跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 40434


341#
發表於 07-3-3 09:48 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

viennawong
同埋你bb有可能未ready去食固體食物, 你可以直頭停1個week, 只比奶佢飲, 之後再試, 唔好迫佢丫


大宅

積分: 2555


342#
發表於 07-3-3 12:56 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

有無mami 已經比燕窩粥 bb 食呀 ???

我亞媽就叫我由而家起每個星期比一次燕窩粥bb食喎, 咁第日bb既皮膚會滑d喎 =.= 但我就覺得燕窩太多蛋白質喇, 吾知 bb 而家食吾食得呢 ?!
張諾瑤 Yoyo 7/11~3.72 kg, 8/11~4.40 kg, 9/12~5.5 kg, 10/15~6.05 kg, 11/15~6.85kg, 1/12~7.8kg, 2/21~8.31kg, 7/16~9.2kg
張灝 Isaac 6/13~3.67kg, 7/16~4.74kg, 8/17~6.44kg, 10/24~8.34kg, 1/3~9.3kg, 7/17~11kg


禁止發言

積分: 3833


343#
發表於 07-3-3 13:15 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3348


344#
發表於 07-3-3 15:58 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

燕窩 --> 高蛋白質, 有激素
bb under 1 歲好似消化唔到 high potient (蛋白都係1歲之後先食)
如果家人有敏感, 會容易致敏喎


禁止發言

積分: 3833


345#
發表於 07-3-4 15:15 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2555


346#
發表於 07-3-5 12:53 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

sizrachel :

HIHI ~~ 細佬可能牛牙仔呀, 所以柯牙仔cc. 之前 yoyo 都有架, 仲一日柯三次添. =.=

我今個星期好鬼懶, 無煲到湯比 yoyo 添. eeee

原來d 燕窩咁高蛋白質架. 咁我都係等yoyo過左一歲先煮比佢食喇 ~ thx ^^
張諾瑤 Yoyo 7/11~3.72 kg, 8/11~4.40 kg, 9/12~5.5 kg, 10/15~6.05 kg, 11/15~6.85kg, 1/12~7.8kg, 2/21~8.31kg, 7/16~9.2kg
張灝 Isaac 6/13~3.67kg, 7/16~4.74kg, 8/17~6.44kg, 10/24~8.34kg, 1/3~9.3kg, 7/17~11kg


別墅

積分: 880


347#
發表於 07-3-5 13:06 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

細佬應該出牙仔..我細佬仲係做無牙公.
可唔可以煲d竹庶水,菊花茶呀, 用蜜冬煲紅蘿蔔水俾.我都試過用紅蘿蔔煲米水俾細佬飲.
今日細佬食 魚+蕃薯粥+菠菜, 飲蘋果雪梨豬展湯.



sizrachel 寫道:
今日 ,細佬有小小發燒 , 還有呵爛bo bo(小小似豆腐花) , 會會wu 牙呢 ? yo yo 有沒有這樣 ? 真擔心 ....有沒有新湯水可煲給細佬飲呀 ? 


禁止發言

積分: 3833


348#
發表於 07-3-5 14:59 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 3833


349#
發表於 07-3-5 15:02 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2641


350#
發表於 07-3-5 15:22 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

I want to know too. 火星人都有D燒(38.5度),尋日苛


別墅

積分: 880


351#
發表於 07-3-5 15:41 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

sizrachel,
細佬食完藥退咗燒未呀..
我記得家姊出牙時有發燒(唔係好高),有疴牙仔屎,牙肉有紅腫. 但食嘢無問題喎(因為佢好為食)...
你要俾多d水細佬飲呀...仲有小心d天氣,好似明天又開始涼.
細佬快d好番又可以食大歺.
sizrachel 寫道:
edmondshirley/SharonFu :
出牙仔會不會發燒 yo yo 出牙有沒有發燒 ?


別墅

積分: 880


352#
發表於 07-3-5 15:54 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

buu0605,
bb仔好多時都會無喇喇發燒...有時長高都會o架 (老人家叫骨節火),天氣轉變都會,出牙又會..
總之佢發燒時有3得(食得,玩得,瞓得)就唔洗驚.

[quote]
buu0605 寫道:
I want to know too. 火星人都有D燒(38.5度),尋日苛


大宅

積分: 1207


353#
發表於 07-3-5 16:14 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

我個仔都係咁呀! 昨天早上7點幾有D燒(38.5-7度),但冇其他毛病,後來到8點幾燒到39.1度。立即帶佢睇醫生, 醫生話應該係玫瑰診。仔仔冇胃口只食3安奶x4-5餐, 冇俾粥佢食因婆婆話發燒唔好食粥會比較難退燒,只好食奶及飲水。今天都未退燒,總之藥力一過又燒。晚上每隔1個鍾同仔仔量體溫(整晚冇點瞓),今天我還請了假陪仔仔,真係有些擔心 :-( :-(


禁止發言

積分: 3833


354#
發表於 07-3-5 17:11 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2555


355#
發表於 07-3-5 18:26 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

sizrachel 寫道:
edmondshirley/SharonFu :
出牙仔會不會發燒 yo yo 出牙有沒有發燒 ?


YOYO 出牙前有發燒呀, 仲入左醫院兩日添呀 ~ YOYO 出完疹, 就出牙喇 ~ 你要小心細佬既身體呀 ~~ 而家細佬退左燒未呀 ????

祝細佬早日康復 ~
張諾瑤 Yoyo 7/11~3.72 kg, 8/11~4.40 kg, 9/12~5.5 kg, 10/15~6.05 kg, 11/15~6.85kg, 1/12~7.8kg, 2/21~8.31kg, 7/16~9.2kg
張灝 Isaac 6/13~3.67kg, 7/16~4.74kg, 8/17~6.44kg, 10/24~8.34kg, 1/3~9.3kg, 7/17~11kg


大宅

積分: 2555


356#
發表於 07-3-5 18:29 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

sizrachel 寫道:
食了藥 有小小 ,藥力一過又燒, 晚上要好好照顧他,,,,,,他今`天食了小小粥, 飲了小小奶,,,,,食藥就慘啦, 呱呱聲,,,,喊,


YOYO 都係呀, 食左藥就退燒, 藥力退左又燒番..... 不過吾知點解 YOYO 就好鐘義食藥水既 ??!!
張諾瑤 Yoyo 7/11~3.72 kg, 8/11~4.40 kg, 9/12~5.5 kg, 10/15~6.05 kg, 11/15~6.85kg, 1/12~7.8kg, 2/21~8.31kg, 7/16~9.2kg
張灝 Isaac 6/13~3.67kg, 7/16~4.74kg, 8/17~6.44kg, 10/24~8.34kg, 1/3~9.3kg, 7/17~11kg


大宅

積分: 2555


357#
發表於 07-3-5 18:33 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

SweetBaby2006 寫道:
我個仔都係咁呀! 昨天早上7點幾有D燒(38.5-7度),但冇其他毛病,後來到8點幾燒到39.1度。立即帶佢睇醫生, 醫生話應該係玫瑰診。仔仔冇胃口只食3安奶x4-5餐, 冇俾粥佢食因婆婆話發燒唔好食粥會比較難退燒,只好食奶及飲水。今天都未退燒,總之藥力一過又燒。晚上每隔1個鍾同仔仔量體溫(整晚冇點瞓),今天我還請了假陪仔仔,真係有些擔心 :-( :-(


YOYO 之前出玫瑰疹都係咁呀, 發燒去到102度添, 成個人瘦晒... 講真,,,,, BB 病左, 仲慘過自已有病. :-( :-(

不過玫瑰疹好快退架. 你吾使太過擔心 ~~~~
張諾瑤 Yoyo 7/11~3.72 kg, 8/11~4.40 kg, 9/12~5.5 kg, 10/15~6.05 kg, 11/15~6.85kg, 1/12~7.8kg, 2/21~8.31kg, 7/16~9.2kg
張灝 Isaac 6/13~3.67kg, 7/16~4.74kg, 8/17~6.44kg, 10/24~8.34kg, 1/3~9.3kg, 7/17~11kg


大宅

積分: 1207


358#
發表於 07-3-6 10:41 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

edmondshirley

多謝你的關心 請問YOYO 之前出玫瑰疹發燒了多少天呀? 今天早上仔仔還有發燒(37.9-38.4), 又冇胃口食水又不肯飲:-( :-( , 點算好


珍珠宮

積分: 40434


359#
發表於 07-3-6 10:56 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

SweetBaby2006 寫道:
edmondshirley

多謝你的關心 請問YOYO 之前出玫瑰疹發燒了多少天呀? 今天早上仔仔還有發燒(37.9-38.4), 又冇胃口食水又不肯飲:-( :-( , 點算好


玫瑰疹通常燒3-5日, 一退晒燒就會出疹, d疹出3日左右就會退, 好多小朋友都會出, 唔係一d嚴重病, 冇咩野, 放心啦
到真係出疹時, 煲d竹庶水比佢飲, 清下d毒, 就可以


禁止發言

積分: 3833


360#
發表於 07-3-6 17:54 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo