懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2128


3601#
發表於 09-2-9 11:16 |只看該作者
牛師奶,
我都祝福你, BB一定無事!


原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-9 11:15 發表
jelly,chunyatmama

多謝你地.其實我知呢3日係無嘢可以做到.但叫我唔好驚就假囉.頸皮又好似愈來愈厚咁...如果有事.我都希望我可以平常心接受....

chunyatmama

Dr.leung 都係我朋友幫我book先book到.如果唔係我都 ...


子爵府

積分: 13006

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3602#
發表於 09-2-9 11:16 |只看該作者
原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-9 11:04 發表
chunyatmama

多謝你先.我朋友話Dr.leung手勢好到不得了.叫我唔使驚
話佢好夠經驗.好多名人都睇佢..仲話佢講嘢好 firm唔會15/16....所以我唸都唔唸就揀佢

alsan

成你貴言.希望所有0908媽咪都順順利利!!!唉.睇到我 ...


牛師奶 ,

bb同你都要加油! bb記住要話比mami知冇事呀!
birth 5.3lbs
1M 7.9lbs ; 2M6D 10.8lbs ; 3M4D 11.5lbs ; 4M8D 13.78lbs ; 1Dto5M 14.7lbs ; 6.5M 16.2lbs ; 9M 16.5lbs ; 10M 17.8lbs ; 13M 19.2lbs


複式洋房

積分: 417


3603#
發表於 09-2-9 11:20 |只看該作者
各位 0908 mama, 我其實係 0909 mama, 我最近好唔開心, 想問大家有無試過以下情況, 我想自己可以有多 d 信心呀 !

我本身 last m 係 15/12/08, 但係我好記得呢個月只開過一次工, 就係 4/1/09, 我上星期二去睇醫生, 計 m 係 7 weeks, 後來醫生再用番受孕日去估計, 都應該有 6 weeks 幾, 可惜我當日只係睇到 一個 5 weeks 大的胎囊, 醫生開左 d 安胎藥比我, 叫我 17/2 再去照下 bb 有無生長

我自己因為呢件事, 喊左好多次啦, 我呢幾日都好無信心, 覺得個胎保唔住, 我想問下呢度有無 0908 mama, 之前都係 size 同 week 數 唔 match, 但係結果都有好消息呢 ? 希望大家幫下我 , thanks a lot !


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


3604#
發表於 09-2-9 11:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21016

熱血勳章 好媽媽勳章


3605#
發表於 09-2-9 11:24 |只看該作者
tabobo

你1/4開工.咁即係到今日都係8wk啫.有d媽咪都8wk先有心跳....你有無睇多個醫生?

我呢幾日都好唔開心.生bb....要健康.安全..原來都唔係易事...我都唔識安慰你添......
但希望你都唔好再喊...同埋搵多個醫生睇係咪好d?


原帖由 Tabobo 於 09-2-9 11:20 發表
各位 0908 mama, 我其實係 0909 mama, 我最近好唔開心, 想問大家有無試過以下情況, 我想自己可以有多 d 信心呀 !

我本身 last m 係 15/12/08, 但係我好記得呢個月只開過一次工, 就係 4/1/09, 我上星期二去睇醫生, ...


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


3606#
發表於 09-2-9 11:37 |只看該作者
原帖由 Tabobo 於 09-2-9 11:20 發表
各位 0908 mama, 我其實係 0909 mama, 我最近好唔開心, 想問大家有無試過以下情況, 我想自己可以有多 d 信心呀 !

我本身 last m 係 15/12/08, 但係我好記得呢個月只開過一次工, 就係 4/1/09, 我上星期二去睇醫生, ...


可能係遲左排egg, 1月6日or7日至受孕呢.... 你上次係照肚定照陰超? 我第一次見婦科時照肚照唔到, 要照陰超先見到. 你唔好太担心啦, 一係就搵另一位醫生呢幾日check 多次, 一係就安心等2月17日見醫生.
你飲多d奶食花膠, 最緊要休息多d, 至會長胎架~


民房

積分: 22


3607#
發表於 09-2-9 11:42 |只看該作者
8月中, 法國醫院-黃逸華醫生


洋房

積分: 73


3608#
發表於 09-2-9 11:49 |只看該作者
我lee排好擔心,事關99幫我求神問卜,結果推算我今胎會早產, 大約7個幾月咋,唉...我吾想丫...真係有掛擔心丫....


大宅

積分: 1516


3609#
發表於 09-2-9 12:00 |只看該作者
hi, 大家好

我都係0808牛媽媽, 而家11w. bk左威爾斯.
下星期去照oscar, 係第一胎. 心情愈來愈緊張.


大宅

積分: 1833


3610#
發表於 09-2-9 12:02 |只看該作者
牛c9, 菩薩保佑,平平安安,渡過所有難關.


複式洋房

積分: 420


3611#
發表於 09-2-9 12:02 |只看該作者
原帖由 小熊帽 於 09-2-9 12:00 發表
hi, 大家好

我都係0808牛媽媽, 而家11w. bk左威爾斯.
下星期去照oscar, 係第一胎. 心情愈來愈緊張.


小熊帽,

係你嗎?? 係我認識那個嗎??
我是 lemonkennis~


複式洋房

積分: 420


3612#
發表於 09-2-9 12:03 |只看該作者
原帖由 chu_chu_B 於 09-2-9 11:49 發表
我lee排好擔心,事關99幫我求神問卜,結果推算我今胎會早產, 大約7個幾月咋,唉...我吾想丫...真係有掛擔心丫....


哎呀... 求神問卜都唔可以盡信既,
不過我怕你成日形住, 心情緊張, 就真係會早 d 生 BB ....


複式洋房

積分: 420


3613#
發表於 09-2-9 12:08 |只看該作者
原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-9 11:15 發表
jelly,chunyatmama

多謝你地.其實我知呢3日係無嘢可以做到.但叫我唔好驚就假囉.頸皮又好似愈來愈厚咁...如果有事.我都希望我可以平常心接受....

chunyatmama

Dr.leung 都係我朋友幫我book先book到.如果唔係我都 ...


牛師奶,

仲有 3 日就可以知道結果, 你一定要頂住呀,
唔好咁悲觀, 一定會無事既, bb 知道你咁緊張, 佢都會加油


子爵府

積分: 13006

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3614#
發表於 09-2-9 12:09 |只看該作者
原帖由 Tabobo 於 09-2-9 11:20 發表
各位 0908 mama, 我其實係 0909 mama, 我最近好唔開心, 想問大家有無試過以下情況, 我想自己可以有多 d 信心呀 !

我本身 last m 係 15/12/08, 但係我好記得呢個月只開過一次工, 就係 4/1/09, 我上星期二去睇醫生, ...


唔好咁擔心, 或者你係排卵遲, 咁就算你只係係4/1dodo都有可能係精子等蛋蛋, 佢可以等3日架, 7/1減12日, 咁你3/2check咪未夠6w羅, 會有好消息架, 同bb加油呀!
birth 5.3lbs
1M 7.9lbs ; 2M6D 10.8lbs ; 3M4D 11.5lbs ; 4M8D 13.78lbs ; 1Dto5M 14.7lbs ; 6.5M 16.2lbs ; 9M 16.5lbs ; 10M 17.8lbs ; 13M 19.2lbs


大宅

積分: 1529


3615#
發表於 09-2-9 12:10 |只看該作者
牛師奶
呢3日你最緊要休息多d. 其實我都明你會好擔心, 我地見你寫d post 都唔開心la! 但係你可以做既係同bb傾多d計, 做下d令你自己開心既野 (整下dessert?), 盡量唔好再估個result.

不過我有直覺你bb係無事架!!


原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-9 11:15 發表
jelly,chunyatmama

多謝你地.其實我知呢3日係無嘢可以做到.但叫我唔好驚就假囉.頸皮又好似愈來愈厚咁...如果有事.我都希望我可以平常心接受....

chunyatmama

Dr.leung 都係我朋友幫我book先book到.如果唔係我都 ...


複式洋房

積分: 420


3616#
發表於 09-2-9 12:10 |只看該作者
原帖由 Tabobo 於 09-2-9 11:20 發表
各位 0908 mama, 我其實係 0909 mama, 我最近好唔開心, 想問大家有無試過以下情況, 我想自己可以有多 d 信心呀 !

我本身 last m 係 15/12/08, 但係我好記得呢個月只開過一次工, 就係 4/1/09, 我上星期二去睇醫生, ...


可能係 bb 未吸收, 所以 size 比較細,
食多 d 營養野 + 多 d 休息...有事無事都訓响張床度,
咁應該好快就會長大架喇~


大宅

積分: 1516


3617#
發表於 09-2-9 12:12 |只看該作者
原帖由 lemonkennis 於 09-2-9 12:02 發表


小熊帽,

係你嗎?? 係我認識那個嗎??
我是 lemonkennis~


係呀, 就係果個esd 小熊帽. 我去過0908媽媽會, 只係見到第二胎既topic, 今日先係呢到見到呢個topic.


子爵府

積分: 13006

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3618#
發表於 09-2-9 12:17 |只看該作者
原帖由 alsan 於 09-2-9 11:20 發表


咁好快啦喎, 記住番來同我講何ec有冇把岩係仔仔!!嘻嘻.. 你最近有冇再去睇佢?佢最近興俾利是人叫人早生貴子


冇呀! 我仲有兩劑藥, 依家只會weekend飲藥, 大既月尾到再去搵佢, 遲下改2w先煲一次.....
birth 5.3lbs
1M 7.9lbs ; 2M6D 10.8lbs ; 3M4D 11.5lbs ; 4M8D 13.78lbs ; 1Dto5M 14.7lbs ; 6.5M 16.2lbs ; 9M 16.5lbs ; 10M 17.8lbs ; 13M 19.2lbs


子爵府

積分: 10041

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3619#
發表於 09-2-9 12:18 |只看該作者
牛c奶..

我果時有朱古力瘤都係梁醫生幫我check 到..其他醫生反而咩都照唔到..到跟住
我有第一個& 而家個肚都係搵梁醫生做產檢架..
唔洗驚, 佢講既野好好準架..都係佢我先咁快知係囝..
不過我第一次睇佢果時..佢比較cool..

唔好擔心咁多啦..冇事既..一定會大步欖過..

原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-9 11:24 AM 發表
tabobo

你1/4開工.咁即係到今日都係8wk啫.有d媽咪都8wk先有心跳....你有無睇多個醫生?

我呢幾日都好唔開心.生bb....要健康.安全..原來都唔係易事...我都唔識安慰你添......
但希望你都唔好再喊...同埋搵多個醫生 ...


侯爵府

積分: 21016

熱血勳章 好媽媽勳章


3620#
發表於 09-2-9 12:23 |只看該作者
ada, lemonkennis. munchbobo and other mami

多謝晒你地support.我會盡量 relax !!!
希望無事!!!!




原帖由 adakitty 於 09-2-9 12:18 發表
牛c奶..

我果時有朱古力瘤都係梁醫生幫我check 到..其他醫生反而咩都照唔到..到跟住
我有第一個& 而家個肚都係搵梁醫生做產檢架..
唔洗驚, 佢講既野好好準架..都係佢我先咁快知係囝..
不過我第一次睇佢果時..佢比較 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo