興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   7


瑪瑙宮

積分: 134334


341#
發表於 12-10-29 17:29 |只看該作者
琛媽 發表於 12-10-29 17:23
得咁少你不如直情買一箱mok皮晒啦, 晒完我地會入黎同你比錢分裝架喇 ...

你又唔可以咁講既, 茶茶唔係同我地講 $$既人黎既,
佢晒完囉, 我地咪入去分晒佢囉,
佢可能好 ENJOY 晒果皮既過程多D既.

點評

傻豬仔    發表於 12-10-29 18:33
chinatea  妖  發表於 12-10-29 17:41

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


珍珠宮

積分: 34740


342#
發表於 12-10-29 17:29 |只看該作者
moonlight9198 你有冇問下其他中醫 ?? 發表於 7 分鐘前


以前未搬時睇開傷風感冒果個,都話係荷爾蒙瘡,但就冇對症下藥囉,因為果時醫傷風感冒嘛。


珍珠宮

積分: 34740


343#
發表於 12-10-29 17:29 |只看該作者
我閃喇!


瑪瑙宮

積分: 134334


344#
發表於 12-10-29 17:31 |只看該作者
^O^ 發表於 12-10-29 17:29
以前未搬時睇開傷風感冒果個,都話係荷爾蒙瘡,但就冇對症下藥囉,因為果時醫傷風感冒嘛。
...

你可以問下西醫, 有冇其他方法啦,


一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


瑪瑙宮

積分: 134334


345#
發表於 12-10-29 17:32 |只看該作者
CCKI 發表於 12-10-29 17:23
要貼膠紙封口,費事嘈住6299訓覺~

你62,99 可能仲嘈過你地.

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


水晶宮

積分: 62563

開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


346#
發表於 12-10-29 17:36 |只看該作者
^O^ 發表於 12-10-29 17:13
要問下中醫飲唔飲得先。

呢招都有個同事教我, 佢話係老中醫教佢, 唔係個個識


大宅

積分: 3824


347#
發表於 12-10-29 17:39 |只看該作者

引用:Quote:同老6299講咗提早搬番去住,不過"造

原帖由 琛媽 於 12-10-29 發表
無人叫你地鬼殺咁嘈架, 靜靜地都可以造人架
琛媽咁你點樣靜靜哋造人? 可唔可以教吓我呢?


水晶宮

積分: 59494

牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


348#
發表於 12-10-29 17:40 |只看該作者
回覆 JChan 的帖子

我而家等緊出面d樓仆街呀,我地呢d爛鬼村夠膽叫價千幾萬,有d至平都話9百幾喎...好啦,0交易就好啦,根本唔值呢d價啦,我而家等佢地仆到5百都會即買返幢,搬過去就拆而家呢間,都係打算起返兩層算啦,再搬返來住,果幢租比人.

個算盤打得幾嚮呀...真係發夢都冇咁早呀.


點評

Cokelo  $140一箱  發表於 12-10-29 19:01
moonlight9198  梗係起3層啦, 第日D孫多一唔夠住架.  發表於 12-10-29 18:23
<br><br>


大宅

積分: 3824


349#
發表於 12-10-29 17:40 |只看該作者

引用:Quote:要貼膠紙封口,費事嘈住6299訓覺~你6

原帖由 moonlight9198 於 12-10-29 發表
你62,99 可能仲嘈過你地.
咁有心有力?

點評

moonlight9198  MAY BE LA.  發表於 12-10-29 18:24


大宅

積分: 3824


350#
發表於 12-10-29 17:44 |只看該作者

引用:Quote:你個衰野,+一有人話去你屋企瞓就現身

原帖由 moonlight9198 於 12-10-29 發表
我讀中學果時, 中二, 咁有次個個都要見家長,
咁我個女同學, 個 MAMI 浦頭喇,
你地知唔知係點 ??
好潮wor~


水晶宮

積分: 67215


351#
發表於 12-10-29 17:46 |只看該作者
Cokelo 懶鬼得你丫 發表於 15 分鐘前

我地d地方淺窄陽光都唔多滴邊似得你地有大花園, 可以晒咩都得啊

點評

chinatea  我買左架單車,我會踩下去天水圍買送...  發表於 12-10-29 17:51
生得積極, 老得開心
病得舒服, 死得安樂


水晶宮

積分: 67215


352#
發表於 12-10-29 17:50 |只看該作者
CCKI 發表於 12-10-29 17:39
琛媽咁你點樣靜靜哋造人? 可唔可以教吓我呢?

好難教架喎, 你自己試下先啦, 真係唔得嘅話咁我地唯有成班出來睇你真人示範再一路指導你啦

點評

^O^    發表於 12-10-30 09:53
moonlight9198  GOOD IDEA !!  發表於 12-10-29 18:24
生得積極, 老得開心
病得舒服, 死得安樂


珍珠宮

積分: 34740


353#
發表於 12-10-29 17:55 |只看該作者
moonlight9198 發表於 12-10-29 17:31
你可以問下西醫, 有冇其他方法啦,
我睇中医之前已経睇左皮膚專科差唔多兩年,係搽retin A,專冶暗瘡既,但係治標唔治本,而且後期都唔work。要冶本就要食hormones藥,但我唔想,因怕有副作用,而且我媽誥都唔可以食多過兩年。反正要食藥,咁我0願食中藥調埋啰。


珍珠宮

積分: 34740


354#
發表於 12-10-29 17:56 |只看該作者
jso130 發表於 12-10-29 17:36
呢招都有個同事教我, 佢話係老中醫教佢, 唔係個個識
要問下啱唔啱我體質先。

點評

jso130  應該都幾涼!  發表於 12-10-29 17:59


珍珠宮

積分: 37752

醒目開學勳章


355#
發表於 12-10-29 18:01 |只看該作者

引用:回覆+JChan+的帖子 我而家等緊出面d樓仆街

原帖由 chinatea 於 12-10-29 發表
回覆 JChan 的帖子

我而家等緊出面d樓仆街呀,我地呢d爛鬼村夠膽叫價千幾萬,有d至平都話9百幾喎...好啦,0交 ...
有機會架!




珍珠宮

積分: 37752

醒目開學勳章


356#
發表於 12-10-29 18:04 |只看該作者

引用:Quote:chinatea+發表於+12-10-29+17:01+你

原帖由 琛媽 於 12-10-29 發表
得咁少你不如直情買一箱mok皮晒啦, 晒完我地會入黎同你比錢分裝架喇 ...
好呀!好呀!




珍珠宮

積分: 37752

醒目開學勳章


357#
發表於 12-10-29 18:05 |只看該作者

引用:Quote:moonlight9198+發表於+12-10-29+16:5

原帖由 moonlight9198 於 12-10-29 發表
我讀中學果時, 中二, 咁有次個個都要見家長,
咁我個女同學, 個 MAMI 浦頭喇,
你地知唔知係點 ??
潮爆呀!




伯爵府

積分: 15321

熱血金章 大廚勳章


358#
發表於 12-10-29 18:07 |只看該作者

引用:Quote:呢招都有個同事教我,+佢話係老中醫教

原帖由 ^O^ 於 12-10-29 發表
要問下啱唔啱我體質先。
鴿好温和,應該右冇問題。


珍珠宮

積分: 34740


359#
發表於 12-10-29 18:07 |只看該作者
咁應該唔啱我,我個中医就係話我食得寒凉野多,寒氣令到瘀血积聚,加上唔夠氣排出瘀血,先至形成座瘡。


大宅

積分: 3824


360#
發表於 12-10-29 18:10 |只看該作者

引用:Quote:琛媽咁你點樣靜靜哋造人?+可唔可以教

原帖由 琛媽 於 12-10-29 發表
好難教架喎, 你自己試下先啦, 真係唔得嘅話咁我地唯有成班出來睇你真人示範再一路指導你啦 ...
嘩~ 真人show咩? 我收$5000/位架wor! 講明先喇,我除咗腩肉之外無嘢好睇架,要睇就睇我C6啦~ 大家唔好爭,一個跟一個排隊買飛吓~


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo