跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1679


3601#
發表於 08-4-30 10:10 |只看該作者
多謝報料... 我問吓隻傻豬心怡先!


原文章由 webjen 於 08-4-30 09:58 發表
QQ 話聽日要去公園執樹葉,要星期 5 帶番學 老師話架wor :lol
:-D 歡迎到我的Blog  :-D


大宅

積分: 1679


3602#
發表於 08-4-30 10:11 |只看該作者
想問... 大家交咗留位費未??
:-D 歡迎到我的Blog  :-D


珍珠宮

積分: 46382


3603#
發表於 08-4-30 10:29 |只看該作者
原文章由 MaMehar 於 08-4-30 10:11 發表
想問... 大家交咗留位費未??


交左!!

尋日 QQ 話有個哥哥搶左心怡個玩具,佢幫心怡搶番番黎
估唔到佢人仔細細會強出頭
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


男爵府

積分: 9669


3604#
發表於 08-4-30 11:22 |只看該作者
nc講話送比我播,但轉頭見到爸爸,又話爸爸送比你呀!唉!


原文章由 MaMehar 於 08-4-29 16:05 發表
個圖工係我ka???
心怡無講過喎... 我以為係佢自己ka, 我見佢好鍾意咁.. 不過, 都爛咗.


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3605#
發表於 08-4-30 14:25 |只看該作者
唔通又係考記性 咁我提唔提yy好呢 無聽佢講過wor 如果真係考佢記性...我就一定唔會問佢喇...希望佢衰一次下次會自己記住啦
原文章由 webjen 於 08-4-30 09:58 發表
QQ 話聽日要去公園執樹葉,要星期 5 帶番學 老師話架wor :lol

[ 本文章最後由 portiabb 於 08-4-30 14:29 編輯 ]


男爵府

積分: 9669


3606#
發表於 08-4-30 16:13 |只看該作者
nc都冇提過,唔通唔記得左,我都唔提佢,等佢回到學校冇的時候,睇佢點應付或自己唸下點先!

原文章由 portiabb 於 08-4-30 14:25 發表
唔通又係考記性 咁我提唔提yy好呢 無聽佢講過wor 如果真係考佢記性...我就一定唔會問佢喇...希望佢衰一次下次會自己記住啦 ...


男爵府

積分: 8476


3607#
發表於 08-4-30 16:53 |只看該作者
各位, 我個仔叫niklaus呀, 多多指教, 佢幾怕醜架, 我怕佢中途轉校會唔適應, 請你地多多關照呀

星期五要著體育服, 但未有貨, 所以佢會著平日校服加運動鞋

你地多唔多係會番埋星期六架? 星期六係咪興趣班only?

想問下交什麼留位費?


珍珠宮

積分: 46382


3608#
發表於 08-4-30 17:41 |只看該作者
原文章由 niklaus903 於 08-4-30 16:53 發表
各位, 我個仔叫niklaus呀, 多多指教, 佢幾怕醜架, 我怕佢中途轉校會唔適應, 請你地多多關照呀

星期五要著體育服, 但未有貨, 所以佢會著平日校服加運動鞋 ops:" />

你地多唔多係會番埋星期六架? 星期六係 ...


一,三,五係普通學服,二四係運動服呀!

QQ 會番星期六,通常,玩下,做手工,食埋 lunch 先走!

學期中會交下學年留位費的!
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3609#
發表於 08-4-30 17:45 |只看該作者
中文名係咩呀...yy呢排都有話有新同學仔...但係我就聽唔到佢講咩名 ...yy sat會返ga...不過12點就接走...無係學校上興趣班 留位費即係留定08/09年ge留位費...可能驚我地轉校又唔聲掛...所以要交囉...我都唔知其他學校其實已經讀緊仲駛唔駛比
原文章由 niklaus903 於 08-4-30 16:53 發表
各位, 我個仔叫niklaus呀, 多多指教, 佢幾怕醜架, 我怕佢中途轉校會唔適應, 請你地多多關照呀

星期五要著體育服, 但未有貨, 所以佢會著平日校服加運動鞋

你地多唔多係會番埋星期六架? 星期六係 ...


公爵府

積分: 26028

好媽媽勳章


3610#
發表於 08-4-30 18:57 |只看該作者
有ar, chloe一放學就同我講條頸鍊係送俾我既

原文章由 webjen 於 08-4-29 15:10 發表


星期六有番學o既小朋友媽咪,有無收到個圖工,好似條頸鍊咁o既,話係母親節禮物,開心 c 我 ...


公爵府

積分: 26028

好媽媽勳章


3611#
發表於 08-4-30 19:00 |只看該作者
chloe尋日放學都講佐要帶樹葉, 仲話要去公園執

原文章由 webjen 於 08-4-30 09:58 發表
QQ 話聽日要去公園執樹葉,要星期 5 帶番學 老師話架wor :lol


公爵府

積分: 26028

好媽媽勳章


3612#
發表於 08-4-30 19:02 |只看該作者
交o左la

原文章由 MaMehar 於 08-4-30 10:11 發表
想問... 大家交咗留位費未??


公爵府

積分: 26028

好媽媽勳章


3613#
發表於 08-4-30 19:11 |只看該作者
尋日去接chloe放學, ms tong記錯我係其他學生既家長, 搞o左一排先同我話好似黎人接走o左, 但嗰時chloe剛係課室走出黎, 佢先知搞錯人mouth:

nc同心怡一見到我就好興奮o甘叫我, 好似好耐無見過我o甘 yy就掛住睇tv, chloe話睇迪士尼vcd, 見佢地成班小朋友睇到係o甘笑, 真係好可愛


珍珠宮

積分: 46382


3614#
發表於 08-4-30 22:35 |只看該作者
原文章由 chloemummum 於 08-4-30 19:11 發表
尋日去接chloe放學, ms tong記錯我係其他學生既家長, 搞o左一排先同我話好似黎人接走o左, 但嗰時chloe剛係課室走出黎, 佢先知搞錯人mouth:

nc同心怡一見到我就好興奮o甘叫我, 好似好耐無見過我o甘 yy就掛 ...


個個都好耐無見你
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


珍珠宮

積分: 46382


3615#
發表於 08-4-30 22:35 |只看該作者
原文章由 webjen 於 08-4-30 17:41 發表


一,三,五係普通學服,二四係運動服呀!

QQ 會番星期六,通常,玩下,做手工,食埋 lunch 先走!

學期中會交下學年留位費的!


今日收到通告,今個星期 5 真係著運動衫,迎奧運
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


男爵府

積分: 8476


3616#
發表於 08-4-30 22:53 |只看該作者
佢叫做洪煜楠呀, 今日係舊學校last day, 工人姐姐同我講有日佢流住少少眼淚同佢講好掛住而家間學校, 今日佢番學鬧情緒, 放學時爸爸接佢, 頭先話我知放學時同老師小朋友講bye bye 時佢都喊, 今晚佢既情緒依然未係好穏定, 估唔到咁細個都有離別既傷心, 希望佢番新學校好快可以適應同好快會好鍾意新環境新老師新同學. 佢由N1讀到而家突然轉校, 其實我都好唔捨得.


別墅

積分: 713


3617#
發表於 08-5-2 19:14 |只看該作者
多謝大家報料.zoe直頭提都無提過 .我想問有個花型盒係咩嚟?條鍊又放唔入


大宅

積分: 1679


3618#
發表於 08-5-3 09:19 |只看該作者
心怡無花形盒喎...

另外, 大家見唔見噚日張通告? o係邊度有咁大塊卵石? 係唔係表面滑滑放o係魚缸內o個啲?


原文章由 catcathy 於 08-5-2 19:14 發表
多謝大家報料.zoe直頭提都無提過 .我想問有個花型盒係咩嚟?條鍊又放唔入
:-D 歡迎到我的Blog  :-D


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3619#
發表於 08-5-3 09:36 |只看該作者
我返到去都忍唔住問左佢幾次...friday有無野要帶返學校呀....yy諗都無諗就話無...幾次都話無咁我都無話可說...由佢無得交啦...到尋日返到home都完全矛提過自己漏帶野 咩花型盒
原文章由 catcathy 於 08-5-2 19:14 發表
多謝大家報料.zoe直頭提都無提過 .我想問有個花型盒係咩嚟?條鍊又放唔入


男爵府

積分: 9669


3620#
發表於 08-5-3 10:11 |只看該作者
應該是啦,我想去海難搵先搵到啦!幾時要帶?


原文章由 MaMehar 於 08-5-3 09:19 發表
心怡無花形盒喎...

另外, 大家見唔見噚日張通告? o係邊度有咁大塊卵石? 係唔係表面滑滑放o係魚缸內o個啲?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo