影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   1


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


3601#
發表於 17-8-1 14:55 |只看該作者
htts 發表於 17-8-1 14:28
計樣, BTS平均靚仔好多, EXO有D 拉低晒

咁exo靚仔d喎,防彈都唔會全員入top100啦


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


3602#
發表於 17-8-1 14:56 |只看該作者
hahating1984 發表於 17-8-1 14:33
係咪例如祖藍會拉低分數
果, v, 珍真係拉高晒條Cruve
拉低果個應該CHEN都有份啦

BTS就明顯3美男扯高晒條curve


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


3603#
發表於 17-8-1 14:56 |只看該作者
hahating1984 發表於 17-8-1 14:30
係呀....個排好似無乜野睇, 又咁岩睇完果同V既bromance, 就順便睇埋.
但男朋友個個無睇
...

咩男朋友?


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


3604#
發表於 17-8-1 14:56 |只看該作者
cocok 發表於 17-8-1 14:55
咁exo靚仔d喎,防彈都唔會全員入top100啦
我唔覺得DO, CHEN靚仔


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


3605#
發表於 17-8-1 14:57 |只看該作者
cocok 發表於 17-8-1 14:54
但honey地位應該不一樣啦
例如呢?


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


3606#
發表於 17-8-1 14:57 |只看該作者
cocok 發表於 17-8-1 14:54
但honey地位應該不一樣啦
JACKSON同老公仔都好鬼FD架


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


3607#
發表於 17-8-1 14:58 |只看該作者
htts 發表於 17-8-1 14:56
我唔覺得DO, CHEN靚仔

唔醜囉,靚仔就冇份好過希望同Rapmon囉


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


3608#
發表於 17-8-1 14:58 |只看該作者
htts 發表於 17-8-1 14:57
JACKSON同老公仔都好鬼FD架

但honey係佢偶像+情人


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


3609#
發表於 17-8-1 14:59 |只看該作者
cocok 發表於 17-8-1 14:58
唔醜囉,靚仔就冇份好過希望同Rapmon囉
我又覺得相反


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


3610#
發表於 17-8-1 15:04 |只看該作者
cocok 發表於 17-8-1 14:58
但honey係佢偶像+情人


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


3611#
發表於 17-8-1 15:05 |只看該作者
htts 發表於 17-8-1 14:59
我又覺得相反

咁你係小眾


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


3612#
發表於 17-8-1 15:07 |只看該作者
cocok 發表於 17-8-1 15:05
咁你係小眾
只講樣, 我覺得DO太似MR YELLOW, CHEN太奸, 呀爸太似學友

RM我覺得有DD似馬德鐘, 希望就真係弱D


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


3613#
發表於 17-8-1 15:10 |只看該作者
htts 發表於 17-8-1 15:07
只講樣, 我覺得DO太似MR YELLOW, CHEN太奸, 呀爸太似學友

RM我覺得有DD似馬德鐘, 希望就真係弱 ...

Exo果幾個係普通樣伯賢妹妹飯覺得靚仔架防彈果兩個


男爵府

積分: 9275


3614#
發表於 17-8-1 15:13 |只看該作者
cocok 發表於 17-8-1 14:55
咁exo靚仔d喎,防彈都唔會全員入top100啦
防彈我諗至少有三至四個不能入圍...
但佢地係我心目中係好好

同埋防彈睇落順眼左


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


3615#
發表於 17-8-1 15:16 |只看該作者
hahating1984 發表於 17-8-1 15:13
防彈我諗至少有三至四個不能入圍...
但佢地係我心目中係好好

有團愛一定會,無限二哥我都接受到

但飯左芒叉我先知團飯原來並唔係愛屋及烏


男爵府

積分: 9275


3616#
發表於 17-8-1 15:17 |只看該作者
htts 發表於 17-8-1 14:56
拉低果個應該CHEN都有份啦

BTS就明顯3美男扯高晒條curve
阿CHEN如果肥返少少, 我諗會靚返D....佢太瘦塊面好骨咁
但阿CHEN戴眼鏡都幾好樣

BTS個三個真係靚仔得太過份


男爵府

積分: 9275


3617#
發表於 17-8-1 15:18 |只看該作者
cocok 發表於 17-8-1 14:56
咩男朋友?
我應該要打南朋友先岩
南柱赫呀


男爵府

積分: 9275


3618#
發表於 17-8-1 15:19 |只看該作者
cocok 發表於 17-8-1 14:58
唔醜囉,靚仔就冇份好過希望同Rapmon囉
RM順毛個樣都可愛GA,
佢個樣比起初出頭好睇左好多反而希望可能太瘦....無出道咁好樣


男爵府

積分: 9275


3619#
發表於 17-8-1 15:21 |只看該作者
htts 發表於 17-8-1 15:07
只講樣, 我覺得DO太似MR YELLOW, CHEN太奸, 呀爸太似學友

RM我覺得有DD似馬德鐘, 希望就真係弱 ...
我贊同DO似祖藍

你唔講, 我都唔覺阿爸似學友


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


3620#
發表於 17-8-1 15:22 |只看該作者
hahating1984 發表於 17-8-1 15:17
阿CHEN如果肥返少少, 我諗會靚返D....佢太瘦塊面好骨咁
但阿CHEN戴眼鏡都幾好樣
BTS個三個真係靚仔得太過份>> 無錯

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo