媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4095


3601#
發表於 04-8-2 19:47 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

[quote]
cherrylung 寫道:
[size=medium]nov03bb
見你打咁大版文章,係唔係已經交曬功課啦?
明傑張相多


男爵府

積分: 6804


3602#
發表於 04-8-2 20:09 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

Ivybibi: wor, thanks for sharing. Your lo pan quite good la, even u late, he is still ok. Actually I agree with u, secretary actually is a 打雜, everything need to do~~ Is your office near to your house? did u call your maid to find out what is your son during on daytime??

I am also a車手 on 814 ar, can u pls update?thanks

poonhui: I will go by myself and chu lui~ and my restaurant choice is same as yours

814 mamas, I suggest if we can finalise our venue by this week, so that we can make reservation.. thanks :lol:


男爵府

積分: 6150


3603#
發表於 04-8-2 20:55 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

[size=medium]11月媽媽

我都係全職媽咪,都好明白你o既感受,有時泳欣勁煩時,我都故意扮睇佢唔到,任佢喊,但係轉頭又心軟,由其如果個人唔夠瞓,就會仲忟,打pat pat都會大力o左呢! 但係我好多時都會提醒自己,BB 濛查查,我要比多D愛心比佢,如果唔係,BB會潛意式學o左我咁忟就幣啦!

如果你休息得夠dd,會冇咁忟o家,希望愷然瞓得好d,咁你可以多d時間休息!

[size=medium]nov03bb

我仲係住o係粉嶺呢!
我屋企開o左燈?? 唔好嚇我呀! ?-( ?-(


大宅

積分: 4095


3604#
發表於 04-8-2 20:57 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

[size=medium]
11月媽媽,
有心事未了, 怕你睇唔到, Post 多次先隱退


11月媽媽 寫道:
nov03bb
我miss左你地上次訂既機會,可以話我知點訂同幾多銀嗎?仲有係內容係d乜呀?唔好意思又煩到你.或者你比個website我自己check都得.唔好阻你趕功.
----------------------------------

nov03bb 寫道:
[size=large]英語拼讀教材系列: Phonics Kids 內有Demo.

[size=large]英語故事教材系列: First Steps to Reading 內有Demo.

[size=large]資優兒童教育機構 Gifted Child Educational Group

上次書展我們集合1103新勢力, 訂購了12 套First Step to Reading + 1套Richard Scarry's + 1套Wee Sing +25套Phonics Kids, 加埋掌門及其一直在背後支持佢的男人講價, 加上鄭太幫忙, 我們可以65折($943)訂到First Step to Reading; 及以71折($240)訂到Phonics Kids, 在書展訂或現在去訂, 以會員價是9折, 不過, 我們要8月15日以後才有可能收到貨, 在未收到貨前, 可請掌門再發功, 以當日價錢加碼, 睇下GC肯唔肯.

不過, 有聞國內有可能有國內版, 平幾倍價錢, 唔知係未一樣, 另你先生是否台灣人? Phonics Kids係台灣出版, 可能佢有路可買到平貨.

有其他要求我們再 email/ pm 聯絡, 百無禁忌, 大吉大利 :mrgreen:



[size=large]唔記得今日係愷然九個月生日tim, 祝愷然生日快樂, 健健康康!


[quote]
VVbaby 寫道:
nov03bb & 11月媽媽,

已經問左鄭太啦!佢話可以照我地訂既價錢再加多幾多套都得,有需要就


大宅

積分: 4095


3605#
發表於 04-8-2 21:02 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

cherrylung 寫道:
[size=medium]nov03bb

我仲係住o係粉嶺呢!
我屋企開o左燈?? 唔好嚇我呀! ?-( ?-(


我都係係全職Daddy, 做 Full time Job 同時我又係 Daddy :-P

我估係你屋企! 唔知係唔係 :mrgreen: 昨天好似見到你一齊搬床板tim, 不過又唔知係唔係


大宅

積分: 4894


3606#
發表於 04-8-2 22:48 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

DearAll~
有人在嗎?


男爵府

積分: 6804


3607#
發表於 04-8-2 22:48 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

baby111, yes, madam

感冒, 食左藥, 好眼訓, 聽日再傾啦, bb

Limma, pls check email

GOOD NIGHT


大宅

積分: 4894


3608#
發表於 04-8-2 22:58 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

kittyhkbb~
你唔舒服就要早d 瞓啦.祝你日日康復!


男爵府

積分: 5570


3609#
發表於 04-8-2 23:06 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

I'm here.....

kittyhkbb,
我係荃灣返工,搭巴士1個站,車程7分鐘,都算好近美孚。平時我好少打電話返屋企問工人珈瑋仔的野。一來費時電話聲攪醒珈瑋仔,二來費時成日打返去check住佢,叫佢無咩信心同覺得我煩,所以無咩特別我唔會打返屋企,平時大多是放工先返到屋企先問下工人今日的情況。


男爵府

積分: 5505


3610#
發表於 04-8-2 23:06 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

baby111,

I'm here!

kittyhkbb,

乖乖,唔舒服就要早d休息啦,訓醒就冇事啦!


男爵府

積分: 8385


3611#
發表於 04-8-2 23:08 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

baby111~

昨日我都傷風, 番亞媽個度, 食左兩粒傷風藥爭少少搭車搭過龍....不過然然又唔肯訓, 搞到我冇攪好訓


大宅

積分: 4894


3612#
發表於 04-8-2 23:09 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

all~
我仲以為無人添...^_^

依家係度一路幫老公打online game...一路等你地黎呀!


男爵府

積分: 5443


3613#
發表於 04-8-2 23:11 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

咁今晚條院線播咩戲?


大宅

積分: 4894


3614#
發表於 04-8-2 23:12 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

yk~
我都想知今晚有無野睇o牙... :mrgreen:


男爵府

積分: 5505


3615#
發表於 04-8-2 23:16 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

yk 寫道:
咁今晚條院線播咩戲?


yk,

今晚條片未攪,將會於數日內再有"雙希大戰",內容更加精彩,請密切留意播影日期!


男爵府

積分: 5570


3616#
發表於 04-8-2 23:19 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

vvbaby,
今晚出唔切條片黎呀!等我仲一放工返黎就online到依家添!wowooooo~~~~


男爵府

積分: 5505


3617#
發表於 04-8-2 23:25 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

ivybibi,

嘻!嘻!唔好意思,等待係一種好好既鍛練........可以訓練下大家既EQ! 哈!哈!哈! ?-(
**請注意:"雙希大戰"第二回會更加暴力,絕對需要家長指引,請各位留意!


大宅

積分: 2476


3618#
發表於 04-8-2 23:31 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

11月媽媽,

我都明白湊bb係一門學問, 加上你大部份時間於異地一個人照顧愷然, 遇上不如意事, 情緒更加易起伏是可以理解. 你試下咁想, 愷然都好似我地大人, 佢都會有情緒, 現階段佢未識去用簡單說話同你表達, 大家都係互相摸索, 所以你就要加陪努力!! 下次遇上咁既情況, 試下即刻想起佢d令你回心微笑既野, 咁你就會好快pick up番架啦!


男爵府

積分: 5505


3619#
發表於 04-8-2 23:32 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

[size=medium]All
我今日下午都帶左希希豬去casting啦!佢好合作好快攪掂,個攝影師哥哥同姐姐都讚佢呢!
因為知道要揾BB仔,所以特登著左件藍白間條既衫去,去到俾個姐姐好疑惑咁問:『佢真係女仔黎架?唔似喎!成個男仔咁既!』
佢會要你地既BB著佢件衫,係粉藍色,比較中性,原先我諗住希希豬著果件都OK啦,係背心夾衣短褲,但最後都要換果到件衫!因佢話希希豬件衫間條,影出黎效果會比較花,所以要換呀!
如果各位唔想著果到d衫,試下帶件白色或粉藍色既夾衣,仲要係背心同露大脾架!
跟住入去做既動作,就同baby111講既一樣啦!
差d講漏左,佢地話d相可以攞番架,不過就要一個月後,記得留email呀!
我地1103都有好多人去喎,祝各位BB成功!

[size=medium]已知或將會去casting既BB
希希仔, 希希豬, 盈盈, 恩泳, 泳欣, 然然, 樂樂

[size=medium]11月媽媽
唔好唔開心,放鬆d,有咩事就上黎同我地傾下,傾完會舒服d呢!

[size=medium]Ophelia
祝你爸爸早日康復!
你有咩事call我啦!
小心身體呀!

[size=medium]jackiecheung0330
Welcome! 多d上黎啦!

[size=large]希望各位病左既BB快d好番啦!


男爵府

積分: 8385


3620#
發表於 04-8-2 23:41 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

VVBABY~
可唔可以簡單講講要做D咩, 因為病, 所以唔想溫書.
你早D話我知嘛~~個個姐姐本身諗住今日去CASTING, 點知然然訓緊, 所以要改期 :mrgreen:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo