在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4316


3621#
發表於 04-10-6 00:07 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

[size=large]妳地去晒邊度"威"呀...又無人來架)))))))


大宅

積分: 2087


3622#
發表於 04-10-6 00:16 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

係到,係到 :mrgreen:


大宅

積分: 4316


3623#
發表於 04-10-6 00:19 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh: 中秋去左邊呀....


大宅

積分: 2087


3624#
發表於 04-10-6 00:21 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

ChristyMammy 寫道:
kgpooh2:

你去這website睇下:
www.dpssc.com/playgroup.htm (發展潛能社會服務中心) in TUEN MUN

Clild Creative (聽人講!)
Tel: 24787120
元朗阜財街69號1樓子(一定好麫家"格"離樓梯上)
一星期二堂,一堂個半鐘,$680�月(都算平!)

我記得香港天才兒童藝術協會係元朗同tuen mun都有
tel:25879001 打去問下!

ChristyMammy:
真係唔該晒你提供資料 !
咦! 你個女係咪今個星期返激活呀 ?


大宅

積分: 4316


3625#
發表於 04-10-6 00:23 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh: 金枝慾孽大結局...我覺得麻麻....唔夠感人呀....比我想像中應該好"正"架麻......唉......(失望)你有無睇呀?


大宅

積分: 2087


3626#
發表於 04-10-6 00:23 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai 寫道:
kgpooh: 中秋去左邊呀....

中秋節 ???? 無特別去邊到剩係返阿媽到小笨豬同表哥表姐玩囉.


大宅

積分: 2087


3627#
發表於 04-10-6 00:25 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai 寫道:
kgpooh: 金枝慾孽大結局...我覺得麻麻....唔夠感人呀....比我想像中應該好"正"架麻......唉......(失望)你有無睇呀?

:lol: :lol: 我由頭都尾都無睇過呀!


大宅

積分: 4316


3628#
發表於 04-10-6 00:32 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh: 係呀...我而為你有睇tim~~
我中秋節去左叔叔度食飯...柏維比佢隻狗仔撲上佢個面度o錫.....我個仔即刻怕心口怕怕hehe~~ :lol:


大宅

積分: 4316


3629#
發表於 04-10-6 00:36 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh: 柏維d冬天衫好多都唔係好o岩著la....又要去同佢買過d衫la....搵日都要出去花園街昅下有無正野先...hehe


大宅

積分: 2087


3630#
發表於 04-10-6 00:41 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai:
嘩! 我好怕dog d口水好臭呀 有無掂到個口 ??


大宅

積分: 4316


3631#
發表於 04-10-6 00:44 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh: 無掛....面姐...我個仔搵隻手傘住...整開佢..因為佢都驚...佢撲上佢度...(笑死我呀...)


大宅

積分: 2087


3632#
發表於 04-10-6 00:53 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

隻dog企起身都高過paiwai :lol: :lol: :mrgreen:


大宅

積分: 4316


3633#
發表於 04-10-6 01:07 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh: 同佢差唔多........hehe~史納沙


大宅

積分: 4316


3634#
發表於 04-10-6 01:34 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh: 我同個仔訓la.........bye bye早抖la


大宅

積分: 2087


3635#
發表於 04-10-6 02:01 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

早抖


複式洋房

積分: 437


3636#
發表於 04-10-6 12:43 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh2:

我女女 昨 天返第一日,不過計埋女女都係得二個人,報名時個"積"員話二班差不多人數叫我讀星期2同4嗰班,點知得二個人,原來星期3同5有5個人,擺明玩我啫!我講明要去多人嗰班,然後我咪要求轉入星期3同5,學校都無問題,比我轉!得2個人我點解要比錢上,我都係想女女同多d小朋友玩啫!得2個人我唔好响屋企自己玩,而且個同學仔同我女女都玩唔埋(15個月重好bb嗰d)完全我女有我女玩佢有佢玩一d意思都無!都無興趣返啦!學校都係想扼我讀2,4開多班次!離譜!


複式洋房

積分: 437


3637#
發表於 04-10-6 12:53 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai:
playgroup詳情要打電話去問下我都唔係咁清楚!
我唸都可以讀!


大宅

積分: 3007


3638#
發表於 04-10-6 13:04 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

ChristyMammy ,
可否提供一些星期日上的PLAYGROUND給我?我囡囡而家13個月大,另請問你囡囡在那裡返?我都是住在天水圍,謝謝你!
WHITE1


大宅

積分: 2087


3639#
發表於 04-10-6 13:43 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

ChristyMammy:
我之前初頭返個1個月我都有咁諗會無興趣返(當時1班有7個人)但返落之後見我個女就好開心好鍾意係屋企經常提返情節或歌仔例如:(good morning song ,hello song) 我個女上個時係遊樂場都係自己玩呀,佢反而鍾意撩老師玩
後來我去過英X幼稚園上過1堂playgroup後我就覺得激X上playgroup形式算係好


大宅

積分: 4316


3640#
發表於 04-10-6 16:25 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

christymammy: thanks
聽你咁講梗係去多人果班啦, 少人返來都無意思LA...., 之前我地報英X都有咁o既情況..., 我話讀下午佢話有..之後又無無改sat上午...我話唔得..咁佢話照返下午ok不過得我一個mammy同我個仔...比佢激死...之後咪退$無讀la...(所以加入playgroup都要睇清楚d呀...好易比人"焜" :lol:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo