立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 3862
原文章由 little-angie 於 08-9-30 05:12 發表 咁慘呀!希望你快快康復啦!咁有無影響你餵人奶呀?今日好 d 未呀?
原文章由 BiscuitBB 於 08-9-30 10:10 發表 Janis, 森永大仔一早已經驗左知道無事架啦
男爵府
積分: 7796
原文章由 JanisLeung 於 08-9-30 18:25 發表 今日食多兩次藥,依家開始個肚冇咁痛了~ 不過都仲未好得番晒.. 我睇醫生時,已經同佢講咗要餵人奶了,可能因為咁,d藥冇咁勁,搞到依家都未好得番啦 ...
原文章由 BiscuitBB 於 08-9-30 10:13 發表 好呀, 齊齊去啦! 柔柔媽, 你睇下邊日唔洗陪奶奶, 可以出黎同我地tea就通知我地啦
原文章由 JanisLeung 於 08-9-30 01:11 發表 你實大把idea 既, 我又去呀, 快d約啦 (不過都要過2-3日,我腸胃炎好番至可以食野 )
積分: 8233
原文章由 kawaiimama 於 08-9-30 22:45 發表 等我探吓99口風, 睇吓佢邊日唔嚟先......mouth:
原文章由 bonnie1013 於 08-9-30 22:49 發表 大家聽日有乜節目咁呢..............
原文章由 JanisLeung 於 08-9-30 23:03 發表 夜晚要去荃灣飲滿月酒, 打算下午都係去荃灣shopping~ 你有乜打算呀~~
原文章由 JanisLeung 於 08-9-30 23:06 發表 腸胃總算好番了, 依家可以食到野了 冇得食真係好慘, 所以依家個肚冇痛, 點都食番d薯片汽水補番吓
子爵府
積分: 11870
原文章由 bonnie1013 於 08-9-30 23:34 發表 c6想去郊外呼吸新鮮空氣喎, 唔知佢想去邊呀~~
積分: 4180
原文章由 YYZ 於 08-9-30 23:49 發表 食雪榚有益d
原文章由 waiwai1234 於 08-9-30 23:46 發表 聽日去沙田拜山,之後入馬鞍山bbq
原文章由 bonnie1013 於 08-9-30 23:54 發表 白石????
原文章由 JanisLeung 於 08-9-30 23:01 發表 唔駛等登探口風既, 見你咁難做, 你預早半日/早一晚話我知, 我點都安排時間出黎tea 一tea既
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy