跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3581#
發表於 08-9-28 23:20 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-9-28 23:03 發表

甘d鼻水多唔多?如果多就要睇多次啦,唔係變黃色就煩啦

鼻水一時時多~醫生之前比左d勁藥..不過都冇食, 只係食收鼻水


男爵府

積分: 7796


3582#
發表於 08-9-28 23:27 |只看該作者
原文章由 LamCoco 於 08-9-28 16:25 發表
到~~~ 我有D作感冒, 食咗藥瞓一覺, 啱啱醒返, 又好似好好多~ mouth:

你要休息多啲喇~~~~~~~


男爵府

積分: 7796


3583#
發表於 08-9-28 23:27 |只看該作者
原文章由 日落 於 08-9-28 22:48 發表

睇過一次~之前發燒..果次
不過依家仲有鼻水~唔知帶唔帶佢睇多次好

睇多次會唔會穩陣啲啊......


男爵府

積分: 7796


3584#
發表於 08-9-28 23:28 |只看該作者
原文章由 BiscuitBB 於 08-9-27 19:01 發表
咁我地要快d搵日出黎tea一tea聽你訴苦啦!

真係要喇......



子爵府

積分: 11870


3585#
發表於 08-9-28 23:32 |只看該作者
原文章由 日落 於 08-9-28 23:20 發表

鼻水一時時多~醫生之前比左d勁藥..不過都冇食, 只係食收鼻水

再溜鼻水就睇多次啦
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


3586#
發表於 08-9-28 23:37 |只看該作者
呢2日勁忙......好

上嚟 say hi... 就要


子爵府

積分: 11870


3587#
發表於 08-9-28 23:45 |只看該作者
原文章由 joyjoy815 於 08-9-28 23:37 發表
呢2日勁忙......好

上嚟 say hi... 就要

我都訓啦
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


大宅

積分: 4180


3588#
發表於 08-9-29 00:01 |只看該作者

咁 我都


Good Nite

做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


大宅

積分: 4072


3589#
發表於 08-9-29 07:08 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-9-27 11:00 發表
乜唔係你媽咪幫手, 會有多D時間上黎咩!

BTW, 你媽咪有冇帶D乜BB野比你呀? 之前見你諗D野點PACK好, 怕會壓爛.


我費時成日對住部電腦,好似淨低佢一個人咁,所以都少開電腦,仲有佢成日都會叫我早 d 瞓,言言瞓就一齊瞓咁,所以多人分擔咗,多咗休息,唔駛煮飯,間屋企理咗,但係唔係上網時間多咗囉!

星星餅家姐話買唔到,不過都帶咗好多嘢嚟,猴棗散、一個大玩具、cc 樂棉、中文字咭 (本來唔諗住用,但後來發覺要言言响英國學中文真係要試吓科學 d o既方法)、多個紅白藍 (用嚟裝要收起o既 bb 衫好方便)、發燒貼…… 其實仲有一 set 地墊,不過今次上唔到 plane,因為 cheap cheap BA 呢家只準一人帶一個寄倉 luggage,我哋又唔知,結果 3 人同行 4 件行理變咗即場拆嘢,4 變 3 咁,好彩我一早叫媽咪用紅白藍載言言玩具同埋濕星嘢,個袋仲有空位淨先可以入到言爸好友o既行李,佢同女朋友過嚟玩順便帶我媽咪過嚟,所以比較少行李。


大宅

積分: 4072


3590#
發表於 08-9-29 07:12 |只看該作者
原文章由 LamCoco 於 08-9-28 16:25 發表
到~~~ 我有D作感冒, 食咗藥瞓一覺, 啱啱醒返, 又好似好好多~ mouth:


唉!我都有少少作病,前日開始口嚨痛,好番 d 但反而之前無咳呢家多咗一兩聲……


大宅

積分: 4072


3591#
發表於 08-9-29 07:13 |只看該作者
原文章由 kawaiimama 於 08-9-28 23:28 發表

真係要喇......


你要加油,頂住呀!笑笑笑笑……不斷笑住咁呀!


大宅

積分: 3481


3592#
發表於 08-9-29 10:11 |只看該作者
原文章由 little-angie 於 08-9-26 18:30 發表


佩 ying 咁鍾意叫,第日大 d 送去去學唱歌,話唔定第日可以變女高音啊!


oh....女高音就唔知有冇佢份
但嘈交應該怕左佢
佩ying可能遺傳埋佢老豆聲大大啦


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


3593#
發表於 08-9-29 11:07 |只看該作者
餅B .....森永細仔茅樹

http://www.cfs.gov.hk/tc_chi/whatsnew/whatsnew_fstr/files/Type(1)List_of_sat_Infant_formula_milk_powder_27092008.pdf

see serial 45.....


大宅

積分: 4180


3594#
發表於 08-9-29 11:56 |只看該作者
sigh ... 日日都有新野出樹 ... 我的至愛M&M呀

原文章由 joyjoy815 於 08-9-29 11:07 發表
餅B .....森永細仔茅樹

http://www.cfs.gov.hk/tc_chi/whatsnew/whatsnew_fstr/files/Type(1)List_of_sat_Infant_formula_milk_powder_27092008.pdf

see serial 45.....
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


洋房

積分: 436


3595#
發表於 08-9-29 14:21 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-9-29 11:56 發表
sigh ... 日日都有新野出樹 ... 我的至愛M&M呀


仲有大肚時成日食O既 OREO
BB健康,快高長大!!!!


子爵府

積分: 11870


3596#
發表於 08-9-29 21:46 |只看該作者
原文章由 joyjoy815 於 08-9-29 11:07 發表
餅B .....森永細仔茅樹

http://www.cfs.gov.hk/tc_chi/whatsnew/whatsnew_fstr/files/Type(1)List_of_sat_Infant_formula_milk_powder_27092008.pdf

see serial 45.....
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


大宅

積分: 3763


3597#
發表於 08-9-29 22:20 |只看該作者
Thank you晒呀, Joyjoy
宜家知無事, 真係安樂晒 lu

原文章由 joyjoy815 於 08-9-29 11:07 發表
餅B .....森永細仔茅樹

http://www.cfs.gov.hk/tc_chi/whatsnew/whatsnew_fstr/files/Type(1)List_of_sat_Infant_formula_milk_powder_27092008.pdf

see serial 45.....


大宅

積分: 3763


3598#
發表於 08-9-29 22:22 |只看該作者
幾時? 幾時? 快d約

原文章由 kawaiimama 於 08-9-28 23:28 發表

真係要喇......


大宅

積分: 3763


3599#
發表於 08-9-29 22:24 |只看該作者
係啦, 我都好 like 食 M&M既花生朱古力架

原文章由 YYZ 於 08-9-29 11:56 發表
sigh ... 日日都有新野出樹 ... 我的至愛M&M呀


男爵府

積分: 8233


3600#
發表於 08-9-29 23:09 |只看該作者
今日同諾諾去左check, 照左u/s, 腎同bladder都very good, 等埋個urine test report就ok晒~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo