影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   4


水晶宮

積分: 63436

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


341#
發表於 13-5-8 22:37 |只看該作者

引用:Quote:popocat+發表於+13-5-8+18:40+iPhone

原帖由 雪菜肉c 於 13-05-08 發表
佢地delete咪茅囉?

禾今日聽左3次 ,好開心
真係聽到個心卜卜跳架




水晶宮

積分: 63436

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


342#
發表於 13-5-8 22:40 |只看該作者

引用:Quote:MagDog+發表於+13-5-8+14:10+to+all,

原帖由 bb2 於 13-05-08 發表
有天真係好似未瞓醒咁聲....好可愛
好迷暈
唉吔!note 2 都save 唔到?咁請問有冇人save 到呀?




珍珠宮

積分: 48162

2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第二回 親子王國15週年勳章


343#
發表於 13-5-8 22:49 |只看該作者
本帖最後由 miu~miu 於 13-5-9 11:03 編輯

因為 magmag , 而寫下了因為有天而做的第一次, 也因此而引伸到我自己對 JYJ 三子的感覺, 不知不覺就愈寫愈多, 因為篇幅太長又好像離了題, 所以就有點猶豫是否應該 post 出來呢? 經過再三思量, 自己在想, 天屋姐姐雖然未曾見過真身, 也是每天在天屋相見啊, 感覺也像朋友一樣, 也因為 magmag 的原故啊, 也就不怕大家見笑, 想和各位天屋姐姐分享分享, 希望不要悶親大家啦 !!


因為朴有天, 而做出的第一次和各樣傻事

朴有天, 朴有天, 這個名字對我有什麼影響, 令我有什麼改變, 真不是三言兩話就可以說出來, 就單單要用時間, 腦汁寫下這些東西, 就已經是第一次吧!
我認識有天, 也像很多天屋姐姐一樣, 因為王世子, 有天的吸引力有多大呢? 我像瘋了一般翻箱倒篋去找他的資料, 認識他的過去, 看他的劇集, 聽他的歌, 就因為他而認識了 JYJ, 就更令我的生活 180度的改變!
我這個師奶呀, 從前也有喜歡的偶像, 我喜歡 beyond, 哥哥, 學友, 我會買碟, 看 MV, 看演唱會, 卻很理智, 不會買相, 儲相,追星, 現在ma, 我這個電腦白痴, 學人開網上相簿, 專門儲 JYJ 的相, 學人網上投票, 整個 facebook 也是 like 有天和 JYJ, 手機相簿, 手機wallpaper 當然不能是別個, 也學人 download 整 ringtone 的 apps, 自製鈴聲! 幾個月前, 傳Whats app 要收錢, 相公叫我裝 line, 我也沒有行動, JYJ 話有 line line 玩, 就立刻行動 download, 學人玩 line line 啦!
每日的車程, 就是聽他們的歌, 每天返工, 都要偷上天屋, 看看有天, 看看 JYJ 有什麼消息, 和天屋姐姐談談笑, 觀觀鳥, 晚上有時間就看劇, 看JYJ 的 dvd, 我這個孤寒的師奶, 一改作風, 為了要換 JYJ 的贈品, 想得到抽獎的機會, 希望去見 JYJ, 而換了整套的護膚品 !買 dvd, 買雜誌, 買周邊, 看演唱會, 劇集一看再看, 笑得瘋, 哭得狂, 悉心剪下報紙, 雜誌, 有關他們的報導都儲低收藏, my god sun, 這些是我會做的事情嗎?

我對JYJ三子的感覺

金俊秀, 小太陽呀, 性格可愛, 充滿正能量, 上台後像變了身一樣, 充滿感情的歌聲, 討厭愛情令我感動流淚, 跳舞跳得比 dancer更出色, 還跳得十分 sexy啊! 唱某些歌時, 更會散發出妖媚的神態, , 真精彩! 台下傻氣可愛的俊秀, 在台上簡直判若兩人呢 ! 演唱會中舞台劇的一段, 令人驚嘆不已, 未能現場看到俊秀的演唱會, 在我來說, 實在是一個遺憾呢!

金在中, 看過他的演唱會後, 愛他的程度, 竟強烈標升, 原因也在早前寫過啦就不再說了, 就說說現在的感覺吧, 他在三人當中, 就像哥哥一樣, 也是最成熟, 拘謹, 但我總覺得, 他的內心是最敏感, 最脆弱的一個, 像是有一道不能癒合的傷口, 看 thanksgiving con ,在最尾聲謝幕的時候, 就只有他一人, 強忍著眼, 到最後, 終於都哭了出來, 每次看到這裡, 我就忍不住和他一起哭, 就是非常痛心他的感覺!

朴有天, 難以言喻的一個人, 出色的演技和外型令人迷醉, 他率性, 真誠, 傻氣, 歌聲不像俊秀和在中那樣搶耳, 令人一聽難忘, 他的歌聲是要慢慢細味, 細意傾聽, 像在耳邊向你融融細話, 言而無盡的感覺, 他聰敏, 有才, 坦白說, 他很靚仔嗎? 又不是呀, 但呀, 有天就是有一股特別的氣質, 吸引著你的視線, 令你的視線不能從他身上移開! 要用多少形容詞才能道盡他的優點呢? 要怎樣才可訴盡對有天的愛呢? 可能就因為難以形容, 而就令人更加難以自拔吧!

JYJ 三子, 他們真誠, 勤奮, 努力, 有禮, 愛護 fans, 有著堅定不移的信念, 他們才華洋溢, 卻不自滿自大, 不卑不亢, 團結友愛, 感情深厚......... 怎麼像說不完的呢? 他們就是令我愈來愈愛, 好希望好希望有一日能夠親身看到他們的演唱會, 那就真是無憾了 ~~~

點評

elsawong    發表於 13-5-11 01:41
bb2    發表於 13-5-9 10:13
vicky_hin    發表於 13-5-9 09:22
gtc55    發表於 13-5-9 09:03
MeganMaMa    發表於 13-5-9 01:26
popocat    發表於 13-5-9 00:10
[img=500,400][/img]


珍珠宮

積分: 40438


344#
發表於 13-5-8 23:09 |只看該作者

引用:因為+magmag+,+而寫下了因為有天而做的第一

原帖由 miu~miu 於 13-05-08 發表
因為 magmag , 而寫下了因為有天而做的第一次, 也因此而引伸到我自己對 JYJ 三子的感覺, 不知不覺就愈寫愈 ...
miu~miu,我都諗咗好耐,真係因為MagMag,先至寫低,無論文字或言語表達對我嚟講是高難度呢..
mouth:



水晶宮

積分: 63436

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


345#
發表於 13-5-8 23:15 |只看該作者

引用:(170#及269#)「因為有天,+作出了什麼新嘗試

原帖由 ChrisWong 於 13-05-08 發表
(170#及269#)

「因為有天, 作出了什麼新嘗試, 改變..」MagMag, 妳都知我既好多喇 .. 都好呀, 趁機會簡略 ...
Chris, 有天令你重新再彈琴,好感動呀,fighting!
你令我都心思思起黎,我自己都幾年冇摺起過屋企個琴,為你保留的空位 ........ 請問有冇琴譜嘅link 呢?
拜託!




珍珠宮

積分: 40438


346#
發表於 13-5-8 23:15 |只看該作者

引用:因為+magmag+,+而寫下了因為有天而做的第一

原帖由 miu~miu 於 13-05-08 發表
因為 magmag , 而寫下了因為有天而做的第一次, 也因此而引伸到我自己對 JYJ 三子的感覺, 不知不覺就愈寫愈 ...
miu~miu,妳寫得好細膩呵,完全感受到妳對JYJ 既愛啊!



珍珠宮

積分: 40438


347#
發表於 13-5-8 23:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ChrisWong+於+13-05-08+發表(

原帖由 popocat 於 13-05-08 發表
Chris, 有天令你重新再彈琴,好感動呀,fighting!
你令我都心思思起黎,我自己都幾年冇摺起 ...
Popo,有呀,我明天先至俾妳啦,屋企部电腦相公仲修理ing ,我要佢今晚点都要搞定,不能無得睇明天百賞直播


珍珠宮

積分: 40438


348#
發表於 13-5-8 23:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ChrisWong+於+13-05-08+發表(

原帖由 popocat 於 13-05-08 發表
Chris, 有天令你重新再彈琴,好感動呀,fighting!
你令我都心思思起黎,我自己都幾年冇摺起 ...
Popo,magic castle,empty...都好正架,不過真係要靜心練,点樣先至靜到呢,我就係要等有天入伍,吾好俾有天耐吾耐出嚟電暈我先得囉 嗱,聽日又見到有天,真係靜吾到個心囉

點評

popocat  等你呀!many many thanks   發表於 13-5-8 23:50


大宅

積分: 3512


349#
發表於 13-5-8 23:32 |只看該作者
回覆 miu~miu 的帖子

Miu miu,
原來你文釆咁好,文章又充滿感情,咁你叫我點寫好,相形見拙。不過,爲了送別magmag, 惟有獻醜了。今天有點忙,只完成了一小段,希望magmag quit之前可以寫好。


男爵府

積分: 7621


350#
發表於 13-5-8 23:39 |只看該作者
ChrisWong 發表於 13-5-8 10:31
(170#及269#)

「因為有天, 作出了什麼新嘗試, 改變..」MagMag, 妳都知我既好多喇 .. 都好呀, 趁機會簡略 ...
Chris, 可否也給我share有天的曲譜,雖然我比你更耐冇彈過,但你講開又令我心癢癢想玩下


珍珠宮

積分: 40438


351#
發表於 13-5-8 23:41 |只看該作者

引用:Quote:ChrisWong+發表於+13-5-8+10:31+(170

原帖由 happyfarm 於 13-05-08 發表
Chris, 可否也給我share有天的曲譜,雖然我比你更耐冇彈過,但你講開又令我心癢癢想玩下 ...
Happyfarm,好呀 明天啦


珍珠宮

積分: 40438


352#
發表於 13-5-8 23:50 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥天屋韓舍~PART 12 ♥ ♥ ♥

今日line line完整版,有中字架

http://m.youtube.com/#/watch?v=pjlghkfLeAw&feature=youtu.be&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DpjlghkfLeAw%26feature%3Dyoutu.be


珍珠宮

積分: 40438


353#
發表於 13-5-8 23:54 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥天屋韓舍~PART 12 ♥ ♥ ♥

点解睇吾到既,妳地用电腦click吾click到呀?

點評

happyfarm  睇到啊,thanks  發表於 13-5-8 23:57


翡翠宮

積分: 93980


354#
發表於 13-5-8 23:56 |只看該作者
MIU~MIU,
thanks for sharing. 我真係好感動..你和CHRIS今天也分享了你們對有天, JYJ的感情. 雖然不長但真是有了翻天覆地的變化.

我們突然間變了小小IT人. 當然不單只是DL APPS看劇這麼簡單啦. 我記得去年SDA投票是要去韓文網站啊. 我也猜因為天屋你都是好遲才入天屋的. 只是太SHY不敢留言吧. 我們個個一齊吐糟有天, 俊秀和中.. 又跟他們同悲同喜. 幾十歲人還有這份心情, 其實都幾難得...LINE LINE, 看JYJ有關的BLOG中英, WEIBO, 十分充實.

我今早說過, 消費是必須的..最TROUBLESOME是不是下下有渠道. 但香港我們光顧的旺角迷你店, 我真是本人和介紹了很多jyj fans去shopping. 他們入的貨品越來越齊...以前不是的啊. 可想而知, 有價有市..最重要有沒有位放了.

jyj三子我真是因為有天是相逢在先有點先機才有點多關愛. 但我和你一樣, 三個都愛. 俊秀小太陽, 你看今天一開聲精精神神就笑, 比有天叫shut up又笑...俊秀的才藝也十分強..本身又乖..
在中本身如你說內心的不安因為身世, 因為太重情? 你看交際花相識滿天下, 5月3日胡狼來了在日本首日放影, 山下智久已經在blog說自己看了新上電視, 擺明捧在中場. 我也是看jyj thanksgiving in tokyo dome 見到在中哭的樣子. 我也忍不住跟住哭, 有天眼淚不太值錢了. 但連很少哭的在中哭. 我知他真是傷心.

我也絕對認同你對有天的看法. 就是有股吸引力, 高大威猛靚仔大把. 但偏偏是他? 老實說, 只在bk看看情況就知. 去年11月bk投票, 他是票王.當時我也說過在bk中受到最多不善良的聲音也是他. 反而有些疑似有失誤或官非的韓國男藝人所承受的批評也未如有天多.
我說過bk只是個小平台. 想你,..大中華有幾多大牌名明幫有天宣傳?! 范冰冰, 李小路, 安以軒, 吳奇隆...

我今早聽"找到了" 想著想著到現在他們都未上到台唱歌. 不過我相信 會好過來的.


翡翠宮

積分: 93980


355#
發表於 13-5-9 00:03 |只看該作者
這張雖不是高清, 但top view幾特別..


cute爆


這樣一笑. 百媚生.



翡翠宮

積分: 93980


356#
發表於 13-5-9 00:08 |只看該作者
有天太厲害, 搞到我們個個技癢癢, 心癢癢要pick-up piano.
有天話, "天屋姐姐們, 一齊jam歌啊"

點評

miu~miu  傻 b 有天你係咩偶像黎架, 蹲在張琴椅上彈琴  發表於 13-5-9 13:26


珍珠宮

積分: 40438


357#
發表於 13-5-9 00:16 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥天屋韓舍~PART 12 ♥ ♥ ♥

本帖最後由 ChrisWong 於 13-5-9 11:29 編輯

only有天line音頻,睇吾睇到呢?






翡翠宮

積分: 93980


358#
發表於 13-5-9 00:19 |只看該作者
好sleepy, 是連圖, 但巨圖. 明天見..good nite.

明天俊秀有"天命"ost release啊, 大發, ost小王子.



點評

vicky_hin    發表於 13-5-9 09:27


子爵府

積分: 14701


359#
發表於 13-5-9 00:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ChrisWong+於+13-05-08+發表(

原帖由 popocat 於 13-05-08 發表
Chris, 有天令你重新再彈琴,好感動呀,fighting!
你令我都心思思起黎,我自己都幾年冇摺起 ...
Popo,

雖然我唔識彈琴,不過呢個網有你要搵既野。
Search 給你保留的空位/東方神起/韓劇歌
http://www.poppiano.org/sheet/?id=8179



Waiting for YU


子爵府

積分: 14701


360#
發表於 13-5-9 00:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bb2+於+13-05-08+發表有天真

原帖由 popocat 於 13-05-08 發表
好迷暈。
唉吔!note 2 都save 唔到?咁請問有冇人save 到呀?



...
你等得就等我星期五或下個禮拜返黎整俾你



Waiting for YU

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo