影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   31


侯爵府

積分: 22849


3601#
發表於 16-9-8 23:52 |只看該作者
Elfinkit 發表於 16-9-8 23:27
會係sad ending?

預告係想引導大家諗係sad ending 囉~ 但我唔會信架! 我仲堅信係happy ending,不過覺得淨係搞埋d手尾都要用超過半集....咁19禁就遙遙無期啫~~~


侯爵府

積分: 22849


3602#
發表於 16-9-9 00:25 |只看該作者
如果想好好過一個星期,建議大家別看預告!
預告(童話)裡都是騙人的~


大宅

積分: 3071


3603#
發表於 16-9-9 02:41 |只看該作者
我識聽韓文所以睇咗韓版 ep15... 我估係happy ending,只係睇編劇点圓滿個結尾


子爵府

積分: 13785


3604#
發表於 16-9-9 07:06 |只看該作者
我都覺係HE,因為有秀峍,佢可能係一個關鍵(會畫漫畫)人物,如果單是安排搞笑.出場也太多了.


侯爵府

積分: 22849


3605#
發表於 16-9-9 07:35 |只看該作者
chitling17 發表於 16-9-9 07:06
我都覺係HE,因為有秀峍,佢可能係一個關鍵(會畫漫畫)人物,如果單是安排搞笑.出場也太多了. ...

我都覺得係happy ending ,只係睇完預告,覺得可以sweet的篇幅唔會多啫...

最衰係,為左一集,等一星期~~


侯爵府

積分: 22849


3606#
發表於 16-9-9 07:49 |只看該作者
我地要同癲狗教授一齊睇大結局~
有無人試過跟佢整W手勢?


琥珀宮

積分: 190260

畀面勳章 親子王國15週年勳章


3607#
發表於 16-9-9 08:35 |只看該作者

引用:Quote:chitling17+發表於+16-9-9+07:06+我

原帖由 babybabywanted 於 16-09-09 發表
我都覺得係happy ending ,只係睇完預告,覺得可以sweet的篇幅唔會多啫...

最衰係,為左一集 ...
睇完15,原本今日可大結局,唔洗囉囉攣一星期

唉!真係2個只能活1個,但爸爸主動要求犧牲自己,好慘呀哲同珠只有一幕sweet就係坐低食飯談心,哲就負責洗碗,好新婚feel但2人依然都要繼續亡命鴛鴦,最後仲選擇除介指我都信係happy ending,但爸爸要死好殘忍呀




琥珀宮

積分: 190260

畀面勳章 親子王國15週年勳章


3608#
發表於 16-9-9 08:36 |只看該作者

引用:如果想好好過一個星期,建議大家別看預告!

原帖由 babybabywanted 於 16-09-09 發表
如果想好好過一個星期,建議大家別看預告!
預告(童話)裡都是騙人的~
...
預告有童話咩?




大宅

積分: 3595


3609#
發表於 16-9-9 08:36 |只看該作者
babybabywanted 發表於 16-9-9 07:49
我地要同癲狗教授一齊睇大結局~
有無人試過跟佢整W手勢?

我昨晚一見佢做w手勢,即刻笑咗出聲

點評

spunsugar0926    發表於 16-9-9 09:48


大宅

積分: 3595


3610#
發表於 16-9-9 08:37 |只看該作者
ccdccl 發表於 16-9-9 08:35
睇完15,原本今日可大結局,唔洗囉囉攣一星期

唉!真係2個只能活1個,但爸爸主動要求犧牲自己, ...

但哲要讚妍珠果度好好笑


大宅

積分: 3595


3611#
發表於 16-9-9 08:40 |只看該作者
phoebelsl 發表於 16-9-9 08:37
但哲要讚妍珠果度好好笑

昨晚唔識聽韓文,見哲除咗妍珠介指,以為送妍珠返現實世界

今朝睇中字先知原來哲比妍珠選擇最後的ending ,好虐呀


侯爵府

積分: 22849


3612#
發表於 16-9-9 08:48 |只看該作者
ccdccl 發表於 16-9-9 08:36
預告有童話咩?

唔係~ 我唱緊光良首歌~

點評

ccdccl    發表於 16-9-9 10:20


侯爵府

積分: 22849


3613#
發表於 16-9-9 09:03 |只看該作者
phoebelsl 發表於 16-9-9 08:40
昨晚唔識聽韓文,見哲除咗妍珠介指,以為送妍珠返現實世界

今朝睇中字先知原來哲比妍珠選擇最後的ending ...

其實我仲未睇中字,識少少韓文,再加佢地做戲都可以明大概八九成,除非佢地唔郁就咁講一大輪台詞....咁就真係唔明...

好鍾意哲口花花,好似好耐無見佢~
同埋,點解韓國男仔咁鍾意對方叫自己oppa架?!叫honey唔會sweet d咩?!

點評

like_travel    發表於 16-9-9 09:22


男爵府

積分: 6716


3614#
發表於 16-9-9 09:19 |只看該作者
本帖最後由 like_travel 於 16-9-9 09:22 編輯

回覆 Elfinkit 的帖子

thank you so much

babybabywanted

, u are so sweet


子爵府

積分: 13785


3615#
發表於 16-9-9 09:22 |只看該作者
編劇好明白我們的心態,瘋狗教授寓意我們一群W 粉..


侯爵府

積分: 22849


3616#
發表於 16-9-9 09:25 |只看該作者
吓?!點解碩碩最快拍完呀?唔會姜哲有咩事啩?!定純粹因為FM先以碩個d要拍左先咋?!

今天最后的拍摄 http://t.cn/Rc5i7U4 9日放送相关人士表示“李钟硕今天进行#W#的最后拍摄”。另外也表示“李钟硕的拍摄结束但是韩孝周等还有部分拍摄”。


侯爵府

積分: 22849


3617#
發表於 16-9-9 09:30 |只看該作者
chitling17 發表於 16-9-9 09:22
編劇好明白我們的心態,瘋狗教授寓意我們一群W 粉..
係~真係好似,所以我今朝刷刷下牙都上左身,試下個W手勢… 


侯爵府

積分: 22849


3618#
發表於 16-9-9 09:32 |只看該作者
phoebelsl 發表於 16-9-9 08:40
昨晚唔識聽韓文,見哲除咗妍珠介指,以為送妍珠返現實世界

今朝睇中字先知原來哲比妍珠選擇最後的ending ...
結局之前,佢地幾個係返唔到現實世界架啦……


侯爵府

積分: 22849


3619#
發表於 16-9-9 09:42 |只看該作者
本帖最後由 babybabywanted 於 16-9-9 09:42 編輯
phoebelsl 發表於 16-9-9 08:37
但哲要讚妍珠果度好好笑

你頭髮又長,皮膚又白,鼻子高高………
講埋晒D無聊野,真係好識氹人……


侯爵府

積分: 22849


3620#
發表於 16-9-9 09:44 |只看該作者
本帖最後由 babybabywanted 於 16-9-9 09:49 編輯

由今日開始,大家一齊練下個手勢,下星期睇W前就可以做得好流暢~~
做左兩次W,第一次係手部做,第二次,係張開雙手時,連埋個頭係第二次……




點評

Bebetterme    發表於 16-9-9 16:28
like_travel    發表於 16-9-9 12:03
ccdccl    發表於 16-9-9 10:22
spunsugar0926    發表於 16-9-9 09:49

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo