自由講場

跳至

首頁

尾頁
   17


侯爵府

積分: 20163

畀面勳章


341#
發表於 12-11-20 11:03 |只看該作者
我爸爸走時, 阿女2歲,都照帶,守夜上山都照去,都走了,唔洗咁執着鄉規呀!!樓主想帶,C6唔支持,樓主C6請關注樓主心情,避免樓主痛上加痛


侯爵府

積分: 24598


342#
發表於 12-11-20 11:06 |只看該作者
回覆 EMILY428 的帖子

唔該哂

咁第時你鄉下要搞呢d野咪跟你鄉下方式做囉
家下係香港搞咪跟香港方法做囉
各處鄉村各處例

如果跟你咁講
啫係小朋友山又唔拜得
夜晚最好都唔好出街啦


伯爵府

積分: 18955

15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 BK猜猜猜慶中秋


343#
發表於 12-11-20 11:11 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-20 01:45
大家好,我係樓主C6
見到有D朋友話我父母好自私
我忍唔住想講兩句
樓主老公,你鄉下還你鄉下,依家係你老婆個媽媽過左身喎,你地男家出咩聲呢,你地出得聲就係比壓力對方架啦,仲講咩尊重太太,如果你真係尊重太太既,你應該唔好講咁多野,你應該只問你太太出殯當日會唔會帶囡囡去,就可以清楚知道太太既意向,而唔係一開始就講左你地意願先,至於日後你父母百年,你帶唔帶個女去,到時就係由你話事,不過到時你個女都大啦,都唔驚啦,所以我覺得你一家都係自私既.

仲有呀,如果你太太帶左囡囡去靈堂後,返屋企生病,你地唔好賴三賴四呀,病唔係表示一定比野搞,係學校比人傳到d菌都會病架,仲有,d污糟野唔係淨係搞細路架,佢地都會搞大人的,教埋你啦,每次去完靈堂,回家時,係入門口時欖過火盤就可以了,係欖過火盤時說埋'大吉大利,百無禁忌,欖過火盤,一家興旺'.


侯爵府

積分: 23038

好媽媽勳章


344#
發表於 12-11-20 11:13 |只看該作者


水晶宮

積分: 57267

hashtag影視迷勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


345#
發表於 12-11-20 11:13 |只看該作者
Of course bring her to go!!!!! She should be there..... without Por Por without you and her!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


水晶宮

積分: 57267

hashtag影視迷勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


346#
發表於 12-11-20 11:14 |只看該作者
meko~ 發表於 12-11-19 23:59
梗帶啦,婆婆喎,甘親點解仲要問?好hurt

Totally Agreed!!!!! Stand firm please!!!!!!!


伯爵府

積分: 18754

畀面勳章


347#
發表於 12-11-20 11:15 |只看該作者
其實樓主唔洗太膽心..
你 c6 都話只係比意見之麻..
並非強迫你要跟..
接唔接納係你自己決定..又唔係做咩犯法野...
只要過到自己良心就得..

其實以家都好文明架啦..女人嫁左唔一定咩都要聽哂男家說話
要識分咩事要堅持...咩事可以則則膊..


水晶宮

積分: 55578

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


348#
發表於 12-11-20 11:16 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

一定帶


子爵府

積分: 12322


349#
發表於 12-11-20 11:21 |只看該作者

回覆:EMILY428 的帖子

一定帶,禁親


伯爵府

積分: 16229


350#
發表於 12-11-20 11:21 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

例如:調轉角度來說.如果今次出殯不是外婆而是妳先生或者奶奶老爺..是但一個...甘妳帶晤帶個女去..送佢最後一程
sorry先同妳道歉先
外婆是妳媽媽亦是女女既外婆.冇她冇妳及女女.請尊敬先人..及帶女女送她最後一程...這樣妳就不會遺憾....
我爺爺即仔仔太公..上年走了..亦是我自己決定帶三歲仔仔送他最後一程兩日都有去....先人會保護自己親人的.....


珍珠宮

積分: 38085


351#
發表於 12-11-20 11:22 |只看該作者
只想對樓主丈夫講一句: what you think, you become


別墅

積分: 546


352#
發表於 12-11-20 11:22 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在#125 p.7)

一定帶!




侯爵府

積分: 20347


353#
發表於 12-11-20 11:25 |只看該作者
一定帶


子爵府

積分: 10659


354#
發表於 12-11-20 11:29 |只看該作者
本帖最後由 豬仔mama 於 12-11-20 11:32 編輯

一定帶, 婆婆咁親又咁錫孫女,
如果囡囡都想去, 就日頭送婆婆最後一程,食埋英雄宴,
早幾年我62走, 我囝囝當時3歲, 由夜晚守夜到第二日上山,食埋英雄宴先走,
囝囝同幾個表兄妹都係咁做, 完全冇問題呀,
我係媽媽, 我都好支持囝囝一定要去, 點解喺呢個時候仲攪咁多問題出來呢?
樓主, 你媽媽剛剛走咗, 你要保重
樓主c6應該體諒下太太!!!!


珍珠宮

積分: 48688

好媽媽勳章


355#
發表於 12-11-20 11:30 |只看該作者
這問題根本不用想, 婆婆係好親的親人, 一定會俾仔女送她最後一種, 要上山都係咁話.



男爵府

積分: 9209

BB防敏心得分享勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


356#
發表於 12-11-20 11:31 |只看該作者
支持你!
大家可以去我的文討論墾丁旅遊問題

http://www.baby-kingdom.com/foru ... &fromuid=713096


子爵府

積分: 14047


357#
發表於 12-11-20 11:34 |只看該作者

回覆:EMILY428 的帖子

6299,must 唔支持啦!問下如果轉左係佢,想唔想見個孫?




伯爵府

積分: 16229


358#
發表於 12-11-20 11:37 |只看該作者

引用:大家好,我係樓主C6見到有D朋友話我父母好自

原帖由 EMILY428 於 12-11-20 發表
大家好,我係樓主C6
見到有D朋友話我父母好自私
我忍唔住想講兩句
樓主c6..如果係你有事甘點呢..
因女女太細所以晤送你最後一程
請不要拎你鄉下既例黎..難謂你太太


珍珠宮

積分: 39471


359#
發表於 12-11-20 11:40 |只看該作者
婆婆咁親又咁錫佢,比我一定帶!人齊晒唯獨係無最錫既孫女,婆婆實心掛掛
幾年前我婆過身,我帶埋阿仔趕返香港送殯同送佢上位(骨灰位),阿仔得3個幾月大,出殯無帶佢去,但上位有帶不過無入庵堂,喺外面等。so far一樣無問題,健康活潑!我婆最錫我,未生B前應承過佢生完後會帶B探佢,雖然事與願違,但我都百無禁忌帶埋阿仔去送太婆上位,個人覺得呢d係盡孝,等婆婆去都去得安樂!
我唔介意人講亦無人因呢件事講過我,最緊要問心無愧!
人生不如意事十常八九,最緊要跌低咗識爬番起身!活在當下,珍惜所有。


大宅

積分: 2404


360#
發表於 12-11-20 11:41 |只看該作者
帶,你可以問下辦事的師傅係唔係可以比d野小朋友"妥",咁就大家安心。
你唔帶,第時一定會後悔

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo