立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 983
原帖由 gobby926 於 09-8-31 12:44 發表 今日收到美贊臣的禮品,都算好快, 我18/8先係診所填form,今日已收到禮品啦.
男爵府
積分: 5770
原帖由 miumiu29 於 09-8-31 11:58 發表 早晨~今日瞓到10點左右才醒啊~這1星期開始要半夜去廁所...
原帖由 babie_s 於 09-8-31 12:00 發表 好~ 聽日再去買野! 哈哈。。
大宅
積分: 3518
原帖由 gobby926 於 09-8-31 12:47 發表 如果有j card,2/9先去會再平d.
原帖由 gobby926 於 09-8-31 12:46 發表 咁好,我有左之後晚晚都要去1~2次.
原帖由 jojodic 於 09-8-31 12:38 發表 請問你地有無覺得好氣喘呀?沖完涼巳經好辛苦。有時我都分唔清係自己氣管問題定係懷孕問題....
積分: 4922
原帖由 ~JackCon~ 於 09-8-31 12:45 發表 好快手喎。。。 咁收到咩GIFT呀?
原帖由 ~JackCon~ 於 09-8-31 12:49 發表 我都係...有時仲要去3次tim ^^"
原帖由 koey5 於 09-8-31 12:48 發表 但肯定果日會好多人~~
原帖由 babie_s 於 09-8-31 12:51 發表 有唔媽咪知道 “seba med 施巴 5 5” 嬰兒沐浴露好唔好架?。。。我仲煩緊用邊個牌子嘅沐浴露好。。一系就 arau (豬豬島做緊discount)。。。你地買咗邊個牌子嘅沐浴露啊 ...
原帖由 gobby926 於 09-8-31 12:47 PM 發表 如果有j card,2/9先去會再平d.
積分: 2362
原帖由 gobby926 於 09-8-31 12:53 發表 收到奶粉袋,3罐奶粉&BB被. 其實2個月前於網上填form,不過一直冇回音, 咁上次檢查咪再填一次,點知咁快就有, 所以我諗係診所填form會好d.
原帖由 gobby926 於 09-8-31 12:54 發表 我昨晚1:30,5:30,8:00,跟住瞓到11:00.
原帖由 gobby926 於 09-8-31 12:55 發表 唔知喎,我諗住用johnson.
積分: 1794
原帖由 babie_s 於 09-8-31 12:56 發表 我驚2號個日會有太多人啊。。。 我LUM緊聽日去埋,因為MORNING要去健康院。。同埋我都系要買嬰兒沐浴露應該就得架啦, 唔會買好多野。。以家煩緊買邊個牌子好。。有無建議啊?。。 ...
原帖由 Rachel208 於 09-8-31 13:01 發表 嘩...原來我地gathiong都有23人出席呀~ 好野~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy