立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
琥珀宮
積分: 151309
htts 發表於 17-8-1 14:28 計樣, BTS平均靚仔好多, EXO有D 拉低晒
寶石宮
積分: 471936
hahating1984 發表於 17-8-1 14:33 係咪例如祖藍會拉低分數 果, v, 珍真係拉高晒條Cruve
hahating1984 發表於 17-8-1 14:30 係呀....個排好似無乜野睇, 又咁岩睇完果同V既bromance, 就順便睇埋. 但男朋友個個無睇 ...
cocok 發表於 17-8-1 14:55 咁exo靚仔d喎,防彈都唔會全員入top100啦
cocok 發表於 17-8-1 14:54 但honey地位應該不一樣啦
htts 發表於 17-8-1 14:56 我唔覺得DO, CHEN靚仔
htts 發表於 17-8-1 14:57 JACKSON同老公仔都好鬼FD架
cocok 發表於 17-8-1 14:58 唔醜囉,靚仔就冇份好過希望同Rapmon囉
cocok 發表於 17-8-1 14:58 但honey係佢偶像+情人
htts 發表於 17-8-1 14:59 我又覺得相反
cocok 發表於 17-8-1 15:05 咁你係小眾
htts 發表於 17-8-1 15:07 只講樣, 我覺得DO太似MR YELLOW, CHEN太奸, 呀爸太似學友 RM我覺得有DD似馬德鐘, 希望就真係弱 ...
男爵府
積分: 9275
hahating1984 發表於 17-8-1 15:13 防彈我諗至少有三至四個不能入圍... 但佢地係我心目中係好好
htts 發表於 17-8-1 14:56 拉低果個應該CHEN都有份啦 BTS就明顯3美男扯高晒條curve
cocok 發表於 17-8-1 14:56 咩男朋友?
hahating1984 發表於 17-8-1 15:17 阿CHEN如果肥返少少, 我諗會靚返D....佢太瘦塊面好骨咁 但阿CHEN戴眼鏡都幾好樣
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy