-09-02+發表

原帖由 siutreasure 於 11-09-02 發表
好有機
隨緣啦,太多因素令我睇化,雖然我今次試第2個cycle




珍珠宮

積分: 30303


353#
發表於 11-9-2 11:31 |只看該作者

引用:真係希望今個cycle我地齊齊bingo過版 +

原帖由 littlezoo 於 11-09-02 發表
真係希望今個cycle我地齊齊bingo過版





珍珠宮

積分: 30303


354#
發表於 11-9-2 11:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-09-02+發表

原帖由 izumiwai 於 11-09-02 發表
咁岩嘅, 我都係36.7,我第7日升溫啦
我36.65,高溫第12日




男爵府

積分: 6375


355#
發表於 11-9-2 11:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+izumiwai+於+11-09-02+發表咁

原帖由 qqj 於 11-09-02 發表
我36.65,高溫第12日
哇!keep住!




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


356#
發表於 11-9-2 12:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-02+發

原帖由 siuangel1 於 11-09-02 發表
努力呀。我覺得未排keep住做好過高溫後才努力
今日dodo, 今日紅d:;pppp:



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


357#
發表於 11-9-2 12:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-02+發

原帖由 siuangel1 於 11-09-02 發表
隨緣啦,太多因素令我睇化,雖然我今次試第2個cycle
Just the second cycle jer, cheer up & add oil, we'll support u



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


358#
發表於 11-9-2 12:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-09-02+發表

原帖由 siutreasure 於 11-09-02 發表
今日dodo, 今日紅d
Forgot to attached tim, look:;pppp:
myphoto.jpg



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6375


359#
發表於 11-9-2 12:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-09-02+發表

原帖由 siutreasure 於 11-09-02 發表
今日dodo, 今日紅d
今日紅d仲係淺線?




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


360#
發表於 11-9-2 12:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-02+發

原帖由 siuangel1 於 11-09-02 發表
今日紅d仲係淺線?
我都唔識分淺線定哄Lu



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo