Re: BB今日食D咩 ?!
SweetBaby2006 寫道:
我個仔都係咁呀! 昨天早上7點幾有D燒(38.5-7度),但冇其他毛病,後來到8點幾燒到39.1度。立即帶佢睇醫生, 醫生話應該係玫瑰診。仔仔冇胃口只食3安奶x4-5餐, 冇俾粥佢食因婆婆話發燒唔好食粥會比較難退燒,只好食奶及飲水。今天都未退燒,總之藥力一過又燒。晚上每隔1個鍾同仔仔量體溫(整晚冇點瞓),今天我還請了假陪仔仔,真係有些擔心 :-( :-(
YOYO 之前出玫瑰疹都係咁呀, 發燒去到102度添, 成個人瘦晒... 講真,,,,, BB 病左, 仲慘過自已有病. :-( :-(
不過玫瑰疹好快退架. 你吾使太過擔心 ~~~~
張諾瑤 Yoyo 7/11~3.72 kg, 8/11~4.40 kg, 9/12~5.5 kg, 10/15~6.05 kg, 11/15~6.85kg, 1/12~7.8kg, 2/21~8.31kg, 7/16~9.2kg
張灝 Isaac 6/13~3.67kg, 7/16~4.74kg, 8/17~6.44kg, 10/24~8.34kg, 1/3~9.3kg, 7/17~11kg