跳至

首頁

尾頁
   2


別墅

積分: 983


3601#
發表於 09-8-31 12:45 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-31 12:44 發表
今日收到美贊臣的禮品,都算好快,
我18/8先係診所填form,今日已收到禮品啦.
 

好快手喎。。。
咁收到咩GIFT呀?


男爵府

積分: 5770


3602#
發表於 09-8-31 12:46 |只看該作者
原帖由 miumiu29 於 09-8-31 11:58 發表
早晨~今日瞓到10點左右才醒啊~這1星期開始要半夜去廁所...

咁好,我有左之後晚晚都要去1~2次.


男爵府

積分: 5770


3603#
發表於 09-8-31 12:47 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-8-31 12:00 發表


好~ 聽日再去買野! 哈哈。。

如果有j card,2/9先去會再平d.


大宅

積分: 3518


3604#
發表於 09-8-31 12:48 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-31 12:47 發表

如果有j card,2/9先去會再平d.


但肯定果日會好多人~~


別墅

積分: 983


3605#
發表於 09-8-31 12:49 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-31 12:46 發表

咁好,我有左之後晚晚都要去1~2次.


我都係...有時仲要去3次tim ^^"


男爵府

積分: 5770


3606#
發表於 09-8-31 12:50 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 09-8-31 12:38 發表
請問你地有無覺得好氣喘呀?沖完涼巳經好辛苦。有時我都分唔清係自己氣管問題定係懷孕問題....

我沖完涼有時都會幾辛苦,
你有冇坐住來沖,會舒服d.


大宅

積分: 4922


3607#
發表於 09-8-31 12:51 |只看該作者
有唔媽咪知道 “seba med 施巴 5 5” 嬰兒沐浴露好唔好架?。。。我仲煩緊用邊個牌子嘅沐浴露好。。一系就 arau (豬豬島做緊discount)。。。你地買咗邊個牌子嘅沐浴露啊


男爵府

積分: 5770


3608#
發表於 09-8-31 12:53 |只看該作者
原帖由 ~JackCon~ 於 09-8-31 12:45 發表
 

好快手喎。。。
咁收到咩GIFT呀?

收到奶粉袋,3罐奶粉&BB被.
其實2個月前於網上填form,不過一直冇回音,
咁上次檢查咪再填一次,點知咁快就有,
所以我諗係診所填form會好d.


男爵府

積分: 5770


3609#
發表於 09-8-31 12:54 |只看該作者
原帖由 ~JackCon~ 於 09-8-31 12:49 發表


我都係...有時仲要去3次tim ^^"

我昨晚1:30,5:30,8:00,跟住瞓到11:00.


男爵府

積分: 5770


3610#
發表於 09-8-31 12:54 |只看該作者
原帖由 koey5 於 09-8-31 12:48 發表


但肯定果日會好多人~~

一定啦~~


男爵府

積分: 5770


3611#
發表於 09-8-31 12:55 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-8-31 12:51 發表
有唔媽咪知道 “seba med 施巴 5 5” 嬰兒沐浴露好唔好架?。。。我仲煩緊用邊個牌子嘅沐浴露好。。一系就 arau (豬豬島做緊discount)。。。你地買咗邊個牌子嘅沐浴露啊 ...

唔知喎,我諗住用johnson.


大宅

積分: 4922


3612#
發表於 09-8-31 12:56 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-31 12:47 PM 發表

如果有j card,2/9先去會再平d.


我驚2號個日會有太多人啊。。。

我LUM緊聽日去埋,因為MORNING要去健康院。。同埋我都系要買嬰兒沐浴露應該就得架啦, 唔會買好多野。。以家煩緊買邊個牌子好。。有無建議啊?。。


大宅

積分: 2362


3613#
發表於 09-8-31 12:57 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-8-31 12:51 發表
有唔媽咪知道 “seba med 施巴 5 5” 嬰兒沐浴露好唔好架?。。。我仲煩緊用邊個牌子嘅沐浴露好。。一系就 arau (豬豬島做緊discount)。。。你地買咗邊個牌子嘅沐浴露啊 ...


本來諗住買 "阿b哥" 既沖涼液既...
最後都係買左和光堂既蜜糖沖涼液, 連埋所有洗衫同埋洗奶樽既liquid cleanser 都係全部和光堂... hehe....


別墅

積分: 983


3614#
發表於 09-8-31 13:00 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-31 12:53 發表

收到奶粉袋,3罐奶粉&BB被.
其實2個月前於網上填form,不過一直冇回音,
咁上次檢查咪再填一次,點知咁快就有,
所以我諗係診所填form會好d.


我聽朋友講如果係經醫生入會會多張被架 ^^


別墅

積分: 983


3615#
發表於 09-8-31 13:01 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-31 12:54 發表

我昨晚1:30,5:30,8:00,跟住瞓到11:00.


我尋晚就1:30, 6:30...THEN 7:30就起身啦...


別墅

積分: 983


3616#
發表於 09-8-31 13:01 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-31 12:55 發表

唔知喎,我諗住用johnson.


我買左JOHNSON啦...


大宅

積分: 1794


3617#
發表於 09-8-31 13:01 |只看該作者
嘩...原來我地gathiong都有23人出席呀~ 好野~


別墅

積分: 983


3618#
發表於 09-8-31 13:04 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-8-31 12:56 發表


我驚2號個日會有太多人啊。。。

我LUM緊聽日去埋,因為MORNING要去健康院。。同埋我都系要買嬰兒沐浴露應該就得架啦, 唔會買好多野。。以家煩緊買邊個牌子好。。有無建議啊?。。 ...


咁岩既...我聽日又係要返健康院...
可能去完都會行下吉吉島 ^^


大宅

積分: 3518


3619#
發表於 09-8-31 13:05 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-8-31 12:51 發表
有唔媽咪知道 “seba med 施巴 5 5” 嬰兒沐浴露好唔好架?。。。我仲煩緊用邊個牌子嘅沐浴露好。。一系就 arau (豬豬島做緊discount)。。。你地買咗邊個牌子嘅沐浴露啊 ...


我會用施巴果隻泡泡沐浴露...可以洗埋頭..我媽幫人湊左幾個bb都係用依隻...


別墅

積分: 983


3620#
發表於 09-8-31 13:06 |只看該作者
原帖由 Rachel208 於 09-8-31 13:01 發表
嘩...原來我地gathiong都有23人出席呀~ 好野~


我出唔到...個日要上產前班 > <

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo