想生BB

跳至

首頁

尾頁
   33


男爵府

積分: 8287


3601#
發表於 12-7-17 23:25 |只看該作者

引用:煩死了,我估計應該哩排接近排卵期,所以用

原帖由 prettygirl1205 於 12-07-17 發表
煩死了,我估計應該哩排接近排卵期,所以用密左紅d, 以為會一日比一日深色,點解今日無端端淡左: ...
你今日day幾?红d好似仲係未夠深




伯爵府

積分: 15420


3602#
發表於 12-7-18 06:31 |只看該作者
今曰最早係我!


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


3603#
發表於 12-7-18 06:52 |只看該作者

引用:今曰最早係我!

原帖由 豬龍b 於 12-07-18 發表
今曰最早係我!
神奇神奇




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


3604#
發表於 12-7-18 08:21 |只看該作者

回覆:不想再被紅綠D玩到就癲的jm請集合

棄權
myphoto.jpg





男爵府

積分: 6423


3605#
發表於 12-7-18 08:36 |只看該作者

引用:今曰最早係我!

原帖由 豬龍b 於 12-07-18 發表
今曰最早係我!
我又遲到了,依家先响樓下等巴士
可能就來比人炒啦




男爵府

積分: 6423


3606#
發表於 12-7-18 08:37 |只看該作者

引用:棄權+ +

原帖由 aubmaki 於 12-07-18 發表
棄權
過2日再驗吧,唔好灰心住啦




男爵府

積分: 6423


3607#
發表於 12-7-18 08:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+prettygirl1205+於+12-07-17+

原帖由 ovylam 於 12-07-17 發表
你今日day幾?红d好似仲係未夠深
Day 44, 我2個月先一次
Miss 一次等好耐的




男爵府

積分: 8287


3608#
發表於 12-7-18 09:22 |只看該作者

引用:棄權+ +

原帖由 aubmaki 於 12-07-18 發表
棄權
可能過兩日突然深返,唔好灰心




男爵府

積分: 8287


3609#
發表於 12-7-18 09:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+豬龍b+於+12-07-18+發表今曰

原帖由 prettygirl1205 於 12-07-18 發表
我又遲到了,依家先响樓下等巴士
可能就來比人炒啦
好大雨,我都遲到




男爵府

積分: 8287


3610#
發表於 12-7-18 09:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ovylam+於+12-07-17+發表你今

原帖由 prettygirl1205 於 12-07-18 發表
Day 44, 我2個月先一次
Miss 一次等好耐的



...
你平時都係咁長?




禁止訪問

積分: 8753


3611#
發表於 12-7-18 09:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


3612#
發表於 12-7-18 09:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+prettygirl1205+於+12-07-17+

原帖由 ovylam 於 12-07-17 發表
你今日day幾?红d好似仲係未夠深
睇埋今日係咪再淺色左,我覺得佢可能已經排左,因為未必人人都去到深粗架!如果佢再淺落去,如果下個月要再用,你要認住前日最深色果條,睇下下個月係咪都係去到呢個色就停




公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


3613#
發表於 12-7-18 09:47 |只看該作者

引用:今曰最早係我!

原帖由 豬龍b 於 12-07-18 發表
今曰最早係我!
有咩掠呀你




公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


3614#
發表於 12-7-18 09:48 |只看該作者

引用:Quote:豬龍b+發表於+12-7-18+06:31+今曰最

原帖由 qy_yeung 於 12-07-18 發表
最旱vv果個





公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


3615#
發表於 12-7-18 09:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+豬龍b+於+12-07-18+發表今曰

原帖由 puilam714 於 12-07-18 發表
有咩掠呀你
有咩搞




伯爵府

積分: 16751

春季勳章 好媽媽勳章


3616#
發表於 12-7-18 09:54 |只看該作者
你地有冇人有GD NEWS????

我又唔比自己上黎呢版一排, 紅D 今日開始用因為有拉C分秘! 但我心情不好!!
今晚又OT!!!!


男爵府

積分: 6423


3617#
發表於 12-7-18 09:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+prettygirl1205+於+12-07-18+

原帖由 ovylam 於 12-07-18 發表
你平時都係咁長?


點算好




男爵府

積分: 6423


3618#
發表於 12-7-18 09:59 |只看該作者

引用:你地有冇人有GD+NEWS????我又唔比自己上黎

原帖由 bastet 於 12-07-18 發表
你地有冇人有GD NEWS????

我又唔比自己上黎呢版一排, 紅D 今日開始用因為有拉C分秘! 但我心情不好!! :sigh ...
哩度有一個JM 得左啦

你做咩心情不好你唔介意既可講出來share下,屈响個心唔好呀




男爵府

積分: 6423


3619#
發表於 12-7-18 10:00 |只看該作者

引用:Quote:豬龍b+發表於+12-7-18+06:31+今曰最

原帖由 qy_yeung 於 12-07-18 發表
最旱vv果個





男爵府

積分: 6423


3620#
發表於 12-7-18 10:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ovylam+於+12-07-17+發表你今

原帖由 puilam714 於 12-07-18 發表
睇埋今日係咪再淺色左,我覺得佢可能已經排左,因為未必人人都去到深粗架!如果佢再淺落去,如果下個月要再 ...
今朝驗過紅d好似同琴日差唔多
我都唔知即係點




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo