立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1992
heiray1 寫道: kgpooh2:你就好啦,一出聲佢就肯聽你講,我就慘喇 :cry: :cry:
積分: 4316
heiray1 寫道: paiwai :我有時做緊嘢,叫個衰佬睇下個仔,佢無睇仔之餘仲望住個電視眼驚個電視走咗去咁,個仔去咗邊佢都唔知 :evil: :evil:
積分: 2368
Dobe 寫道: 唉~~~我覺得女好過仔,女會定性d,仔好惡教!! :-(
積分: 2087
Dobe 寫道: 我走喇,好累呀.....飲支啤酒抖一抖,byebye 明晚見!!
kgpooh2 寫道: 我想問吓你地老公係你父母眼中印象好唔好算唔算好仔呀 ?
paiwai 寫道: kgpooh: 咁早訓.......明天囡囡返playgroup呀? 早抖
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy