在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1992


3581#
發表於 04-10-1 00:47 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray1 寫道:
kgpooh2:你就好啦,一出聲佢就肯聽你講,我就慘喇 :cry: :cry:



[size=small]咪係囉,老闆直頭一路警告一路做比你睇呀,真係火都黎 :evil:


大宅

積分: 4316


3582#
發表於 04-10-1 00:47 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray1 寫道:
paiwai :我有時做緊嘢,叫個衰佬睇下個仔,佢無睇仔之餘仲望住個電視眼驚個電視走咗去咁,個仔去咗邊佢都唔知 :evil: :evil:


[size=large]一模一樣呀~~男人~~(佢無事架...佢咪玩緊law..無野呀!!!) :evil:

我去洗奶樽15分鐘返來...等我呀 :mrgreen:


大宅

積分: 2368


3583#
發表於 04-10-1 00:50 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

Dobe :我都覺呀,男仔真係好曳 :evil: :evil:
Dobe 寫道:
唉~~~我覺得女好過仔,女會定性d,仔好惡教!! :-(
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 1992


3584#
發表於 04-10-1 00:52 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

[size=large]唉~~~真想死!! :-(


大宅

積分: 1992


3585#
發表於 04-10-1 00:54 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

我走喇,好累呀.....飲支啤酒抖一抖,byebye
明晚見!!


大宅

積分: 2368


3586#
發表於 04-10-1 00:56 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai :出街就會好d架,佢一定睇住大佬,因為大佬一定要佢抱,我就舒服晒 :mrgreen: :mrgreen: 我寧願攞嘢
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2368


3587#
發表於 04-10-1 00:58 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

Dobe :唔使死喎我陪你喎 :mrgreen: :mrgreen:
聽日見啦
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2087


3588#
發表於 04-10-1 00:59 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

Dobe 寫道:
我走喇,好累呀.....飲支啤酒抖一抖,byebye
明晚見!!

dobe


大宅

積分: 4316


3589#
發表於 04-10-1 01:00 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray: 你都好呀...我個仔出街都係要我抱架...而家又唔肯坐車...頭都痛呀....手又累...

dobe: bye bye


大宅

積分: 2368


3590#
發表於 04-10-1 01:05 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai :咁就慘喇,有排攰呀 :exclaim: :exclaim:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 4316


3591#
發表於 04-10-1 01:10 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray:係呀行一條街就要我抱...一係放手比佢自由行就肯...佢一唔比我拖我就抱起佢唔比佢自己行... 所以成日恰我...有時我唔比佢自己行佢先死死地氣拖爸爸或者阿姨law...一放手好似馬騮仔咁...唉


大宅

積分: 2087


3592#
發表於 04-10-1 01:14 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

我想問吓你地老公係你父母眼中印象好唔好算唔算好仔呀 ?


大宅

積分: 4316


3593#
發表於 04-10-1 01:20 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

我老公係我奶奶同親戚心目中都算好仔架....(不過佢阿媽都知佢係火燭鬼..人心急...同一d都唔細心law....比起一d衰男人來講都算係好仔o既(對情人來講就....哈...哈...無眼睇lu)


大宅

積分: 2368


3594#
發表於 04-10-1 01:20 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh2 :我諗ok卦 :mrgreen: :mrgreen:
kgpooh2 寫道:
我想問吓你地老公係你父母眼中印象好唔好算唔算好仔呀 ?
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2087


3595#
發表於 04-10-1 01:29 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

早抖 heiray1 & paiwai


大宅

積分: 2368


3596#
發表於 04-10-1 01:35 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

我都走喇
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 4316


3597#
發表於 04-10-1 01:36 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh: 咁早訓.......明天囡囡返playgroup呀? 早抖


大宅

積分: 4316


3598#
發表於 04-10-1 01:38 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray : goodnight


大宅

積分: 2087


3599#
發表於 04-10-2 00:16 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai 寫道:
kgpooh: 咁早訓.......明天囡囡返playgroup呀? 早抖

今個星期2堂都唔駛返因2堂都係紅色假期.


大宅

積分: 2087


3600#
發表於 04-10-2 00:21 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

今晚真係好大風吹到大門"砰砰聲"好恐怖呀 ! :-| :-|

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo