跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 931


3621#
發表於 08-10-29 17:54 |只看該作者
中文 - 好似新亞洲
英文 - longman express
數學 - 新紀元
你地係咪呀?

原文章由 szewan 於 08-10-29 16:25 發表
甘中英數同邊本ar?


子爵府

積分: 12757


3622#
發表於 08-10-29 18:15 |只看該作者
中文 - 現代
英文 - longman express
數學 - 現代今日互動


翡翠宮

積分: 75533


3623#
發表於 08-10-29 21:50 |只看該作者
原文章由 Royston 於 08-10-29 13:15 發表
聽過其他家長講會有時事題, 係選擇題.
我諗住講下你地高班的問題比佢聽下, 等佢有個概念攞.

記得寫呢d字比佢睇下,等佢有個概念呀。(三聚氰胺........)


別墅

積分: 931


3624#
發表於 08-10-29 23:25 |只看該作者
多謝你的提醒呀 ~
為左幫佢測驗可以好d, 我就黎溫到傻啦, 好似我測驗咁呀.....嘻嘻

原文章由 jk923 於 08-10-29 21:50 發表

記得寫呢d字比佢睇下,等佢有個概念呀。(三聚氰胺........)


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3625#
發表於 08-10-30 08:44 |只看該作者
GOOD MORNING~


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3626#
發表於 08-10-30 08:45 |只看該作者
係咁架, 我次次都覺得係我測驗考試, 而唔係佢!!!


原文章由 Royston 於 08-10-29 23:25 發表
為左幫佢測驗可以好d, 我就黎溫到傻啦, 好似我測驗咁呀.....嘻嘻


子爵府

積分: 12757


3627#
發表於 08-10-30 09:45 |只看該作者
你MM先上車, 仲有條大直路你歎
原文章由 Royston 於 08-10-29 23:25 發表
多謝你的提醒呀 ~
為左幫佢測驗可以好d, 我就黎溫到傻啦, 好似我測驗咁呀.....嘻嘻


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3628#
發表於 08-10-30 09:54 |只看該作者




原文章由 szewan 於 08-10-30 09:45 發表
你MM先上車, 仲有條大直路你歎


別墅

積分: 931


3629#
發表於 08-10-30 11:00 |只看該作者
只係頭兩個月, 我都已經深深感受到啦.


原文章由 szewan 於 08-10-30 09:45 發表
你MM先上車, 仲有條大直路你歎


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3630#
發表於 08-10-30 11:04 |只看該作者
睇黎你真係有排感受呀!!



原文章由 Royston 於 08-10-30 11:00 發表
只係頭兩個月, 我都已經深深感受到啦.


別墅

積分: 931


3631#
發表於 08-10-30 11:16 |只看該作者
嗚嗚 ~
所以我好認同......母親係偉大的

原文章由 cc0524 於 08-10-30 11:04 發表
睇黎你真係有排感受呀!!


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3632#
發表於 08-10-30 11:33 |只看該作者
唔洗喊, 我陪你.........



原文章由 Royston 於 08-10-30 11:16 發表
嗚嗚 ~


翡翠宮

積分: 75533


3633#
發表於 08-10-30 11:49 |只看該作者
早晨呀!
雖然阿仔p.2,但今年同佢溫書都有d不知所措。


別墅

積分: 931


3634#
發表於 08-10-30 11:53 |只看該作者
原文章由 <i>cc0524</i> 於 08-10-30 11:33 發表 <a href="http://forum.baby-kingdom.com/redirect.php?goto=findpost&pid=28198795&ptid=1046824" target="_blank"><img src="http://forum.baby-kingdom.com/images/common/back.gif" border="0" onload="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onmouseover="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.style.cursor='hand'; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onclick="if(!this.resized) {return true;} else {window.open(this.src);}" onmousewheel="return imgzoom(this);" alt="" /></a><br />
唔洗喊, 我陪你......... <img src="images/smilies/bb6.gif" smilieid="113" border="0" alt="" /> <br />
<br />
<br />
<br />
<br />


別墅

積分: 931


3635#
發表於 08-10-30 11:57 |只看該作者
原文章由 <i>cc0524</i> 於 08-10-30 11:33 發表 <a href="http://forum.baby-kingdom.com/redirect.php?goto=findpost&pid=28198795&ptid=1046824" target="_blank"><img src="http://forum.baby-kingdom.com/images/common/back.gif" border="0" onload="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onmouseover="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.style.cursor='hand'; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onclick="if(!this.resized) {return true;} else {window.open(this.src);}" onmousewheel="return imgzoom(this);" alt="" /></a><br />
唔洗喊, 我陪你......... <img src="images/smilies/bb6.gif" smilieid="113" border="0" alt="" /> <br />
<br />
<br />
<br />
<br />


別墅

積分: 931


3636#
發表於 08-10-30 11:59 |只看該作者
學 szewan 話齋, 我啱啱先义隻腳埋黎, 有排捱啦.


別墅

積分: 931


3637#
發表於 08-10-30 12:00 |只看該作者
我諗我頂多教到佢一至二年, 都要交比人幫佢補啦.

原文章由 jk923 於 08-10-30 11:49 發表
早晨呀!
雖然阿仔p.2,但今年同佢溫書都有d不知所措。


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3638#
發表於 08-10-30 12:04 |只看該作者
你都傻既, 交比人補, 到測驗考試你都要自己跟架啦, 不過可能好少少咁者, 邊有可能完全唔洗理咁著數!!



原文章由 Royston 於 08-10-30 12:00 發表
我諗我頂多教到佢一至二年, 都要交比人幫佢補啦.


子爵府

積分: 12757


3639#
發表於 08-10-30 12:09 |只看該作者
你米以為去補習就甩身, 補習只係搞功課, 少一個嗌交機會.
每日我都check 佢學左乜再從頭溫一次ga
原文章由 Royston 於 08-10-30 12:00 發表
我諗我頂多教到佢一至二年, 都要交比人幫佢補啦.


子爵府

積分: 12757


3640#
發表於 08-10-30 12:13 |只看該作者
yes
亞女11月尾評估,1月頭大考, 要計劃定ga la.
原文章由 cc0524 於 08-10-30 12:04 發表
你都傻既, 交比人補, 到測驗考試你都要自己跟架啦, 不過可能好少少咁者, 邊有可能完全唔洗理咁著數!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo