立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
琥珀宮
積分: 192715
yoyob230398 發表於 12-10-26 10:47 我生完個細佢一見到我就話:囡刀好唔緊要出年生多個仔我幾想如果唔係我老公話生多個陪 ...
yoyob230398 發表於 12-10-26 10:48 見到佢我當佢透明,佢入左門十一年我刀冇同佢講過一句野
珍珠宮
積分: 44087
原帖由 joannelai930 於 12-10-26 發表 真係離譜呀
原帖由 joannelai930 於 12-10-26 發表 我都講唔夠10句
yoyob230398 發表於 12-10-26 10:54 我刀費事理佢到佢成日上黎睇細B,我就扮產後x鬱病發作,赫到福頭叫佢唔淮黎:exc ...
yoyob230398 發表於 12-10-26 10:55 同佢屋企人食飯個餐飯想死
原帖由 joannelai930 於 12-10-26 發表 你咁都得
原帖由 joannelai930 於 12-10-26 發表 同感, 好彩而家唔駛食
yoyob230398 發表於 12-10-26 10:58 嚇到福頭以為我真係拋佢個囡落街
原帖由 joannelai930 於 12-10-26 發表 點扮, 教下我
yoyob230398 發表於 12-10-26 10:59 點解禁好
yoyob230398 發表於 12-10-26 10:59 你又要扮
joannelai930 發表於 12-10-26 11:02 要呀, 生大女時, 同佢一齊住架, 真係日日俾佢煩到產後XX架, 搞到我坐緊月都朝9晚5自己抱埋亞女返亞媽屋企 ...
原帖由 joannelai930 於 12-10-26 發表 我個福同佢D亞哥炒哂大穫, 都係99搞C棍做成
原帖由 joannelai930 於 12-10-26 發表 要呀, 生大女時, 同佢一齊住架, 真係日日俾佢煩到產後XX架, 搞到我坐緊月都朝9晚5自己抱埋亞女返亞媽屋企 ...
原帖由 joannelai930 於 12-10-26 發表 而家唔同佢住, 但佢出年可能退休啦, 如果佢日日走上黎我會癲架
yoyob230398 發表於 12-10-26 11:03 禁咪仲好唔洗見
yoyob230398 發表於 12-10-26 11:04 你咪叻
yoyob230398 發表於 12-10-26 11:05 一定癲
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy