跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3862


3621#
發表於 08-9-30 18:25 |只看該作者
今日食多兩次藥,依家開始個肚冇咁痛了~ 不過都仲未好得番晒..
我睇醫生時,已經同佢講咗要餵人奶了,可能因為咁,d藥冇咁勁,搞到依家都未好得番啦
原文章由 little-angie 於 08-9-30 05:12 發表


咁慘呀!希望你快快康復啦!咁有無影響你餵人奶呀?今日好 d 未呀?


大宅

積分: 3862


3622#
發表於 08-9-30 18:34 |只看該作者
係咩 唔該晒~~ 點解我咁都會睇漏眼既
原文章由 BiscuitBB 於 08-9-30 10:10 發表
Janis,
森永大仔一早已經驗左知道無事架啦


男爵府

積分: 7796


3623#
發表於 08-9-30 22:33 |只看該作者
原文章由 JanisLeung 於 08-9-30 18:25 發表
今日食多兩次藥,依家開始個肚冇咁痛了~ 不過都仲未好得番晒..
我睇醫生時,已經同佢講咗要餵人奶了,可能因為咁,d藥冇咁勁,搞到依家都未好得番啦
...

希望你快d好返啦...
你話餵人奶d藥冇咁勁, 我諗都係喇...!上次我傷風, 睇咗醫生食藥, 都要成兩個禮拜先好返...


男爵府

積分: 7796


3624#
發表於 08-9-30 22:44 |只看該作者
原文章由 BiscuitBB 於 08-9-30 10:13 發表
好呀, 齊齊去啦!
柔柔媽, 你睇下邊日唔洗陪奶奶, 可以出黎同我地tea就通知我地啦

佢今日返咗大陸...不過聽日返喇...!我尋晚成十一點先知...早知就約你地今日啦......
希望佢會再返去/要同佢d fd飲茶啦...mouth:



男爵府

積分: 7796


3625#
發表於 08-9-30 22:45 |只看該作者
原文章由 JanisLeung 於 08-9-30 01:11 發表
你實大把idea 既, 我又去呀, 快d約啦
(不過都要過2-3日,我腸胃炎好番至可以食野 )

等我探吓99口風, 睇吓佢邊日唔嚟先......mouth:


男爵府

積分: 8233


3626#
發表於 08-9-30 22:49 |只看該作者
大家聽日有乜節目咁呢..............


大宅

積分: 3862


3627#
發表於 08-9-30 23:01 |只看該作者
唔駛等登探口風既, 見你咁難做, 你預早半日/早一晚話我知, 我點都安排時間出黎tea 一tea既
原文章由 kawaiimama 於 08-9-30 22:45 發表

等我探吓99口風, 睇吓佢邊日唔嚟先......mouth:


大宅

積分: 3862


3628#
發表於 08-9-30 23:03 |只看該作者
夜晚要去荃灣飲滿月酒, 打算下午都係去荃灣shopping~
你有乜打算呀~~
原文章由 bonnie1013 於 08-9-30 22:49 發表
大家聽日有乜節目咁呢..............


大宅

積分: 3862


3629#
發表於 08-9-30 23:06 |只看該作者
腸胃總算好番了, 依家可以食到野了
冇得食真係好慘, 所以依家個肚冇痛, 點都食番d薯片汽水補番吓


男爵府

積分: 8233


3630#
發表於 08-9-30 23:34 |只看該作者
c6想去郊外呼吸新鮮空氣喎, 唔知佢想去邊呀~~

原文章由 JanisLeung 於 08-9-30 23:03 發表
夜晚要去荃灣飲滿月酒, 打算下午都係去荃灣shopping~
你有乜打算呀~~


男爵府

積分: 8233


3631#
發表於 08-9-30 23:35 |只看該作者
嘩, 一唔痛就食薯片汽水???

原文章由 JanisLeung 於 08-9-30 23:06 發表
腸胃總算好番了, 依家可以食到野了
冇得食真係好慘, 所以依家個肚冇痛, 點都食番d薯片汽水補番吓


子爵府

積分: 11870


3632#
發表於 08-9-30 23:46 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-30 22:49 發表
大家聽日有乜節目咁呢..............

聽日去沙田拜山,之後入馬鞍山bbq
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


子爵府

積分: 11870


3633#
發表於 08-9-30 23:47 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-30 23:34 發表
c6想去郊外呼吸新鮮空氣喎, 唔知佢想去邊呀~~

去大尾篤bbq加釣魚,
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


子爵府

積分: 11870


3634#
發表於 08-9-30 23:48 |只看該作者
原文章由 JanisLeung 於 08-9-30 23:06 發表
腸胃總算好番了, 依家可以食到野了
冇得食真係好慘, 所以依家個肚冇痛, 點都食番d薯片汽水補番吓

食薯片好,咩病都無,最好加杯可樂
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


大宅

積分: 4180


3635#
發表於 08-9-30 23:49 |只看該作者
食雪榚有益d

原文章由 JanisLeung 於 08-9-30 23:06 發表
腸胃總算好番了, 依家可以食到野了
冇得食真係好慘, 所以依家個肚冇痛, 點都食番d薯片汽水補番吓
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


子爵府

積分: 11870


3636#
發表於 08-9-30 23:52 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-9-30 23:49 發表
食雪榚有益d

唔驚有3聚青安
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


男爵府

積分: 8233


3637#
發表於 08-9-30 23:54 |只看該作者
白石????

原文章由 waiwai1234 於 08-9-30 23:46 發表

聽日去沙田拜山,之後入馬鞍山bbq


子爵府

積分: 11870


3638#
發表於 08-9-30 23:55 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-30 23:54 發表
白石????

no,係我呀叔屋企燒
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


男爵府

積分: 7796


3639#
發表於 08-10-1 00:06 |只看該作者
原文章由 JanisLeung 於 08-9-30 23:01 發表
唔駛等登探口風既, 見你咁難做, 你預早半日/早一晚話我知, 我點都安排時間出黎tea 一tea既

好啊~好啊~~~~~


男爵府

積分: 7796


3640#
發表於 08-10-1 00:07 |只看該作者
原文章由 JanisLeung 於 08-9-30 23:06 發表
腸胃總算好番了, 依家可以食到野了
冇得食真係好慘, 所以依家個肚冇痛, 點都食番d薯片汽水補番吓

嘩~~~正啊~~~~攪到我而家好想食...!
不過屋企好似冇晒存貨


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo