想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 647


341#
發表於 11-9-21 00:07 |只看該作者

引用:回覆+Lazytam+的帖子 唔緊要啦...繼續努力

原帖由 rabdotrab 於 11-09-20 發表
回覆 Lazytam 的帖子

唔緊要啦...繼續努力, 撐你~
我地齊齊加油!為龍B努力




男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


342#
發表於 11-9-21 00:17 |只看該作者

回覆:rabdotrab 的帖子

玩得開心d!返唻一定中,等你好消息呀!




男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


343#
發表於 11-9-21 00:18 |只看該作者

引用:回覆+edith_ricky+的帖子 哎啊,+咁橋既,+

原帖由 rabdotrab 於 11-09-20 發表
回覆 edith_ricky 的帖子

哎啊, 咁橋既, 我諗住如果真係bingo都係去威記生啊...

我住大西北,只有屯門醫生揀咋!




男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


344#
發表於 11-9-21 00:20 |只看該作者

回覆:rabdotrab 的帖子

睇唻我要搵你買埋紅d,事開我今日買既係綠d..... mouth:





男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


345#
發表於 11-9-21 05:52 |只看該作者

引用:請問去邊睇呢?+盈健果d疹所得唔得嫁?但佢

原帖由 wingyan2011 於 11-09-21 發表
請問去邊睇呢? 盈健果d疹所得唔得嫁?但佢有咩地方比我驗尿呢?我真係唔識



...
是旦一間都有咖正常,同佢講驗孕佢畀個樽仔你留vv




男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


346#
發表於 11-9-21 05:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+rabdotrab+於+11-09-20+發表

原帖由 currymama 於 11-09-21 發表
我住大西北,只有屯門醫生揀咋!
我新界東都得威記咋,查實唔近我咖




禁止訪問

積分: 2483


347#
發表於 11-9-21 07:27 |只看該作者

回覆:823 Day 1一齊入黎傾下計, 齊齊為大家打下氣啊~~

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


348#
發表於 11-9-21 07:35 |只看該作者

引用:呢度好熱鬧啊!見到大家d+post+好似陸續會

原帖由 iloveqoo 於 11-09-21 發表
呢度好熱鬧啊!見到大家d post 好似陸續會有好消息,替大家開心!我今日day 27 綠d有好淺既線,希望會一路 ...
你就好啦!d27綠d就有線,我今日d29,第一次用綠d,宣告失敗,白雪雪架!




大宅

積分: 1965


349#
發表於 11-9-21 08:05 |只看該作者

回覆 回覆:edith_ricky的帖子

但個疹所都無洗手間去邊樹留呀?




男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


350#
發表於 11-9-21 08:13 |只看該作者

引用:但個疹所都無洗手間去邊樹留呀? +

原帖由 wingyan2011 於 11-09-21 發表
但個疹所都無洗手間去邊樹留呀?
通常附近都係toilet,姑娘都要解決啦!唔使擔心架!




禁止訪問

積分: 2483


351#
發表於 11-9-21 08:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+iloveqoo+於+11-09-21+發表呢

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


352#
發表於 11-9-21 09:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


353#
發表於 11-9-21 09:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


354#
發表於 11-9-21 09:12 |只看該作者

引用:呢度好熱鬧啊!見到大家d+post+好似陸續會

原帖由 iloveqoo 於 11-09-21 發表
呢度好熱鬧啊!見到大家d post 好似陸續會有好消息,替大家開心!我今日day 27 綠d有好淺既線,希望會一路 ...
在望喇在望喇




男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


355#
發表於 11-9-21 09:13 |只看該作者

引用:但個疹所都無洗手間去邊樹留呀? +

原帖由 wingyan2011 於 11-09-21 發表
但個疹所都無洗手間去邊樹留呀?
我去隔離公廁留




禁止訪問

積分: 5376


356#
發表於 11-9-21 09:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


357#
發表於 11-9-21 09:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


358#
發表於 11-9-21 09:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


359#
發表於 11-9-21 09:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+iloveqoo+於+11-09-21+發表呢

原帖由 currymama 於 11-09-21 發表
你就好啦!d27綠d就有線,我今日d29,第一次用綠d,宣告失敗,白雪雪架!



...
失敗乃成功之母!等妳呀!




男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


360#
發表於 11-9-21 09:20 |只看該作者

引用:回覆+edith_ricky+的帖子 你係咪去樓下普

原帖由 rabdotrab 於 11-09-21 發表
回覆 edith_ricky 的帖子

你係咪去樓下普通診所睇醫生?? 定睇婦科?? 同埋佢係咪都係驗尿黎check ar??? ...
62過咗身,所以同99住,有個照應~我去樓下私家診所,見倒快速驗孕嗰啲一定有得驗咖喇




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo