媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6804


3581#
發表於 04-8-2 17:17 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

.


男爵府

積分: 5570


3582#
發表於 04-8-2 17:18 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

cherrylung,
係呀~~但係未決定去邊處Tea.....

kittyhkbb,
我無意見~~食嘜都得!


男爵府

積分: 6150


3583#
發表於 04-8-2 17:20 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

[size=medium]kittyhkbb & ivybibi

只要係Shatin,度度都no problem
不過我o地都幾多BB呢,咁邊度可以坐得舒服D呢??


大宅

積分: 4894


3584#
發表於 04-8-2 17:20 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

cherrylung~
係呀...睇o下有無咩地方更加平夾抵呀...(因為好多個"單拖"抱住bb都唔係幾食到野)


男爵府

積分: 6804


3585#
發表於 04-8-2 17:24 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

baby111, cherrylung, ivybibi, 係呀,食係其次,最緊要搵個地方夠大,方便d


男爵府

積分: 5570


3586#
發表於 04-8-2 17:28 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

收工啦~~~已經超時工作啦!886!see u tonight...


男爵府

積分: 6804


3587#
發表於 04-8-2 17:29 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

ivybibi, can u tell me what is your job, u can leave so early gei?

Dear all, I also leave la, talk later, take care, miss ya~ :lol:


男爵府

積分: 6150


3588#
發表於 04-8-2 17:36 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

[size=large]814 3:00pm Tea 一 Tea 投票處

1. Pizza Hut
2. Spaghetti House
3. 香辣屋
4. ruby tuesday
5. 帝都酒店
6. 金牛苑
7. A-1 bakery
8. A-1 後面o個間餐廰(唔記得個名)
9. 大排檔
10. Please suggest


大宅

積分: 4894


3589#
發表於 04-8-2 17:46 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

[size=large]814 3:00pm Tea 一 Tea 投票處

1. Pizza Hut
2. Spaghetti House
3. 香辣屋
4. ruby tuesday
5. 帝都酒店
6. 金牛苑
7. A-1 bakery
8. A-1 後面o個間餐廰(唔記得個名)
9. 大排檔
10. 維苑(戲院附近)
11.Please suggest


男爵府

積分: 6150


3590#
發表於 04-8-2 17:51 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

[size=large]814 3:00pm Tea 一 Tea 投票處

1. Pizza Hut
2. Spaghetti House
3. 香辣屋
4. ruby tuesday
5. 帝都酒店
6. 金牛苑
7. A-1 bakery
8. A-1 後面o個間餐廰(唔記得個名)
9. 大排檔
10. 維苑(戲院附近)
11.Please suggest

[size=medium]當日邊個會係車手? (Hee Hee! I mean 推BB車),要睇睇有冇地方放車仔呢!

車手1號 cherrylung


大宅

積分: 1514


3591#
發表於 04-8-2 17:59 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

[size=large]814 3:00pm Tea 一 Tea 投票處

當日邊個會係車手? (Hee Hee! I mean 推BB車),要睇睇有冇地方放車仔呢!

車手1號 cherrylung
車手2號 limma


男爵府

積分: 8385


3592#
發表於 04-8-2 18:08 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

limma,
如果book bb house洗唔洗話佢知bb name or影幾多筒??


大宅

積分: 1514


3593#
發表於 04-8-2 18:11 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

mandymfl~~

星期六我放六點呀, 真係緣慳一面呀!!


mandymfl 寫道:
limma,

yuling 都係後生靚靚媽咪, 你放幾點呀, 我地約左4:30 and 5:00pm喎!

[quote]
limma 寫道:
mandymfl~~

其實我都好想見下yuling, 因為我未生時係ATV已經同佢傾過計, 不過到而家都仲未見到佢呀!! 今個星期六我又要返工呀, 如果唔係上去睇下你地都好呀!!
![/quote]


大宅

積分: 1514


3594#
發表於 04-8-2 18:12 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

Mrs Ting~~

唔駛架, 留底你貴姓就得架la!!!


男爵府

積分: 8385


3595#
發表於 04-8-2 18:17 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

limma,
thanks...pls check pm also. :mrgreen:


大宅

積分: 2476


3596#
發表於 04-8-2 18:45 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

DEAR ALL,

因技術問題, 亨亨d 相仲未scan到, 敬請原諒!


大宅

積分: 1510


3597#
發表於 04-8-2 18:45 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

thank you同我share既mami.其實我都知愷然需要d乜,不過可能日對夜對真係好煩,所以有d偏激左.如果佢係日頭太顛我可以理解,但事實唔係呢.我知我要加倍努力架喇!
今日下午我覺得自己對愷然有d唔妥,我對佢視而不見,佢要我抱我唔理佢.好彩只係好短時間,我覺得當時自己有d憂鬱,唔想理佢亦唔想對住佢.突然驚覺自己係咪有d產後抑鬱呢??!!因為產後抑鬱產後一年都有可能出現,咁就醒覺知道自己唔可以咁對佢,然後就冇野喇!我會再睇下,如果再有咁既feeling我會請個媬母,因為我怕自己精神上會傷害到愷然 :-( :exclaim:


大宅

積分: 2476


3598#
發表於 04-8-2 18:45 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

[size=large]814 3:00pm Tea 一 Tea 投票處

當日邊個會係車手? (Hee Hee! I mean 推BB車),要睇睇有冇地方放車仔呢!

車手1號 cherrylung
車手2號 limma
車手3號 poonhui


另外,個人覺得新城市二期果邊d食肆會靜d,無一期咁多人. 我會投 1. royal park hotel (bb同媽咪都會坐得舒服d) 2. pizza hut 因果邊好似大d, 同埋影相都會光猛d. 其他食肆相對較暗.

1. royal park hotel (bb同媽咪都會坐得舒服d)
2. pizza hut (光猛d, 如安排近落地玻璃果邊仲好)

至於人數, 請預我兩大1B先, 如果個個都單拖, 我會叫老公車完我自己去行下街先返來接我, 你地有幾多人都同老公出席呢?


男爵府

積分: 5570


3599#
發表於 04-8-2 19:24 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

[size=large]814 3:00pm Tea 一 Tea 投票處

當日邊個會係車手? (Hee Hee! I mean 推BB車),要睇睇有冇地方放車仔呢!

車手1號 cherrylung
車手2號 limma
車手3號 poonhui
車手4號 ivybibi



男爵府

積分: 5570


3600#
發表於 04-8-2 19:34 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

kittyhkbb,
我係一間化學產品公司度做打雜﹝即秘書﹞。點解叫打雜,因為公司大小事務都關我事,連老闆隻狗痾ng ng有蟲都關我事﹝真架!我剛才係公司最後一件工作就你幫佢打電話問獸醫﹞,咁你話我係唔係同打雜無分別!
但係這份工我都捱左成10年﹝好似今年係第11年﹞,所以我決定係度做到退休或者等我老闆炒我﹝咁有長期服務金﹞。
我的正常工作時間係朝九晚五,但可惜珈瑋仔出左世之後,我每日的工作時間變左朝十晚五。 ﹝因為我遲到﹞

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo