媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4894


3621#
發表於 04-8-2 23:41 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

vvbaby~
o幣..我唔知可以拎返黎...等我明天都打番比個小姐問佢拎番先得啦...^^(希望佢仲記得我啦)


大宅

積分: 1514


3622#
發表於 04-8-2 23:46 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

kittyhkbb~~

你點呀??好番d未呀?? 你要休息多d呀! 希望病菌快d遠離你la!

VVbaby~~

haha~~~我唔打算帶Collins去casting, 因為我真係驚d人問我係咪黎玩野呀!

11月媽媽~~

雖然我幫唔到你d咩, 但有咩唔開心,可以上黎話比我地知, 我地會精神上支持你架! 放心la!


大宅

積分: 2385


3623#
發表於 04-8-2 23:47 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

VVbaby 寫道:
yk,

今晚條片未攪,將會於數日內再有"雙希大戰",內容更加精彩,請密切留意播影日期!


vvbaby
我成日都miss左, 真係要睇實你


十一月媽媽
本來寫了數十字來激勵你, 一個唔該delete晒, anyway, nothing is more important than our children. Take care 加油


男爵府

積分: 5505


3624#
發表於 04-8-2 23:54 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

MrsTing,

其實我都決定得好急,今朝先請假,又唔想等太耐,速戰速決麻,星期六又唔得閒!
主要影低:
BB笑個樣,影大頭同全身!
影BB趴係到笑!
趴行動作!
坐定定玩玩具,望左望右!
baby111, 有冇補充?


大宅

積分: 4894


3625#
發表於 04-8-2 23:56 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

vvbaby~
依有甘多咩...我以為佢只係映"爬" & "笑"o乍...嘻嘻(點解我好似咩都唔知甘既...@_@)


男爵府

積分: 5570


3626#
發表於 04-8-2 23:56 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

all,
你地有無覺得隻腳有咩特別??


男爵府

積分: 5505


3627#
發表於 04-8-2 23:57 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

limma,

唔係架,果位小姐話個個BB都有機會架,試下都好呀!
仲有我估佢d相應該影得幾靚,去影下相都好呀!

mymavis,

咁你咪要好留意我?我怕醜架!嘻!嘻!
你錯過左,我send俾你睇啦!


大宅

積分: 4894


3628#
發表於 04-8-2 23:58 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

ivybibi~
點解腳板內側(現圖右面)好似一節節甘既???(好似比野"cool"左一段時間...攪到扁左甘呀)


大宅

積分: 1514


3629#
發表於 04-8-2 23:59 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

ivybibi~~

係咪收埋佐隻腳趾呀??

VVbaby~~

好呀, 等我問下蝦子餅先生!


男爵府

積分: 5505


3630#
發表於 04-8-3 00:01 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

baby111 寫道:
ivybibi~
點解腳板內側(現圖右面)好似一節節甘既???(好似比野"cool"左一段時間...攪到扁左甘呀)


我同意baby111所講! :cry:


男爵府

積分: 5570


3631#
發表於 04-8-3 00:02 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

嘜你地唔覺得4隻腳趾咩??? :evil: 珈瑋仔得4隻腳趾~~~


大宅

積分: 4894


3632#
發表於 04-8-3 00:03 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

vvbaby~
甘小姐有無話dv比唔比番呀?

ivybibi~
究竟係咩事呀?o下...好似第2隻"厘"埋左之麻(比第一&第三"姐"左一大忽...不過好似都仲有少少)...唔係咩???


公爵府

積分: 25229

育兒性格勳章 想生BB熱投 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3633#
發表於 04-8-3 00:03 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

ivybibi
你係咪同珈瑋仔夾左隻夾係個頭到呀,另一張戴帽,好老積呀!
俊曦網頁[url=http://hk.myblog.yahoo.com


大宅

積分: 1514


3634#
發表於 04-8-3 00:03 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

ivybibi~~

咁係咪我估中佐呀?? 我見到收埋佐一隻!


男爵府

積分: 6150


3635#
發表於 04-8-3 00:03 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

nov03bb 寫道:

我估係你屋企! 唔知係唔係 :mrgreen: 昨天好似見到你一齊搬床板tim, 不過又唔知係唔係


[size=medium]nov03bb

:lol: :lol: :lol: :lol: 我諗你攪錯單位呢,因為間屋其實樣樣有齊,我係要搬D雜物同衫去咋!


男爵府

積分: 5505


3636#
發表於 04-8-3 00:04 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

ivybibi 寫道:
嘜你地唔覺得4隻腳趾咩??? :evil: 珈瑋仔得4隻腳趾~~~


係喎!但見到收埋左喎!


男爵府

積分: 5570


3637#
發表於 04-8-3 00:04 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

limma,
你見過珈瑋仔隻腳趾就緊係估到啦~~~仲諗住嚇下人,珈瑋仔得4隻腳趾添!
珈瑋仔永遠唔會2趾長過公的,因為佢第二隻腳趾特別短。

冰極,
係呀!我偷左佢表姐隻夾幫珈瑋仔夾住的頭髮,係唔係好嬌艷呢???


大宅

積分: 1514


3638#
發表於 04-8-3 00:05 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

ivybibi~~

唔係呀, 我見到穿左崩咋!! 哈哈!


公爵府

積分: 25229

育兒性格勳章 想生BB熱投 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3639#
發表於 04-8-3 00:06 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

ivybibi
你講真架,還是影相效果.
俊曦網頁[url=http://hk.myblog.yahoo.com


男爵府

積分: 8385


3640#
發表於 04-8-3 00:06 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

11月媽咪~
其實我都好明你感受, 因為個時然然剛剛出世都有我媽咪幫下手, 但係一搬左出黎就得我一個湊然然, 我覺得愈來愈辛苦, 佢又唔肯訓又唔肯食奶仲要成日發我牌氣, 總之聽到佢喊我個人就好唔想理然然. 有一次我老公都叫我番去健康院問下姑娘點樣可以令自己個人開心D, 因為我老公發現我愈來愈容易發牌氣, 可以因為D少事而自責. 之後我嘗試當我唔開心既時候番我媽咪度同我媽咪傾下計, 叫我媽咪幫下手睇住然然, 我就出去行下街散心 & 同D FRIEND出去傾下計飲野. 先至冇咁辛苦咋, 如果唔係我諗我會諗賣一邊(雖然宜家有時都好唔開心, 但係都係一段好短既時間), 唔知會做出D咩喇!! 所以你有咩唔開心就講比我地知, 等我地幫你分擔下, 個人冇咁唔開心O家!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo