在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4316


3601#
發表於 04-10-2 00:38 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh: 明天番風呀.....(((((各位穿多件衫啦)))))........

heiray:sorry今日聽唔到你o既電話之後我訓左覺呀...醒番打你手提打唔通.....唔好意思呀~~

今日我去左尖東睇煙花(勁多人), 柏維仔一路睇一路拍心口 (驚)但係又頭都無轉WOR....眼甘甘望住之後就指住笑LA....因為D砰砰聲佢有D驚呀....不過真係幾靚呀....你地有無睇呀?


大宅

積分: 4316


3602#
發表於 04-10-2 02:25 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

[size=medium]你地唔來架))))我閃la....等到我發左"毛"啦....byebye


複式洋房

積分: 437


3603#
發表於 04-10-2 17:04 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh2:

hi! 我女女今日報左激活playgroup!
11:15嗰班!你女女好似都係讀激活playgroup?


大宅

積分: 2087


3604#
發表於 04-10-2 23:11 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

ChristyMammy
係之前啦我個女返到6月無返,因到咗2歲無得返playgroup要選擇NC班 你個女返11:15係咪2小時呀?依家晏咗以前返9:30
ChristyMammy 寫道:
kgpooh2:

hi! 我女女今日報左激活playgroup!
11:15嗰班!你女女好似都係讀激活playgroup?


大宅

積分: 2087


3605#
發表於 04-10-2 23:24 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray1
你今朝有無去個到呀 ?? :mrgreen:


大宅

積分: 2368


3606#
發表於 04-10-3 00:49 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh2 :我今日有事無去到呀,你就唔知醒啦 :mrgreen: :mrgreen:
咁有無去打針呀 ?-( ?-(
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2087


3607#
發表於 04-10-3 01:08 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

無打針呀.佢爸爸話今日啱啱先轉涼話唔好打住.


複式洋房

積分: 437


3608#
發表於 04-10-3 14:41 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh2:

咁你女女現在有無讀playgroup?


大宅

積分: 2087


3609#
發表於 04-10-3 20:58 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

ChristyMammy 寫道:
kgpooh2:

咁你女女現在有無讀playgroup?

Hi ChrityMammy:
依家都有返playgroup係荃灣地方比較細,因呢頭無.


複式洋房

積分: 437


3610#
發表於 04-10-4 13:56 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh2:

元朗好似有間咩國際幼兒中心(大馬路)係新加坡人開!
新tuen mun 中心都有間,唔記得咩名?


大宅

積分: 2087


3611#
發表於 04-10-4 16:39 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

ChrityMammy:
你指元朗個間我諗係咪唐樓2樓佢話係新加坡人我去過試堂感覺唔係太好,個到地方都唔似係幼兒中心我覺得似屋企多,tuen mun 市中心有間你有無電話no?可否講比我聽,唔該晒你


大宅

積分: 2087


3612#
發表於 04-10-4 16:46 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

Hello!
你地係屋企有無用開盒裝紙巾呀?
依家屈X氏做特價盒裝2條 $30-{1條有6盒}好扺,
Hi heiray1 & dobe:
相片我send咗啦,你地睇睇. paiwai你味比e-mail我


大宅

積分: 4316


3613#
發表於 04-10-4 16:56 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh: pls check pm , thanks..(my email )

($30-12盒幾抵wor....)


大宅

積分: 2087


3614#
發表於 04-10-4 17:43 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai 寫道:
kgpooh: pls check pm , thanks..(my email )

($30-12盒幾抵wor....)

PAIWAI:
收唔到你PM ?-(


大宅

積分: 2087


3615#
發表於 04-10-4 18:18 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai:
我知你e-mail我記得上次你send過相比我. :lol:


大宅

積分: 2368


3616#
發表於 04-10-5 10:33 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh2 :我收唔到無d相架 ?-( ?-(
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2087


3617#
發表於 04-10-5 13:18 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray1 寫道:
kgpooh2 :我收唔到無d相架 ?-( ?-(

heiray1:
可能係你個名後無+個1,依家應該得你睇睇
係喎,你仲睇唔睇{金枝玉葉 }星期五個集我差d唔記得,如果睇我要聽日先比到你.(你係咪右唔記得咗呢) :mrgreen:


複式洋房

積分: 437


3618#
發表於 04-10-5 17:52 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh2:

你去這website睇下:
www.dpssc.com/playgroup.htm (發展潛能社會服務中心) in TUEN MUN

Clild Creative (聽人講!)
Tel: 24787120
元朗阜財街69號1樓子(一定好麫家"格"離樓梯上)
一星期二堂,一堂個半鐘,$680�月(都算平!)

我記得香港天才兒童藝術協會係元朗同tuen mun都有
tel:25879001 打去問下!


大宅

積分: 2368


3619#
發表於 04-10-5 19:13 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh2 :收到d相喇,個個都唔望鏡頭,但係好鬼得意 :mrgreen: :mrgreen:
我都唔記得咗你幫我6咗{金枝玉葉 },你得閒先攞俾我啦
你搵咗學校未呀 ?-( ?-(
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 4316


3620#
發表於 04-10-5 22:35 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

ChristyMammy 寫道:
kgpooh2:

你去這website睇下:
www.dpssc.com/playgroup.htm (發展潛能社會服務中心) in TUEN MUN

Clild Creative (聽人講!)
Tel: 24787120
元朗阜財街69號1樓子(一定好麫家"格"離樓梯上)
一星期二堂,一堂個半鐘,$680�月(都算平!)

我記得香港天才兒童藝術協會係元朗同tuen mun都有
tel:25879001 打去問下!

ChristyMammy: e間幾好wor好平呀...柏維讀唔讀得架....?

kgpooh: 我收到d相la....真係無個望鏡頭不過佢地個個都好~~~ 靚!!!因為係我地生o既hehe~~~~ :lol: 又好cute

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo